Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070917/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00070917/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00071115/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00146282/01 - Wynik z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077716 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Lubsko
i jej jednostek organizacyjnych
w okresie 01.09.2021 – 31.08.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubsko
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770646
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Wolnosci 1
1.4.2.) Miejscowość: Lubsko
1.4.3.) Kod pocztowy: 68-300
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 684576109
1.4.8.) Numer faksu: 684576100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubsko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077716
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00070917/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Lubsko i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.09.2021 – 31.08.2022 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r. , poz.833 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do Punktów Poboru En. Elektrycznej (PPE) wymienionych w załączniku 10 Opis przedmiotu zamówienia SWZ. Szacowany wolumen energii elektrycznej w okresie od 01.09.2021 r. do 31.08.2021 r. (12 miesięcy) wynosi 1 537,46 MWh. Łączna ilość PPE wynosi 138 szt.
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucja energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Odbiorcę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
4. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że posiada Generalną Umowę Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD działającym na terenie Gminy Lubsko.
5. Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej (oraz w imieniu Zamawiającego zgłosi potrzebę zawarcia nowych umów na dystrybucję en. elektrycznej) na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (załącznik nr 10 do SWZ – załącznik nr 1 do umowy) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Enea Operator Sp. z o.o.) – celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.09.2021 r.
W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa ( w ciągu 2 dni od zawiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy), które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś Punktu Poboru Energii Elektrycznej Wykonawca powiadomi niezwłocznie (7 dni liczone od momentu, gdy zgłoszenie umowy sprzedaży otrzyma status „negatywny”) o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
6. Zamawiający w załącznik nr 4 do SWZ zawarł istotne postanowienia umowy, których treść Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć w umowie z Zamawiającym.
7. Zamawiającemu przysługuje, w trakcie trwania umowy sprzedaży energii elektrycznej, prawo do zmiany grupy taryfowej oraz mocy umownej na ogólnie obowiązujących zasadach wskazanych przez OSD oraz przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne.
Po zmianie:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Lubsko i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.09.2021 – 31.08.2022 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r. , poz.833 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do Punktów Poboru En. Elektrycznej (PPE) wymienionych w załączniku 10 Opis przedmiotu zamówienia SWZ. Szacowany wolumen energii elektrycznej w okresie od 01.09.2021 r. do 31.08.2022 r. (12 miesięcy) wynosi 1 537,46 MWh. Łączna ilość PPE wynosi 138 szt.
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucja energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Odbiorcę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
4. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że posiada Generalną Umowę Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD działającym na terenie Gminy Lubsko.
5. Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej (oraz w imieniu Zamawiającego zgłosi potrzebę zawarcia nowych umów na dystrybucję en. elektrycznej) na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (załącznik nr 10 do SWZ – załącznik nr 1 do umowy) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Enea Operator Sp. z o.o.) – celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.09.2021 r.
W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa ( w ciągu 5 dni od zawiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy), które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś Punktu Poboru Energii Elektrycznej Wykonawca powiadomi niezwłocznie (7 dni liczone od momentu, gdy zgłoszenie umowy sprzedaży otrzyma status „negatywny”) o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
6. Zamawiający w załącznik nr 4 do SWZ zawarł istotne postanowienia umowy, których treść Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć w umowie z Zamawiającym.
7. Zamawiającemu przysługuje, w trakcie trwania umowy sprzedaży energii elektrycznej, prawo do zmiany grupy taryfowej oraz mocy umownej na ogólnie obowiązujących zasadach wskazanych przez OSD oraz przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-07-14
Po zmianie:
2021-07-13
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z LUBSKA
- Zakup i dostawa nowego samochodu ciężarowego typu Hakowiec
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Raszyn
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
więcej: przetargi w Lubsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.