eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Ca³odobowe ¶wiadczenie us³ug odbierania, transportu i przechowywania zw³ok pacjentów oraz czynno¶ci zwi±zanych z przeprowadzeniem sekcji zw³ok pacjentów zmar³ych z oddzia³ów w SP ZOZ w Brzesku.



Og³oszenie z dnia 2021-06-09


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00077269 z dnia 2021-06-09

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowe ¶wiadczenie us³ug odbierania, transportu i przechowywania zw³ok pacjentów oraz czynno¶ci zwi±zanych z przeprowadzeniem sekcji zw³ok pacjentów zmar³ych z oddzia³ów w SP ZOZ w Brzesku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 68

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6621437

1.5.8.) Numer faksu: 14 6621155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.spzoz-brzesko.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ca³odobowe ¶wiadczenie us³ug odbierania, transportu i przechowywania zw³ok pacjentów oraz czynno¶ci zwi±zanych z przeprowadzeniem sekcji zw³ok pacjentów zmar³ych z oddzia³ów w SP ZOZ w Brzesku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78fb755a-c90f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00077269

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003385/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Us³ugi prosektoryjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.spzoz-brzesko.pl/zamowienia-publiczne/przetargi-2021/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: : miniPortal, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczta elektroniczna: przetargi@spzoz-brzesko.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Ko¶ciuszki 68, 32-800 Brzesko.
 inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ w Brzesku jest Pani Monika Miko³ajek – Burek, e-mail: m.burek@spzoz-brzesko.pl, tel. (14) 66 21 270.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer DZP-271- 24/21, prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm.), zwan± dalej ustaw± Pzp, warto¶æ zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art. 3 ustawy Pzp,
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2 ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-24/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Kod CPV: 85110000-3 - Us³ugi szpitalne i podobne,
Kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe us³ugi szpitalne,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85110000-3 - Us³ugi szpitalne i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –100.
C = ( Cmin/Cof ) x 100 gdzie: C- razem ilo¶æ punktów uzyskana przez ofertê badan± - Cmin - najni¿sza
cena spo¶ród wszystkich ofert - Cof - cena oferty badanej Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta,
która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów zgodnie z wzorem w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrêbnych przepisów:
- Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada stosowne zezwolenia niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia (koncesje, decyzje, zezwolenia) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleñ i za¶wiadczeñ na przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich (Dz. U. z 2007 r., Nr 249, poz. 1866),
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³. Okres ubezpieczenia musi obejmowaæ min. okres zwi±zania ofert± przez wykonawcê. Wykonawca, z którym Zamawiaj±cy zawrze umowê bêdzie zobowi±zany do kontynuacji ubezpieczenia na w/w sumê ubezpieczenia,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli wyka¿e, ¿e:
• posiada co najmniej jeden samochód przeznaczony do przewozu zw³ok i szcz±tków ludzkich, spe³niaj±cym wymagania techniczne i sanitarne, okre¶lone w §4 Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydawania pozwoleñ i za¶wiadczeñ na przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich (Dz. U. 2007, Nr 249 poz. 1866);
• posiada wózek do transportu zw³ok (tzw. kapsu³a);
• posiada co najmniej jedno pomieszczenie do przechowywania zw³ok, spe³niaj±ce wymogi sanitarno - epidemiologiczne, techniczne oraz wyposa¿one w odpowiedni sprzêt specjalistyczny;
• dysponuje co najmniej jednym pomieszczeniem do przeprowadzania sekcji zw³ok, spe³niaj±cym wymogi sanitarno - epidemiologiczne, techniczne oraz wyposa¿one w odpowiedni sprzêt specjalistyczny;
• dysponuje w³asn± ch³odni± do przechowywania minimum trzech (3) zw³ok w obiekcie zlokalizowanym w ………………………………… (zgodnie z ofert±) i posiada na to stosowane zezwolenia;
• posiada telefon komórkowy (ca³odobowy) – do zg³aszania odbioru zw³ok;
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca przed³o¿y odpowiednie o¶wiadczenie (wzór dokumentu stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ ,
• dysponuje Lekarzem posiadaj±cym specjalizacjê z patomorfologii lub medycyny s±dowej - Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca przed³o¿y odpowiednie o¶wiadczenie - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór dokumentu stanowi Za³±cznik Nr 9 do SWZ).Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± spe³nianie warunków ³±cznie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, w zakresie okre¶lonym art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm.) – Za³±cznik Nr 8 do SWZ,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 5.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrêbnych przepisów:
- Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada stosowne zezwolenia niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia (koncesje, decyzje, zezwolenia) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleñ i za¶wiadczeñ na przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich (Dz. U. z 2007 r., Nr 249, poz. 1866),
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³. Okres ubezpieczenia musi obejmowaæ min. okres zwi±zania ofert± przez wykonawcê. Wykonawca, z którym Zamawiaj±cy zawrze umowê bêdzie zobowi±zany do kontynuacji ubezpieczenia na w/w sumê ubezpieczenia,
dysponuje Lekarzem posiadaj±cym specjalizacjê z patomorfologii lub medycyny s±dowej - Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca przed³o¿y odpowiednie o¶wiadczenie - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór dokumentu stanowi Za³±cznik Nr 9 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± spe³nianie warunków ³±cznie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy bez przeprowadzania nowego postêpowania.
9.2. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
9.3. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych teleadresowych stron niniejszej umowy.
9.4 Istotne postanowienia umowy okre¶la wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik Nr 5 do niniejszej SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poprzez platformê ePUAP - Formularz do z³o¿enia oferty dostêpny jest równie¿ na miniPortalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-17

2021-06-09 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.