eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica Kujawska › Rozbudowa, przebudowa oraz remont części pomieszczeń Miejsko- Gminnego Centrum Kultury w Izbicy Kujawskiej wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076753 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa oraz remont
części pomieszczeń Miejsko-
Gminnego Centrum Kultury w Izbicy
Kujawskiej wraz ze zmianą sposobu
ich użytkowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542865009

1.5.8.) Numer faksu: 542865009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@izbicakuj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, przebudowa oraz remont
części pomieszczeń Miejsko-
Gminnego Centrum Kultury w Izbicy
Kujawskiej wraz ze zmianą sposobu
ich użytkowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b625b03-6b92-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004227/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa, przebudowa oraz remont części pomieszczeń Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Izbicy Kujawskiej wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6,2 Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych, Schemat: Inwestycje z zakresu rewitalizacji obszarów miejskich w ramach polityki terytorialnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029938/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKLP.271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 476218,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa oraz remont części pomieszczeń Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Izbicy Kujawskiej wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania.

2. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego
Przewidywane prace budowlane w ramach rozbudowy:
• wykonanie płyty fundamentowej;
• wzniesienie ścianek fundamentowych;
• wykonanie izolacji wodnych płyty i ścian fundamentowych;
• wykonanie trzpieni żelbetowych w obrębie ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych na potrzeby montażu windy;
• montaż windy wewnętrznej;
• budowa schodów żelbetowych;
• wzniesienie ścian zewnętrznych;
• montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
• wykonanie wyprawy elewacyjnej i tynków wewnętrznych;
• wykonanie stropodachu gęstożebrowego;
• wykonanie ogniomurów;
• wykonanie izolacji termicznej ścian w obrębie fundamentu, ścian zewnętrznych, podłóg oraz stropodachu;
• wykonanie obróbek blacharskich oraz montaż systemu rynnowo-spustowego;
• montaż daszka nad wejściem głównym;
• wykonanie okładzin schodów wewnętrznych oraz podłóg;
• wykonanie nowego wejścia do budynku (podest i schody zewnętrzne), montaż balustrad wewnętrznych i zewnętrznych;
• wykonanie opaski wokół rozbudowanej części budynku;
• wykonanie chodników – utwardzenie części nawierzchni kostką betonową.
Przewidywane prace budowlane w ramach adaptacji istniejących pomieszczeń piwnicy, mającej na celu utworzenie sali prób, aneksu kawowego, utworzenie węzła sanitarnego składającego się z dwóch łazienek, w tym jednej przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych:
• likwidację schodów wewnętrznych,
• wyburzenia ścianek działowych,
• wzniesienie nowych ścian wewnętrznych,
• izolację termiczną podłogi,
• wykonanie nowej posadzki,
• wykonanie nowych okładzin podłogi, tynkowanie i malowanie ścian wewnętrznych i sufitów,
• poszerzenie dwóch otworów drzwiowych wraz ze wstawianiem nowych prefabrykowanych belek nadprożowych,
• wymianę i montaż nowej stolarki okiennej zewnętrznej i drzwiowej wewnętrznej,
• wykonanie częściowych okładzin ścian wewnętrznych w aneksie kawowym i sanitariatach,
• wykonanie otworu drzwiowego w miejscu dotychczasowego okna zewnętrznego pomiędzy adaptowaną częścią budynku a nowoprojektowaną częścią komunikacyjną,
• wykonanie kanałów wentylacyjnych,
• wykonanie nowego drewnianego stropu międzykondygnacyjnego w miejscu wyburzonych schodów wewnętrznych,
• odbudowanie istniejących rur w systemie g-k lub innym umożliwiającym demontaż/rewizję.

Wentylacja pomieszczeń zgodnie z obowiązującą normą – wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna.
Instalację wodną wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zgodnie z dokumentacją branży sanitarnej. Przed uruchomieniem należy zbadać wodę pod względem fizykochemicznym i biologicznym.
Ścieki z budynku odprowadzane są do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej. Instalację kanalizacji sanitarnej w adaptowanych pomieszczeniach wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zgodnie z dokumentacją branży sanitarnej.
Budynek zasilany jest w ciepło poprzez własną kotłownię. W związku z projektowaną rozbudową niezbędna jest przebudowa instalacji grzewczej, przy zachowaniu istniejącej kotłowni. Zasilanie w ciepłą wodę użytkową z projektowanego elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza ciepłej wody zlokalizowanego w pomieszczeniu gospodarczym. Zasilanie w wodę do celów socjalno-bytowych z istniejącej zimnej wody użytkowej.
Zaprojektowano zastosowanie grzejników płytowych, stalowych.
Do ogrzewania pomieszczeń zaprojektowano zastosowanie instalacji grzewczej dwururowej z rur stalowych łączonych na połączenia zaciskowe.

Budynek MGCK jest budynkiem istniejącym, zasilonym w energię elektryczną istniejącym przyłączem energetycznym.
Projektowany obiekt zasilić zalicznikowo z rozdzielnicy głównej MGCK, linią kablową układaną w wykopie i chronioną na całej długości rurą osłonową z tworzywa.
Projekt obejmuje:
• budowę linii wlz w kierunku projektowanej rozdzielnicy R.SP,
• wykonanie instalacji siłowej zasilającej urządzenia techniczne,
• wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych 230V,
• wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
• wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego,
• dodatkową ochronę przeciwporażeniową,
• wykonanie pełnej instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych,
• ochronę przeciwprzepięciową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 i 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34514700-0 - Platformy ruchome

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global Systems Marcin Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710685489

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 27

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.