eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³o¶nica › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy P³o¶nica etap III



Og³oszenie z dnia 2024-01-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy P³o¶nica etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina P³o¶nica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378350

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³o¶nica

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-206

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 236981755

1.5.8.) Numer faksu: 236981760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@plosnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.plosnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy P³o¶nica etap III

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9413c586-beac-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00077203

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00025461/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy P³o¶nica etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9413c586-beac-11ee-b7da-22bd761ba7f3

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej okre¶lono w pkt X SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zapisy dotycz±ce ochrony danych osobowych zawarto w pkt XXVI SWZ oraz w Formularzu ofertowym - pkt 21.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotycz±ce ochrony danych osobowych zawarto w pkt XXVI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZiZP.271.4.2024.MM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I – Przebudowa drogi gminnej na dzia³kach nr 979, 968 w miejscowo¶ci Niech³onin
Odcinek o d³ugo¶ci 250 mb.
Nale¿y u³o¿yæ podbudowê z kruszywa ³amanego o uziarnieniu 0/0,31,5 mm w warstwie grubo¶ci 15 cm po zagêszczeniu i szeroko¶ci 4,20 m.
Na podbudowie nale¿y u³o¿yæ warstwê wi±¿±c± z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubo¶ci warstwy po zagêszczeniu 4 cm, szeroko¶ci 4,00 m. Nastêpnie u³o¿yæ warstwê ¶cieraln± z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubo¶ci warstwy po zagêszczeniu 4 cm o szeroko¶ci od 4,00 m. Po wykonaniu nawierzchni nale¿y u³o¿yæ pobocza z kruszywa ³amanego 0-31,50 mm grubo¶ci 10 cm po zagêszczeniu o szeroko¶ci 2 x 1,00 m. Na odcinku wykonaæ zjazdy na posesjê i pola w ilo¶ci 7 szt. o wymiarach trapezu 6m od strony jezdni, 4m od strony posesji. Po wykonaniu robót nale¿y oznakowaæ drogê.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych przez ofertê za poszczególne kryteria. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
5. Je¶li nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawiaæ bêdzie taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze (tj. cena oferty). Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê za kryterium „cena oferty”, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II - Przebudowa drogi gminnej na dzia³kach nr 222, 226/2 w miejscowo¶ci P³o¶nica
Odcinek o d³ugo¶ci 1500 mb.
Nale¿y u³o¿yæ podbudowê z kruszywa ³amanego o uziarnieniu 0/0,31,5 mm w warstwie grubo¶ci 10 cm po zagêszczeniu i szeroko¶ci 3,40 m. Na podbudowie nale¿y u³o¿yæ warstwê wi±¿±c± z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubo¶ci warstwy po zagêszczeniu 4 cm, szeroko¶ci 3,00 – 5,00 m. Nastêpnie u³o¿yæ warstwê ¶cieraln± z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubo¶ci warstwy po zagêszczeniu 4 cm o szeroko¶ci od 3,00 – 5,00 m.
Po wykonaniu nawierzchni nale¿y u³o¿yæ pobocza z kruszywa ³amanego 0-31,50 mm grubo¶ci 10 cm po zagêszczeniu o szeroko¶ci 2 x 1,00 m. Na odcinku 150 mb wykonaæ zjazdy
na posesjê i pola w ilo¶ci 7 szt. o wymiarach trapezu 6m od strony jezdni, 4m od strony posesji. Po wykonaniu robót nale¿y oznakowaæ drogê.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych przez ofertê za poszczególne kryteria. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
5. Je¶li nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawiaæ bêdzie taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze (tj. cena oferty). Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê za kryterium „cena oferty”, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III – Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce 578 we wsi Zalesie
Odcinek o d³ugo¶ci 200,00 mb.
Po wykonaniu profilowania nale¿y u³o¿yæ podbudowê z kruszywa ³amanego o uziarnieniu 0-31 mm w warstwie grubo¶ci 15 cm po zagêszczeniu i szeroko¶ci od 4,00 do 4,20 m oraz pobocza wraz z wjazdami Na koniec inwestycja zostanie oznakowana znakami pionowymi zgodnie z ¿yczeniem inwestora.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych przez ofertê za poszczególne kryteria. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
5. Je¶li nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawiaæ bêdzie taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze (tj. cena oferty). Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê za kryterium „cena oferty”, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e:
a) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, w sposób nale¿yty co najmniej dwóch zadañ polegaj±cych na:
- dla czê¶ci I - budowie, przebudowie dróg z których ka¿da by³a o warto¶ci
co najmniej 95.000,00 z³ netto,
- dla czê¶ci II – budowie, przebudowie dróg z których ka¿da by³a o warto¶ci co najmniej 420.000,00 z³ netto,
- dla czê¶ci III – budowie, przebudowie dróg z których ka¿da by³a o warto¶ci co najmniej 105.000,00 z³ netto.
W przypadku gdy Wykonawca realizowa³ zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) mo¿e powo³ywaæ siê tylko na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³,
b) dysponowanie nastêpuj±cymi osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
- Kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y drogowej bez ograniczeñ – 1 osoba.
Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
w lit. a), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury – dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym albo administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy dotycz±ce terminu wystawienia tych dokumentów stosuje siê odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz powinien dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³,
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), przygotowany przez Zamawiaj±cego stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach); do Formularza ofertowego nale¿y za³±czyæ Kosztorys ofertowy dla oferowanego przedmiotu zamówienia (wg Za³±cznika nr 13);
2) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt IX ppkt 1 SWZ – (wg Za³±cznika nr 2 i 3 do SWZ);
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – wg Za³±cznika nr 7 (je¿eli dotyczy);
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Za³±cznika nr 8 lub inne dokumenty, o których mowa w pkt VII ppkt 4 SWZ (je¿eli dotyczy);
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, mo¿e z³o¿yæ wraz z ofert± odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit. a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
c) je¿eli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt XIII ppkt 9.5) lit c) i ppkt 9.6) SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie - w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 57), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Warunkiem uczestnictwa w postêpowaniu jest wniesienie wadium w wysoko¶ci odpowiedniej dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia tj.:
1) Czê¶æ I: 2.500,00 z³ (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce piêæset 00/100 ---)
2) Czê¶æ II: 12.000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwana¶cie tysiêcy 00/100 ---)
3) Czê¶æ III: 3.000,00 z³ (s³ownie z³otych: trzy tysi±ce 00/100 ---).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Gminy P³o¶nica w Banku Spó³dzielczym w Dzia³dowie z siedzib± w Lidzbarku nr 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004 z dopiskiem „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy P³o¶nica etap III” – wadium na czê¶æ ………”.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W ofercie nale¿y z³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.
6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w pkt XII ppkt 2 lit. b)-d) Beneficjenta porêczenia/gwarancji nale¿y okre¶liæ nastêpuj±co: Gmina P³o¶nica, ul. Dworcowa 52, 13-206 P³o¶nica.
7. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieniê¿nej winno byæ wniesione do Zamawiaj±cego w oryginale, w postaci elektronicznej poprzez Platformê.
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia, gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
9. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
10. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Korespondencja zwi±zana z postêpowaniem bêdzie kierowana do ustanowionego pe³nomocnika.
2. Je¿eli oferta z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wg wzoru nr 7 do SWZ).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt IX.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy zaliczkê na poczet nale¿no¶ci za wykonany przedmiot umowy w wysoko¶ci 5 % wynagrodzenia. Zaliczka przekazana zostanie Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia przedstawienia przez Wykonawcê faktury zaliczkowej. Pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia wyp³acona zostanie po zakoñczeniu realizacji przedmiotu zamówienia (inwestycji).

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie:
1) Zmiana terminu przewidzianego na zakoñczenie robót mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) wstrzymania realizacji robót spowodowanej z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
b) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, epidemie, strajki generalne lub lokalne) maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ, jak równie¿ inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie lub organy w³adzy publicznej,
c) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, w tym prowadzenie robót z zachowaniem wymogów technologicznych (np. zgodnie z wymaganiami producentów materia³ów, technologii wykonania) lub przepisami BHP,
d) napotkanie na etapie budowy niewybuchów, zabytków itp.,
e) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz,
f) wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót w ustalonym terminie,
g) konieczno¶ci zlecenia wykonania dodatkowych robót budowlanych, których wykonanie ma wp³yw na termin realizacji robót objêtych zamówieniem podstawowym,
h) konieczno¶ci usuniêcia kolizji z urz±dzeniem obcym, które nie zosta³o uwzglêdnione w opracowanej dokumentacji projektowej, a której usuniêcie jest konieczne w celu realizacji inwestycji,
i) zawieszenia realizacji zadania inwestycyjnego przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy zadania,
j) je¿eli powstan± okoliczno¶ci bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji publicznej, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji publicznej decyzji, zezwoleñ, warunków technicznych i uzgodnieñ.
Fakty, o których mowa w pkt 1) lit. b-j) musz± byæ stwierdzone przez Inspektora nadzoru, Kierownika budowy i zatwierdzone przez Zamawiaj±cego w sporz±dzonym na tê okoliczno¶æ protokole. Strony ustal± nowy termin zakoñczenia robót z uwzglêdnieniem przerwy w realizacji robót.
2) Zamawiaj±cy dopuszcza w razie konieczno¶ci wykonanie ¶wiadczenia zamiennego (roboty zamienne), którego wykonanie nie bêdzie wykracza³o poza zakres okre¶lony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia Wykonawcy.
3) Mo¿liwo¶æ zmiany osoby, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika budowy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowana osoba spe³nia wymagania w stopniu nie mniejszym, ni¿ wymagania stawiane odpowiednio Kierownikowi budowy, w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego zosta³a zawarta umowa.
4) Zmiany dotycz±ce podwykonawstwa w zakresie:
a) zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy,
b) zmiany lub wprowadzenia nowego zakresu robót budowlanych, które Wykonawca bêdzie wykonywa³ przy pomocy Podwykonawców.
5) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawnych maj±cych wp³yw na termin lub zakres zamówienia.
6) Zajdzie potrzeba wprowadzenia zmian redakcyjnych do umowy, b±d¼ wprowadzenia zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych dotycz±cych Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy, a wynikaj±cych z danych rejestrowych ujawnionych w rejestrach publicznych.
2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ tak¿e w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz w razie zaistnienia okoliczno¶ci/przes³anek, o których mowa w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem
COVID -19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-16

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.