Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317529/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
- 2021/BZP 00332253/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-28
- 2021/BZP 00341618/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00007232/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00014601/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00024234/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00029754/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary” z podziałem na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 322944921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary” z podziałem na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cbc92b1-5cbf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000943/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317529/07
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3060224,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr 01/2021/6377 PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary”. Na inwestycję składają się dwie (2) części zamówienia.
1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Budowa
i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary” z podziałem na dwie części:
1.1. Część 1: „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary – Przebudowa sieci wodociągowej w Dąbiu ul. Kościelna.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Kościelnej oraz ul. Pocztowej w Dąbiu o łącznej długości 2 707 m. Sieć wodociągowa wykonana będzie z rur PE100 SDR11 DN Ø160x14,6 mm oraz PE100 SDR11 DN Ø110x6,6 mm łączonych przez zgrzewanie doczołowe lub za pomocą kształtek elektrooporowych. Włączenie sieci wodociągowej do istniejącej sieci dn160 w ul. Pocztowej na wysokości budynku nr 1(ZŁ1), a następnie połączenie go z istniejącą siecią wodociągową dn 160 w ul. Kościelnej na wys. budynku nr 90 (WD166). Na odcinku przyłącza zostanie zabudowana studzienka wodomierzowa mrozoodporna typu „Kajma II” o średnicy 0,50 m. Studzienki będą lokalizowane poza ogrodzonym terenem , tj. w poboczu lub chodniku – tam, gdzie wystąpi brak miejsca poza ogrodzonym terenem montaż studni odbędzie się na podłączanej posesji. Podczas przygotowywania oferty cenowej należy uwzględnić zmianę projektową (jn.), tj. średnice ciągu głównego (zgodnie z przedmiarem):
WD72-WD166 - DN110 o długości 843,83 mb.
Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SWZ pod nazwą: „Część 1”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1416781,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr 01/2021/6377 PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary”. Na inwestycję składają się dwie (2) części zamówienia.
1.2. Część 2: „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary – Przebudowa sieci wodociągowej Brzękowice Górne, Goląsza Górna, Dąbie Górne – etap II”.
„Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Goląszy Górnej oraz Dąbiu Górnym o łącznej długości 2914,4 m. Włączenie wodociągu dz 160 mm do istniejącej sieci dn 160 mm w Goląszy Górnej na wys. budynku nr 21, a następnie połączenie go z istniejącą siecią wodociągową dn 110 w Dąbiu Górnym na wys. budynku nr 28 (W1-W36). Równolegle po drugiej stronie drogi (od budynku nr 21 do budynku nr 2b w Goląszy Górnej) poprowadzony zostanie ciąg dz 110 mm (W1.1-W8). Przedmiotem zamówienia będzie również wymiana i przebudowa przyłączy wodociągowych od budynku nr 21 w Goląszy Górnej do budynku nr 1 w Brzękowicach Górnych.
Długości poszczególnych odcinków wynoszą:
W1-W36 – dz 160 mm PE o długości 1 196 mb
W1.1-W8 – dz 110 mm PE o długości 303,5 mb
dz 90 mm PE o długości 4,0 mb
przyłącza:
d: 40 mm L= 1354,6 m
d: 63 mm L= 56,3 m
Na odcinku przyłącza należy zabudować studzienkę wodomierzową mrozoodporną typu „Kajma II” o średnicy 0,50 m. Studzienki będą lokalizowane poza ogrodzonym terenem, tj. w poboczu lub chodniku – tam, gdzie wystąpi brak miejsca poza ogrodzonym terenem montaż studni odbędzie się na podłączanej posesji.
Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ pod nazwą: „Część 2”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1643442,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1635900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2876829,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1635900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "PION” Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Projektowo-Budowlana „PION” s.c. Małgorzata Donka, Elżbieta Oberc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382474294
7.3.3) Ulica: Siedliska 347
7.3.4) Miejscowość: Lubenia
7.3.5) Kod pocztowy: 36-042
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1635900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1992600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3277706,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1992600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „PION” Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Projektowo-Budowlana „PION” s.c. Małgorzata Donka, Elżbieta Oberc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382474294
7.3.3) Ulica: Siedliska 347
7.3.4) Miejscowość: Lubenia
7.3.5) Kod pocztowy: 36-042
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1992600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr 01/2021/6377 PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary”. Na inwestycję składają się dwie (2) części zamówienia.
INNE PRZETARGI PSARY
- Budowa sieci kanalizacji sanit. ciśnieniowej ul. Szkolnej i ul. Wiejskiej w Psarach i ul. Wiejskiej w Sarnowie w ramach zadania: "Bud. sieci kanal. na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV - (...).
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap I".
- Rozbudowa Urzędu Gminy - zaprojektuj i wykonaj
- Budowa sieci kanal. sanit. ciśnieniowej ul. Szkolnej i ul. Kamiennej w Psarach oraz ul. Granicznej w Strzyżowicach w ramach zadania: "Budowa sieci kanal. na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap I.
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
- REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.