eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › "Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary" z podziałem na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary” z podziałem na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 322944921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary” z podziałem na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cbc92b1-5cbf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077354

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000943/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317529/07

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3060224,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr 01/2021/6377 PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary”. Na inwestycję składają się dwie (2) części zamówienia.
1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Budowa
i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary” z podziałem na dwie części:
1.1. Część 1: „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary – Przebudowa sieci wodociągowej w Dąbiu ul. Kościelna.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Kościelnej oraz ul. Pocztowej w Dąbiu o łącznej długości 2 707 m. Sieć wodociągowa wykonana będzie z rur PE100 SDR11 DN Ø160x14,6 mm oraz PE100 SDR11 DN Ø110x6,6 mm łączonych przez zgrzewanie doczołowe lub za pomocą kształtek elektrooporowych. Włączenie sieci wodociągowej do istniejącej sieci dn160 w ul. Pocztowej na wysokości budynku nr 1(ZŁ1), a następnie połączenie go z istniejącą siecią wodociągową dn 160 w ul. Kościelnej na wys. budynku nr 90 (WD166). Na odcinku przyłącza zostanie zabudowana studzienka wodomierzowa mrozoodporna typu „Kajma II” o średnicy 0,50 m. Studzienki będą lokalizowane poza ogrodzonym terenem , tj. w poboczu lub chodniku – tam, gdzie wystąpi brak miejsca poza ogrodzonym terenem montaż studni odbędzie się na podłączanej posesji. Podczas przygotowywania oferty cenowej należy uwzględnić zmianę projektową (jn.), tj. średnice ciągu głównego (zgodnie z przedmiarem):
WD72-WD166 - DN110 o długości 843,83 mb.
Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SWZ pod nazwą: „Część 1”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1416781,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr 01/2021/6377 PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary”. Na inwestycję składają się dwie (2) części zamówienia.
1.2. Część 2: „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary – Przebudowa sieci wodociągowej Brzękowice Górne, Goląsza Górna, Dąbie Górne – etap II”.
„Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Goląszy Górnej oraz Dąbiu Górnym o łącznej długości 2914,4 m. Włączenie wodociągu dz 160 mm do istniejącej sieci dn 160 mm w Goląszy Górnej na wys. budynku nr 21, a następnie połączenie go z istniejącą siecią wodociągową dn 110 w Dąbiu Górnym na wys. budynku nr 28 (W1-W36). Równolegle po drugiej stronie drogi (od budynku nr 21 do budynku nr 2b w Goląszy Górnej) poprowadzony zostanie ciąg dz 110 mm (W1.1-W8). Przedmiotem zamówienia będzie również wymiana i przebudowa przyłączy wodociągowych od budynku nr 21 w Goląszy Górnej do budynku nr 1 w Brzękowicach Górnych.
Długości poszczególnych odcinków wynoszą:
W1-W36 – dz 160 mm PE o długości 1 196 mb
W1.1-W8 – dz 110 mm PE o długości 303,5 mb
dz 90 mm PE o długości 4,0 mb
przyłącza:
d: 40 mm L= 1354,6 m
d: 63 mm L= 56,3 m
Na odcinku przyłącza należy zabudować studzienkę wodomierzową mrozoodporną typu „Kajma II” o średnicy 0,50 m. Studzienki będą lokalizowane poza ogrodzonym terenem, tj. w poboczu lub chodniku – tam, gdzie wystąpi brak miejsca poza ogrodzonym terenem montaż studni odbędzie się na podłączanej posesji.
Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ pod nazwą: „Część 2”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1643442,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1635900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2876829,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1635900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "PION” Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Projektowo-Budowlana „PION” s.c. Małgorzata Donka, Elżbieta Oberc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382474294

7.3.3) Ulica: Siedliska 347

7.3.4) Miejscowość: Lubenia

7.3.5) Kod pocztowy: 36-042

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1635900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1992600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3277706,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1992600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „PION” Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Projektowo-Budowlana „PION” s.c. Małgorzata Donka, Elżbieta Oberc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382474294

7.3.3) Ulica: Siedliska 347

7.3.4) Miejscowość: Lubenia

7.3.5) Kod pocztowy: 36-042

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1992600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr 01/2021/6377 PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Psary”. Na inwestycję składają się dwie (2) części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.