Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00546144/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług transportowych na potrzeby
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006712150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 533012571
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gops.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cc3023e-98cb-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług transportowych na potrzebyGminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc3023e-98cb-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00077245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00472513/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.SO.261.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 256444,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I zamówienia: Świadczenie usługi transportowej w zakresie transportu uczestników Dziennego Domu Seniora+ w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 roku.1) Przedmiotem zamówienia jest przewóz w obydwie strony do 30 seniorów będących uczestnikami Dziennego Domu Senior+ od dnia 2 stycznia do 29 grudnia 2024 roku z terenu Gminy Michałowice z miejsca zamieszkania do Placówki Wsparcia Dziennego, jak również odwiezienie uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania na terenie Gminy Michałowice.
2) Siedziba Dziennego Domu Senior + (Placówki Wsparcia Dziennego), Komorów
ul. Ceglana 2d.
3) W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje przewóz 30 osób z terenu Gminy Michałowice, tj. Nowa Wieś, Pęcice Małe, Komorów, Granica, Suchy Las, Michałowice, Opacz Kolonia. Podane trasy mogą ulec zmianie w sytuacji rezygnacji Uczestnika z udziału w zajęciach DDS+ oraz w sytuacji zgłoszenia się nowych Uczestników wymagających dowozu.
4) Termin realizacji przewozu: 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku (wyłączając dni wolne ustawowo w tygodniu). Przywóz uczestników w danym dniu w godz. od 8.00 max. do 9:15 do Placówki, odebranie Uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania od 14.00 max. do 16:00.
5) Przewóz osób ma być wykonany pojazdami w należytym stanie technicznym, co będzie potwierdzone aktualnymi badaniami technicznymi. Stan pojazdów będzie gwarantował przebywanie podróżujących w czystości i komforcie. Realizator usługi powinien zapewnić środek transportu do przewozu osób łatwo dostępny dla osób o obniżonej sprawności, w razie potrzeby kierowca powinien udzielić pomocy osobie przy wsiadaniu lub wysiadaniu oraz powinien dysponować bagażnikiem, w którym można przewieźć sprzęt służący do pomocy w poruszaniu się np. kule, balkonik. Do transportu w danym dniu wymagane jest podstawienie co najmniej dwóch samochodów w celu skrócenia czasu przebywania seniorów w podróży do placówki i w drodze powrotnej do domu.
6) Informacje dodatkowe:
- Wykonawca wykona usługi zgodnie z ustalonym i przyjętym harmonogramem realizacji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę jakości wykonywanych usług.
- Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów prawa według obowiązujących standardów, dotyczących ruchu drogowego i oświadcza, iż ponosi wszelką odpowiedzialność z tytułu naruszenia ww. przepisów łącznie z ich następstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
7) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy w tym zakresie określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 216592,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II zamówienia:1.2 Przedmiotem zamówienia jest :
1) przewóz do 6 osób – dzieci będących uczestnikami zajęć w Placówce Wsparcia Dziennego „Świetliki” (w skrócie PWD) oraz wychowawcy - ze szkoły w Komorowie (ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów) do świetlicy w Granicy (ul. Czeremchy 1, 05-806 Granica) oraz rozwiezienie po zakończeniu zajęć na ustalone przystanki na terenie Gminy Michałowice. Podane ilości mogą ulec zmianie w sytuacji rezygnacji Uczestnika z udziału w zajęciach PWD oraz w sytuacji zgłoszenia się nowych Uczestników wymagających dowozu.
2) Termin realizacji przewozu: 2 dni w tygodniu środy i piątki (wyłączając dni wolne ustawowo w tygodniu, ferie i wakacje).
3) Pierwszy kurs danego dnia o godz. 13:45 ze Szkoły w Komorowie: Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20, 05-806 Komorów. Drugi kurs o godz. 17:45 ze świetlicy w Granicy, ul. Czeremchy 1, 05-806 Granica.
4) Transport dzieci wraz z wychowawcą PWD na i z zajęć w trakcie ferii zimowych (13-17.02.2024r.). Transport będzie obejmował trasę przez miejscowości w Gminie Michałowice z końcowym przystankiem na ul. Czeremchy 1, 05-806 Granica i z powrotem. Przewóz do 32 osób.
5) Transport dzieci wraz z wychowawcą PWD na i z zajęć w trakcie wakacji (14.08, 16-18.08 i 21-25.08.2024). Transport będzie obejmował trasę przez miejscowości w Gminie Michałowice oraz transport na wycieczki w odległości do 1 godziny drogi od Gminy Michałowice i z powrotem. Przewóz do 40 osób.
6) Przewóz osób ma być wykonany pojazdami w należytym stanie technicznym, co będzie potwierdzone minimum aktualnymi badaniami technicznymi. Stan pojazdów będzie gwarantował przebywanie podróżujących w czystości i komforcie. Realizator usługi powinien dysponować pojazdem dostosowanym do przewozu osób o obniżonej sprawności.
7) W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych z uzasadnionych przyczyn (np. awaria techniczna pojazdu), Wykonawca powinien zorganizować zastępstwo przy zachowaniu równorzędnego poziomu usług.
Okres realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r.
8) Informacje dodatkowe:
- Wykonawca wykona usługi zgodnie z ustalonym i przyjętym harmonogramem realizacji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę jakości wykonywanych usług.
- Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów prawa według obowiązujących standardów, dotyczących ruchu drogowego i oświadcza, iż ponosi wszelką odpowiedzialność z tytułu naruszenia ww. przepisów łącznie z ich następstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
9) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy w tym zakresie określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 39852,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243972,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216592,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015479583
7.3.3) Ulica: Pasaż Ursynowski 9 lokal PAW 4 B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216592,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39852,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015479583
7.3.3) Ulica: Pasaż Ursynowski 9 lokal PAW 4 B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39852,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGUŁY
- "Konserwacja rowów odwadniających, rzek i zbiorników na terenie gminy Michałowice"
- Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych
- "Przebudowa ulicy Berylowej w Komorowie"
- Budowa boiska do piłki nożnej w Granicy, gmina Michałowice
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ I
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Postomino oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sławnie wraz ze sprawowaniem opieki realizowany na podstawie biletów miesięcznych
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy II
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2024/2025
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.