eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › Świadczenie usługi nadzoru inwest. nad real. inwestycji: Bud. układu drog., wraz z infrastr. tech., w Łękińsku w rejonie ul. Łąkowej, ul. Północnej, ul. Rolnej i ul. Ustronnej w podziale na 2 części.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi nadzoru inwest. nad real. inwestycji: Bud. układu drog., wraz z infrastr. tech., w Łękińsku w rejonie ul. Łąkowej, ul. Północnej, ul. Rolnej i ul. Ustronnej w podziale na 2 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 47

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447316639

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@kleszczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.kleszczow.pl/procurements

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi nadzoru inwest. nad real. inwestycji: Bud. układu drog., wraz z infrastr. tech., w Łękińsku w rejonie ul. Łąkowej, ul. Północnej, ul. Rolnej i ul. Ustronnej w podziale na 2 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1679794b-6016-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051094/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski (br. dorgowa, wod - kan, elektryczna i telekom.) nad rozbudową sieci dróg gminnych wraz z budową infrastruktury technicznej w Łękińsku w rejonie ulicy Ustronnej i Rolnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432591/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa układu drogowego, wraz z infrastrukturą techniczną, w Łękińsku w rejonie ul. Łąkowej, ul. Północnej, ul. Rolnej i ul. Ustronnej. Budowa układu drogowego o długości ok. 1,27 km, wraz z infrastrukturą techniczną, pomiędzy ul. Łąkową i ul. Rolną w Łękińsku.
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) budowa układu drogowego,
 droga nr D-1 zawierająca jezdnię wraz ze ścieżką rowerową i chodnikiem,
 droga nr D-2 zawierająca jezdnię wraz z obustronnym chodnikiem,
 droga nr D-3 zawierająca jezdnię wraz z obustronnym chodnikiem,
 droga nr D-4 zawierająca jezdnię wraz z obustronnym chodnikiem,
 skrzyżowanie drogi nr D-1 z ulicą Rolną,
 skrzyżowanie drogi nr D-2 z ulicą Łąkową,
 skrzyżowanie drogi nr D-2 z ulicą Rolną,
 skrzyżowanie drogi nr D-2 z drogą nr D-3,
 skrzyżowanie drogi nr D-3 z drogą nr D-4,
 skrzyżowanie drogi nr D-3 z ulicą Ustronną,
 plac do zawracania na drodze nr D-4,
 zjazdy indywidualne do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego
b) rozbudowa infrastruktury technicznej towarzyszącej:
 rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 rozbudowa sieci gazowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 budowa kanału technologicznego ulicznego (ktu) i przepustowego (ktp) wraz
 z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 rozbudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia nn wraz z budową złączy kablowych do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego wzdłuż projektowanego układu drogowego
 rozbudowa sieci elektroenergetycznej średniego napięcia SN,
 wyburzenia odcinków istniejących chodników w miejscu włączenia projektowanych dróg w istniejące ulice,
 demontaże i przekładki odcinków sieci infrastruktury technicznej kolidującej
 z infrastrukturą projektowaną,
 dostosowanie istniejących zwieńczeń studni kanalizacyjnych sanitarnych, deszczowych i teletechnicznych oraz skrzynek ulicznych wodociągowych do rzędnych projektowanych obiektów drogowych oraz do obciążenia jak dla ruchu ciężkiego.
c) wykonanie nowego oznakowania poziomego i oznakowania pionowego,
d) wykonanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót.
e) zapewnienie biura budowy i zaplecza budowy na czas robót,
f) dostawa mediów na potrzeby budowy,
g) pełna obsługa geodezyjna i laboratoryjna robót
h) zapewnienie nadzoru nad robotami przez uprawnione osoby zgodnie z Umową,
i) pozyskanie wszystkich wymaganych decyzji administracyjnych i zgłoszeń umożliwiających zgodne z prawem użytkowanie obiektu,
j) świadczenie gwarancji i rękojmi przez okres 7 lat od daty odbioru końcowego.
k) koordynacja robót z równolegle trwającymi pracami dla Części 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 282674,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa układu drogowego, wraz z infrastrukturą techniczną, w Łękińsku w rejonie ul. Łąkowej, ul. Północnej, ul. Rolnej i ul. Ustronnej. Budowa układu drogowego o długości ok. 1,91 km, wraz z infrastrukturą techniczną, w rejonie ul. Rolnej w Łękińsku.
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) budowa układu drogowego,
 droga nr D-1 wraz ze ścieżką rowerową, chodnikiem i fragmentami ciągów pieszo-jezdnych,
 droga nr D-2 wraz z obustronnym chodnikiem,
 droga nr D-3 wraz z obustronnym chodnikiem,
 droga nr D-4 wraz z obustronnym chodnikiem,
 droga nr D-5 wraz z obustronnym chodnikiem oraz fragmentami ciągów pieszo-jezdnych
 ciąg pieszo-jezdny od skrzyżowania drogi nr D-1 z drogą nr D-5 do istniejącej jezdni asfaltowej łączącej się z ulicą Północną,
 skrzyżowanie drogi nr D-1 z ulicą Rolną,
 skrzyżowanie drogi nr D-2 z ulicą Rolną,
 skrzyżowanie drogi nr D-3 z ulicą nr D-5,
 skrzyżowanie drogi nr D-1 z drogą nr D-4,
 skrzyżowanie drogi nr D-1 z drogą nr D-5,
 skrzyżowanie drogi nr D-2 z drogą nr D-5,
 skrzyżowanie drogi nr D-4 z drogą nr D-2,
 skrzyżowanie drogi nr D-3 z ulicą Ustronną,
 dwa place do zawracania na drodze nr D-4,
 plac do zawracania na drodze nr D-5,
 przejezdny plac do zawracania na drodze nr D-3,
 przebudowa odcinka istniejącego rowu przydrożnego wraz z budową przepustów rurowych,
 zjazdy indywidualne do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego
b) rozbudowa infrastruktury technicznej towarzyszącej:
 rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego, wraz z budową zbiornika odparowującego oraz rowu odprowadzającego,
 rozbudowa sieci gazowej wraz z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 budowa kanału technologicznego ulicznego (ktu) i przepustowego (ktp) wraz
 z budową przyłączy do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 rozbudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia nn wraz z budową złączy kablowych do działek wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego wzdłuż projektowanego układu drogowego,
 rozbudowa sieci elektroenergetycznej średniego napięcia SN z budową stacji transformatorowej STLE-7,
 wyburzenia odcinków istniejących chodników w miejscu włączenia projektowanych dróg w istniejące ulice,
 demontaże i przekładki odcinków sieci infrastruktury technicznej kolidującej
 z infrastrukturą projektowaną,
 dostosowanie istniejących zwieńczeń studni kanalizacyjnych sanitarnych, deszczowych i teletechnicznych oraz skrzynek ulicznych wodociągowych do rzędnych projektowanych obiektów drogowych.
 obiektów drogowych oraz do obciążenia jak dla ruchu ciężkiego.
c) wykonanie nowego oznakowania poziomego i oznakowania pionowego,
d) wykonanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót.
e) zapewnienie biura budowy i zaplecza budowy na czas robót,
f) dostawa mediów na potrzeby budowy,
g) pełna obsługa geodezyjna i laboratoryjna robót
h) zapewnienie nadzoru nad robotami przez uprawnione osoby zgodnie z Umową ,
i) pozyskanie wszystkich wymaganych decyzji administracyjnych i zgłoszeń umożliwiających zgodne z prawem użytkowanie obiektu,
j) świadczenie gwarancji i rękojmi przez okres 7 lat od daty odbioru końcowego.
k) koordynacja robót z równolegle trwającymi pracami dla Części 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 503572,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496757,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory, Rzeczoznawstwo, Projekty Zdzisław Barański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721030905

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory, Rzeczoznawstwo, Projekty Zdzisław Barański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721030905

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.