Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038859/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077811 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznych w budynku szkolnym przy
ul. Kantaka 6 w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Transportowo - Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego
1.3.) Oddział zamawiającego: ZST-E CKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000124995
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kantaka 6
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 736 67 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zste@promax.media.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zste.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zste_ostrow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji elektrycznych w budynku szkolnym przyul. Kantaka 6 w Ostrowie Wielkopolskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af21ad06-a2d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037811/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja instalacji elektrycznych w budynku szkolnym przy ul. Kantaka 6 w Ostrowie Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038859/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSTE 1/303/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 519777,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej polegać będzie na robotach elektrycznych oraz budowlanych - powiązanych z elektrycznymi, to znaczy:
1) Wymianie instalacji elektrycznej, rozdzielni, punktów pomiarowych, instalacji oświetlenia awaryjnego, sygnalizacji akustycznej dzwonkowej, alarmowej, przeciwpożarowej, przepięciowej
2) Montażu na ciągach komunikacyjnych / korytarzach sufitów podwieszanych, zainstalowaniu opraw oświetleniowych oraz odtworzeniu stanu ścian (gładzie gipsowe, malowanie) w wyznaczonym zakresie ich powierzchni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, schematach oraz przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562285,71
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705043,02
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562285,71
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Sp. Z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102 lok. 112,
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 562285,71
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 73 dni
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego oraz kanalizacji deszczowej na ulicy Zduńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.