eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tułowice › Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076515 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Tułowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530561550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 14/14a

1.5.2.) Miejscowość: Tułowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774600109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.pienio@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tulowice.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b41b280c-a1ab-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036500/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” są usługi i roboty budowlane obejmujące zaprojektowanie i budowę budynku biurowego podwójnej kancelarii, wykonanego w technologii drewnianej w miejscowości Przechód w gminie Korfantów, powiat nyski, woj. opolskie na działce nr 860/1, będącej w zarządzie inwestora, na które wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane, produkty, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.

1) Zaprojektowanie – tj. opracowanie – zgodnie z przepisami – kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku biurowego – Podwójna Kancelaria dla Leśnictwa Przechód i Kuźnica Ligocka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz stosownych zgłoszeń.

2) Budowa – tj. wykonanie na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej obiektu wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie tych obiektów zgodnie z przeznaczeniem.

3) Wyposażenie – tj. dostawa wraz z pełnym montażem wyposażenia: biały montaż, meble, a także sprzęt zgodny z wymaganiami Inwestora

4) Zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów obiektu przez cały czas trwania inwestycji, polegających w szczególności na: udziale w naradach roboczych, wpisach do dziennika budowy oraz weryfikacji dokumentacji powykonawczej.
5) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu przetargowym w terminie składania ofert wpłynęła oferta której wartość przekracza kwotę jaką zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1531202,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1531202,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.