eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-295e8cae-7523-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011176/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020922/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kuchni wraz z zapleczem, urządzeniami do podgrzewania wody, instalacjami, urządzeniami sanitarnymi oraz pracami wykończeniowymi i stolarką drzwiową. Roboty należy wykonać zgodnie z szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opisem przedmiotu zamówienia oraz przedmiarem robót.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty ogólnobudowlane:
 wykucie z muru ościeżnic stalowych oraz drewnianych w kuchni oraz pomieszczeniach przyległych określonych w przedmiarze, rozebranie ścianki działowej z płyt GK oraz cegły w kuchni wraz z wykonaniem pasów tynku,  rozebranie okapu kuchennego z blachy ocynkowanej,
 poszerzenie otworów drzwiowych do wymaganych w rozporządzeniu wraz z wykonaniem pasów tynku,  wykucie nadproży nad poszerzanymi otworami i montaż nowych, np. z belek stalowych oraz uzupełnienie tynków,
 zamurowanie otworu drzwiowego w kuchni bloczkami z betonu komórkowego oraz położenie tynku,  wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek w kuchni i pomieszczeniach przyległych oraz obsadzenie nowych,  rozebranie ścianki działowej z cegieł w pomieszczeniu WC oraz wymurowanie jej w innym miejscu – poszerzając pomieszczenie i uzupełnienie tynku,  zamurowanie wnęki od strony szatni oraz uzupełnienie tynku,  uzupełnienie tynków oraz płytek po wykonanych przebiciach na instalacje,  licowanie ścian płytkami wraz z przygotowaniem podłoża w kuchni, przygotowalni, magazynie art. suchych, WC oraz korytarzu,
 licowanie płytkami ościeży okiennych,  przebicie otworów w posadzce betonowej do kanałów podposadzkowych instalacyjnych w pomieszczeniu zmywalni oraz ich uzupełnienie, rozebranie posadzki z płytek w zmywalni,
 układanie posadzek z płytek na klej w kuchni oraz pomieszczeniach przyległych określonych w przedmiarze,  gruntowanie, położenie gładzi oraz dwukrotne malowanie sufitów w kuchni oraz pomieszczeniach przyległych określonych w przedmiarze,  gruntowanie, położenie gładzi oraz dwukrotne malowanie ścian w kuchni oraz pomieszczeniach przyległych określonych w przedmiarze (nad płytkami),  dwukrotne malowanie rur instalacyjnych farbą olejną,  wykucie bruzd w ścianie z cegieł, zamurowanie i zatynkowanie,
 odgruzowanie przewodu kominowego,  uzupełnienie ościeżnic stalowych w kuchni oraz pomieszczeniach przyległych,  montaż skrzydeł drzwiowych płytowych pełnych fabrycznie wykończonych, w tym
z okienkiem podawczym,  montaż naświetla zejścia do piwnicy uchylno rozwieranego dwudzielnego PCV,  montaż drzwi wewnętrznych dwudzielnych z naświetlem PCV z obróbką obsadzenia,  montaż drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych PCV z samozamykaczem wewnętrznym
i dwoma zamkami patentowymi,  montaż drzwi zewnętrznych dwudzielnych z PCV z samozamykaczem wewnętrznym i dwoma zamkami patentowymi,  montaż skrzydeł drzwiowych płytowych jednodzielnych w piwnicy,  dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metodą opryskiwania, w piwnicy,  gruntowanie sufitów oraz ścian piwnicy wraz z dwukrotnym malowaniem, w piwnicy,  dwukrotne malowanie farbą olejną istniejących ościeżnic stalowych, w piwnicy,  dwukrotne malowanie farbą olejną istniejącej stolarki drzwiowej oraz szafek w piwnicy. 2) Instalacja wodna:
 demontaż istniejących podgrzewaczy wody, baterii wodnych oraz armatury,  demontaż istniejącej instalacji wodnej z rur stalowych, PVC, CPVC w kanałach technologicznych oraz bruzdach ściennych (średnice Ø 15 mm do Ø 50 mm),  montaż instalacji wodociągowej z rur stalowych podwójnie ocynkowanych w kanałach technologicznych (średnice Ø 25 mm do Ø 50 mm),  montaż instalacji wodociągowej z rur miedzianych (średnice Ø 15 mm do Ø 22 mm),  montaż armatury (średnice Ø 15 mm do Ø 50 mm) oraz baterii wodnych stojących na umywalkach, zlewozmywakach,  montaż podgrzewczy wody: zasobnikowych o pojemności do 150 dm3, o mocy do 18 kW oraz 4,5 kW wraz z podejściami wodnymi,  wykonanie płukania oraz próby szczelności instalacji wodnej,  wykonanie izolacji termicznej rurociągów wodnych z pianki poliuretanowej grubości 9 mm. 3) Instalacja kanalizacyjna:  demontaż istniejących urządzeń sanitarnych: umywalki, zlewy kuchenne, zlewozmywaki, ustęp, wraz z podejściami,  demontaż istniejących wpustów podłogowych,  montaż podejść kanalizacyjnych PCV (średnice Ø 50 mm do Ø 110 mm),  montaż urządzeń sanitarnych: umywalki, zlewozmywaki, zlewy, wanienki, ustęp typu Kompakt. 4) Instalacja gazowa:
 demontaż rurociągów stalowych spawanych (średnice Ø 20 mm do Ø 40 mm),  montaż instalacji gazowej z rur miedzianych (średnice Ø 18 mm do Ø 35 mm),  montaż kurków gazowych o średnicy 20 mm o połączeniach gwintowanych,  podłączenie kuchni gazowej, patelni gazowej, taboru gazowego, pieca gazowego (dostarcza Zamawiający),  przeprowadzenie próby szczelności na ciśnienie. 5) Instalacja c.o.:  demontaż i ponowny montaż grzejników żeliwnych członowych,  demontaż konwektorów stalowych,  montaż grzejników dwupłytowych typu C22, V22, montowanych na ścianie wraz z podłączeniem oraz zaworami termostatycznymi (w miejsce konwektorów). 6) Instalacja elektryczna:  wymiana gniazd wtyczkowych jednofazowych,  montaż gniazd wtyczkowych wodoszczelnych 3 – biegunowych,  wymiana przełączników oświetleniowych,  wymiana opraw żarowych hermetycznych do przykręcania na cegle,  montaż czujek gazu,
 montaż wentylatorów kanałowych na przewodach wentylacyjnych z podłączeniem do instalacji elektrycznej,  montaż przewodów elektrycznych w listwach ściennych,  montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego – przełączniki wentylatorów 3 biegunowych. Wymagania Zamawiającego: Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć zamawiającemu); Na roboty objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Wymagania dodatkowe:
Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 r. poz. 1213), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065, z późn. zm.) oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Kolorystyka płytek okładzinowych, listew wykończeniowych, malowania osłon i rur, drzwi – do uzgodnienia z Zamawiającym. UWAGA: Wszystkie nazwy własne podane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarach należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak pokazane na rysunkach oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów i Usług komunalnych "EKOWOD" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 531622986 NIP: 7521328416

7.3.3) Ulica: Mariańska 2

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.