Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnocinie w 2023r.
(z podziałem na 6 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 142
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnocinie w 2023r.(z podziałem na 6 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a97f2f9-bea3-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty na 6 części zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-56f93d60-7f71-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RŚI.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121717,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE obejmujące swym zakresem m.in. taki asortyment jak: ananas puszka, batony, brzoskwinie w puszce, budyń, bułka tarta, chrzan, ciastka, cukier, czekolada, dżem, groch, herbata, jogurt, kakao, kasza, kawa zbożowa, koncentraty, tuńczyk w puszce, kukurydza w puszce, liść laurowy, makarony, masło roślinne, mąka pszenna, miód, musztarda, nutella, ogórki konserwowe, olej, oliwa, pasztet, pieprz, płatki i chrupki kukurydziane, płatki owsiane, płatki ryżowe, przyprawy, panierka do mięsa, bazylia, kurkuma, majeranek, oregano, ziele angielskie, zioła prowansalskie, przyprawa do ryb, ryż, serki, mozzarella, soki, sól ziołowa, wafle naturalne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr 1 określa załącznik nr 1A
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 26614,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia: OWOCE I WARZYWA obejmujące swym zakresem m.in. taki asortyment jak: arbuz, banany, botwinka, brokuły, brzoskwinie, buraczki, cebula, cytryny, czosnek, fasola, gruszki, jabłka, jajka, kalafior, kapusta, kasza, kiwi, koperek, mandarynki, marchewka, natka pietruszka, nektarynka, ogórki, papryka, pieczarki, pietruszka, pomarańcze, pomidory, pory, porzeczka, rzodkiewka, sałata, selery, szczypiorek, śliwki, truskawki, winogrona, wiśnie, ziemniakiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr 1 określa załącznik nr 1B
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 40823,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia: PRODUKTY Z CIASTA MAKARONOWEGO I WARZYWA KONSERWOWE obejmujące swym zakresem m.in. taki asortyment jak: ketchup, majonez, różnego rodzaju makarony, pomidory w puszce, delikat, sos sałatkowy, ryż, przyprawa uniwersalnaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr 1 określa załącznik nr 1C
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 14179,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 zamówienia: SOKI OWOCOWE I PRZETWORZONE WARZYWA obejmujące swym zakresem m.in. taki asortyment jak: ogórki kiszone, soki owocowe i wieloowocowe, soki mandarynkoweSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr 1 określa załącznik nr 1F
4.5.3.) Główny kod CPV: 15321000-4 - Soki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 11800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 zamówienia: PIECZYWO obejmujące swym zakresem m.in. taki asortyment jak: ogórki angielka, bułki, rogale, chałki, chleb, pączki, faworkiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr 1 określa załącznik nr 1G
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 20745,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12 zamówienia: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE obejmujące swym zakresem m.in. taki asortyment jak: baton zbożowy, hummus, otręby żytnie, ciecierzyca, soczewica, cukier trzcinowy, kasza, pieczywa chrupkie, granola owocowa, musli, płatki migdałowe, słonecznik, rodzynki, wafle ryżowe, żurawina, sól niskosodowaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr 1 określa załącznik nr 1L
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 7555,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28872,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28872,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28872,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA-REE BŁOCH SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773-249-75-06
7.3.3) Ulica: Reymonta 5
7.3.4) Miejscowość: Będków
7.3.5) Kod pocztowy: 97-319
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28872,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-14 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42391,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42391,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42391,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA-REE BŁOCH SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773-249-75-06
7.3.3) Ulica: Reymonta 5
7.3.4) Miejscowość: Będków
7.3.5) Kod pocztowy: 97-319
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42391,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-14 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12125,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12125,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12125,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA-REE BŁOCH SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773-249-75-06
7.3.3) Ulica: Reymonta 5
7.3.4) Miejscowość: Będków
7.3.5) Kod pocztowy: 97-319
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12125,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-14 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA-REE BŁOCH SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773-249-75-06
7.3.3) Ulica: Reymonta 5
7.3.4) Miejscowość: Będków
7.3.5) Kod pocztowy: 97-319
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-14 do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22288,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22288,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22288,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA-REE BŁOCH SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773-249-75-06
7.3.3) Ulica: Reymonta 5
7.3.4) Miejscowość: Będków
7.3.5) Kod pocztowy: 97-319
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22288,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-14 do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12236,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA-REE BŁOCH SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773-249-75-06
7.3.3) Ulica: Reymonta 5
7.3.4) Miejscowość: Będków
7.3.5) Kod pocztowy: 97-319
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12236,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-14 do 2023-12-31INNE PRZETARGI CZARNOCIN
- "Remont drogi gminnej G7 w Kalskiej Woli"
- "Przebudowa drogi gminnej G21 w Grabinej Woli oraz G37 w Zamościu - Kolonii
więcej: przetargi CZARNOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w podziale na części.
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.