eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w Centralnym Obserwatorium Geofizycznym Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk w Belsku Dużym



Ogłoszenie z dnia 2022-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w Centralnym Obserwatorium Geofizycznym Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk w Belsku Dużym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT GEOFIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325908

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Janusza 64

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-452

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226915977

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@igf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igf.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.igf.edu.pl/zp-01-22.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność naukowo-badawcza w zakresie nauk geofizycznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w Centralnym Obserwatorium Geofizycznym Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk w Belsku Dużym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d783b481-8339-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045382/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 123323,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w Centralnym Obserwatorium Geofizycznym Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk w Belsku Dużym. Polega ona na wykonywaniu codziennych, okresowych i doraźnych czynności porządkowych mających na celu zapewnienie odpowiedniego stanu sanitarno – higienicznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do systematycznego wykonywania czynności porządkowych na terenie Obserwatorium z użyciem własnych urządzeń i środków czystości. Na terenie obserwatorium znajduje się 6 budynków, w których usługę utrzymania czystości należy wykonywać wg wymagań Zamawiającego. Są to budynki biurowe, laboratoryjne, dwa budynki mieszkalne oraz dwa budynki laboratoryjne - magnetyczne. Zakres prac w ramach codziennego sprzątania wykonywanego przez serwis sprzątający może odbywać się wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00. Do wykonywania usług określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca użyje własnego sprzętu i własnych środków czystości takich jak np. płyny do mycia różnych powierzchni, środki do dezynfekcji, mleczka do czyszczenia, a także kostki toaletowe i odświeżacze powietrza do toalet, Zamawiający zaś zapewni środki higieny osobistej takie jak: mydło, ręczniki papierowe oraz papier toaletowy. Zamawiający wymaga, aby stosowane przez pracowników Wykonawcy środki czystości oraz środki do dezynfekcji posiadały karty charakterystyki substancji lub atesty PZH. Stosowane przez Wykonawcę detergenty muszą być zgodne z przepisami rozporządzenia (WE) nr 648/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie detergentów. Zamawiający zastrzega, iż środki używane przez pracowników Wykonawcy powinny być odpowiednio dobierane do rodzaju czyszczonych powierzchni, w szczególności nie powinny zawierać substancji mogących je uszkodzić, zarysować itp. Ścieranie kurzu winno się odbywać z użyciem środka czyszcząco – konserwującego antystatycznego, zaś mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków odkażających. W terminie 3 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania wykaz środków czystości oraz środki do dezynfekcji wraz z ich kartami charakterystyk lub atestami PZH, które będą używane przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli środków czystości oraz środki do dezynfekcji, a także innych używanych przez pracowników Wykonawcy. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany do przedstawienia kart charakterystyk substancji lub atestów PZH używanych środków. Zmiana tych środków na inne wymaga akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia swoich Pracowników w zakresie korzystania ze środków czystości. Za zniszczenia spowodowane niewłaściwym użyciem chemii do sprzątania odpowiada Wykonawca. W przypadku zmiany materiałów wykończeniowych wynikającej z remontu albo modernizacji pomieszczeń objętych niniejszą umową Wykonawca dostosuje wykorzystywane detergenty do nowych powierzchni. Zmiana detergentów wymaga pisemnej akceptacji i nie stanowi zmiany umowy. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia określonych w umowie usług sprzątania pomieszczeń z należytą starannością rozumianą m.in. jako odpowiedni poziom czystości pomieszczeń, według uznania Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pracowników i przestrzeganie przez nich przepisów BHP i ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca zobowiązuję się do utrzymania w czystości ścierek, mopów, szczotek i innych akcesoriów służących do sprzątania. Akcesoria noszące znamiona całkowitego zużycia należy niezwłocznie wymienić na nowe. Dopuszcza się pranie mopów i ścierek poza siedzibą Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, oraz obowiązującym prawem. Wytwórcą odpadów powstających w wyniku określonych w umowie usług sprzątania pomieszczeń jest Zamawiający. Zamawiający bezpłatnie udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalno – magazynowe. Za porządek w tym pomieszczeniu odpowiadać będzie personel zatrudniony przez Wykonawcę. Zamawiający będzie cyklicznie umieszczał listy kontrolne, tj. dokumenty poświadczające wykonywanie usługi oraz listy obecności pracowników Wykonawcy. Zamawiający informuje, że w budynku obrót kluczami jest ewidencjonowany. Zamawiający informuje, iż nie przewiduje prac na wysokościach ani prac wykonywanych techniką alpinistyczną. Zamawiający zastrzega, iż zapewnienie ładu i porządku w budynkach COG BELSK winno zostać zapewnione także w przypadku przeprowadzania remontów, w szczególności poprzez utrzymywanie w czystości pomieszczeń remontowanych oraz przyległych do pomieszczeń remontowanych, np. korytarzy. Na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 Ustawy Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań przedstawione są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ). W terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które będą realizować przedmiot Umowy wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę oraz zaświadczeniem z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) o niekaralności tych osób. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Pozostałe wymagania związane z realizacją zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141229,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141229,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141229,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „KAMYCZKI MEG” Bożena Lesisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670144450

7.3.3) Ulica: ul. Skrajna 80

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141229,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.