eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 rozgrywanego w Lublinie w terminie 17-20 lutego 2022 r.



Og³oszenie z dnia 2022-03-04

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 rozgrywanego w Lublinie w terminie 17-20 lutego 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla W³adys³awa £okietka 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lublin.eu

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 rozgrywanego w Lublinie w terminie 17-20 lutego 2022 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2e57883-8330-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00076506

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00337941/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

2.3.6 Promocja miasta poprzez sport

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00049188/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

Sport to jeden z podstawowych i najwa¿niejszych elementów skutecznej reklamy i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców nastawionego na rozrywkê, która dostarcza pozytywnych bod¼ców emocjonalnych. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Lublin poprzez sport, wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych form komunikowania siê z potencjalnym konsumentem. Promocja miasta stanowi jedno z zadañ w³asnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym (Dz.U.2020.713 ). Promocja poprzez sport pozwala realizowaæ zadania dotycz±ce kreowania odpowiedniego wizerunku Lublina i jego pozycjonowania w¶ród innych miast w naszym kraju.
Dziêki organizacji wydarzeñ sportowych osi±gany te¿ jest jeszcze inny, wa¿ny z punktu widzenia Miasta cel, jakim jest dostêp mieszkañców Miasta do wydarzeñ sportowych na wysokim poziomie. Emocje towarzysz±ce takim widowiskom i wspólne kibicowanie wzmacniaj± wiêzi spo³eczne, zwiêkszaj± poczucie dumy lokalnej.

3.1.2.) Identyfikator wcze¶niejszego postêpowania: Ci±g dalszy uzasadnienia z pkt 3.1.1): Imprezy sportowe i dzia³ania z nimi zwi±zane przyczyniaj± siê do promocji Miasta Lublin ale równie¿ mog± stanowiæ bodziec do wzmocnienia rozwoju gospodarczego, jak równie¿ byæ wa¿nym powodem do odwiedzenia Lublina w celach turystycznych (turystyka zwi±zana z udzia³em w imprezach sportowych). Koszykówka jest jedn± z najstarszych dyscyplin sportowych w naszym mie¶cie, która od lat cieszy siê nies³abn±c± popularno¶ci± oraz du¿± medialno¶ci± w Lublinie. Wp³ywaj± na to sukcesy lubelskich dru¿yn, wystêpuj±cych w najwy¿szej klasie rozgrywkowej zarówno ¿eñskiej, jak i mêskiej. Generuje to wysokie zainteresowanie t± dyscyplin± mieszkañców Lublina i regionu. Dodatkowo koszykówka jest dyscyplin±, która posiada olbrzymie mo¿liwo¶ci promocyjne, a towarzysz±ce jej emocje w po³±czeniu z no¶nikami reklamy powoduj±, ¿e pozostaje w pamiêci widzów na d³ugo. Turniej Fina³owy Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 to czterodniowa impreza sportowa, w której udzia³ bierze osiem najlepszych dru¿yn Energa Basket Ligi sezonu 2021/2022. Podczas czterech dni Turnieju rozegranych zostanie 7 meczów oraz zostan± dodatkowo zorganizowane: LOTTO Konkurs Wsadów oraz Aerowatch Konkurs Rzutów za 3 punkty. Organizacja Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 odbywaj±cego siê z udzia³em o¶miu dru¿yn Energa Basket Ligi oraz skierowanie kampanii promocyjno-reklamowej w stronê popularnej dyscypliny sportowej jak± jest koszykówka, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Lublin w ca³ym kraju. Dziêki lubelskim tradycjom koszykarskim, meczom rozgrywanym przez Polski Cukier Pszczó³kê Start Lublin czy Pszczó³kê Polski Cukier AZS UMCS Lublin (oba zespo³y wystêpuj± w najwy¿szej klasie rozgrywkowej) organizacja imprez , takich jak: Turnieje koszykarskie czy mecze reprezentacji Polski w koszykówce mê¿czyzn spotykaj± siê z ogromnym odzewem ze strony sympatyków tej dyscypliny. Frekwencja na tego typu widowiskach pozwala w pe³ni wykorzystaæ potencja³ lubelskich obiektów sportowych. Turniej Fina³owy Suzuki Pucharu Polski w koszykówce mê¿czyzn, rozgrywany z udzia³em ekstraklasowych dru¿yn, to jedno z najwa¿niejszych wydarzeñ koszykarskich w kraju, którego ranga ro¶nie z roku na rok i przyci±ga znaczn± uwagê mediów (telewizja ogólnopolska, regionalna i internetowa, media spo³eczno¶ciowe, prasa krajowa i lokalna, rozg³o¶nie radiowe o zasiêgu ogólnopolskim, jak i regionalnym). Istotnym aspektem jest si³a przekazu medialnego wydarzenia. Wed³ug badañ przeprowadzonych przez Press Service dla Polskiej Ligi Koszykówki S.A., w zwi±zku z organizacj± Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski w 2021 roku w mediach (internet, telewizja, prasa) ukaza³o siê ponad 1 400 informacji, których dotarcie wynios³o 99,8 mln, a zweryfikowany ekwiwalent reklamowy Turnieju wyniós³ 1,8 mln z³. Informacje dotycz±ce Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski 2021 w koszykówce mê¿czyzn ukaza³y siê w znanych, ogólnopolskich mediach, takich jak: Telewizja Polska TVP S.A., Telewizja Polsat, Rzeczpospolita, Przegl±d Sportowy, Sportowe Fakty WP, RMF FM, Polskie Radio Program 1 oraz inne. Bior±c pod uwagê wygenerowany w 2021 roku ekwiwalent reklamowy nale¿y uznaæ, ¿e jest to skuteczna forma dzia³añ promocyjnych. W zwi±zku z tym zasadna jest promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 rozgrywanego w Lublinie, z którego zostanie przeprowadzona transmisja na ¿ywo na kana³ach grupy POLSAT. Polska Liga Koszykówki S.A. jako pomys³odawca imprezy posiada wy³±czne prawo do organizowania Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022. Ponadto, Polska Liga Koszykówki S.A. jako do¶wiadczony podmiot zapewni prawid³ow± realizacjê ¶wiadczeñ promocyjnych, w tym ekspozycjê podczas zawodów banerów reklamowych czy te¿ umieszczania innych no¶ników reklamowych. Ponadto Polska Liga Koszykówki S.A. jest jedynym organizatorem pomeczowych konferencji prasowych odbywaj±cych siê w trakcie Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 oraz dysponentem strony internetowej plk.pl. Zgodnie z art. 305 pkt 1 w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) nale¿y przyj±æ, ¿e Polska Liga Koszykówki S.A. jest jedynym wykonawc±, który jest w stanie zagwarantowaæ ¶wiadczenie us³ugi jak± jest Promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022. Polska Liga Koszykówki S.A. to spó³ka akcyjna, która prowadzi rozgrywki ekstraklasy mê¿czyzn - Energa Basket Ligi, najwy¿szej klasy rozgrywkowej w Polsce. Polska Liga Koszykówki S.A. to tak¿e cz³onek elitarnej organizacji ULEB - zrzeszaj±cej najlepsze kluby i ligi europejskie, a od 2006 r. równie¿ akcjonariusz spó³ki Euroleague Commercial Assets S.A. Z uwagi na wystêpuj±cych podczas Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy w 2022 roku wysokiej klasy zawodników z 8 najlepszych klubów, którzy na co dzieñ uczestnicz± w rozgrywkach Energa Basket Ligi w sezonie 2021/2022, bêdzie to z pewno¶ci± wysoko pozycjonowana impreza poprzez ilo¶æ publikacji w internecie, prasie, radiu i telewizji, a otrzymany ekwiwalent reklamowy, mo¿e znacznie przekroczyæ kwotê przeznaczon± na reklamê poprzez sport. Osoby pracuj±ce w Polskiej Lidze Koszykówki S.A. wielokrotnie sprawdzi³y siê jako organizatorzy du¿ych imprez sportowych, czego wyrazem jest du¿a liczba kibiców gromadz±cych siê na trybunach podczas organizowanych zawodów i imprez sportowych. Daje to gwarancjê nale¿ytego wykonania us³ug promocyjnych podczas Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy w 2022. Popularno¶æ koszykówki i samego Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski w koszykówce mê¿czyzn przek³ada siê na jego medialno¶æ, o czym mo¿e ¶wiadczyæ wspó³praca z mediami m. in.: telewizj± i pras± ogólnopolsk± jak i regionaln± Wszystkie mecze Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 emitowane bêd± za po¶rednictwem kana³ów sportowych grupy POLSAT. Szeroki zakres oddzia³ywania promocyjnego w trakcie Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 jest zatem szans± na budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Lublin w mediach spo³eczno¶ciowych. Maj±c na uwadze powy¿sze, nale¿y stwierdziæ, i¿ zgodnie z art. 305 pkt 1 w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Polska Liga Koszykówki S.A. jest jedynym wykonawc± us³ugi Promocja Miasta poprzez sport podczas meczów Turnieju Fina³owego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 rozgrywanego w Lublinie, z którego zostanie przeprowadzona transmisja na ¿ywo na kana³ach grupy POLSAT z przyczyn technicznych o charakterze obiektywnym, za¶ dziêki swojej dzia³alno¶ci i pozytywnemu wizerunkowi jest w stanie zagwarantowaæ d³ugofalowe efekty promocyjne. Z uwagi na powy¿sze uzasadnione jest przeprowadzenie postêpowania wed³ug procedury zamówienia z wolnej rêki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.1.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1. emisjê logotypu Europejska Stolica M³odzie¿y Lublin 2023 na bandach elektronicznych LED umieszczonych wokó³ boiska w wymiarze 12% czasu reklamowego,
2. umieszczenie naklejki na parkiet o ¶rednicy 3,6m w kole ¶rodkowym z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±,
3. umieszczenie naklejki z nazw± Miasta w pasie bezpieczeñstwa (przy linii ¶rodkowej parkietu) o wymiarach 10 x 1,3 m, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±,
4. umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na ¶ciance sponsorskiej wykorzystywanej podczas konferencji prasowych w ilo¶ci min. 20 okienek/modu³ów o wymiarach 20x10 cm, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±,
5. umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na ¶ciance sponsorskiej wykorzystywanej podczas wywiadów telewizyjnych w ilo¶ci min. 12 okienek/modu³ów o wymiarach 20x10 cm, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±,
6. umieszczenie dwóch naklejek w kszta³cie trapezu z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji na materacach podkoszowych (na ka¿dym po 1 szt.) o wymiarach rzeczywistych 65 x 17 cm, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±,
7. umieszczenie czterech logotypów Lublin - Miasto Inspiracji o wymiarach rzeczywistych 180 x 50 cm na dwóch banerach znajduj±cych siê wzd³u¿ d³u¿szych boków boiska w drugim planie reklamowym, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj± i rozmieszczeniem,
8. umieszczenie dwóch logotypów Lublin - Miasto Inspiracji o wymiarach rzeczywistych 150 x 40 cm na banerze znajduj±cym siê wzd³u¿ krótkiego boku boiska w drugim planie reklamowym, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj± i rozmieszczeniem,
9. umieszczenie dwóch logotypów Lublin - Miasto Inspiracji o wymiarach rzeczywistych 120 x 30 cm na banerze znajduj±cym siê wzd³u¿ krótkiego boku boiska w drugim planie reklamowym, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj± i rozmieszczeniem,
10. umieszczenie czterech ¶cianek promocyjnych o szeroko¶ci 90 cm z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji w hali, gdzie rozgrywany bêdzie Turniej,
11. umieszczenie jednego balonu promocyjnego o wysoko¶ci min. 2 m z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji wewn±trz hali, gdzie rozgrywany bêdzie Turniej,
12. umieszczenie jednego balonu promocyjnego o wysoko¶ci min. 3 m z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji przed wej¶ciem do hali (od ul. K. Wielkiego), gdzie rozgrywany bêdzie Turniej,
13. umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na planszy sponsorskiej w materia³ach wideo po¶wiêconych Turniejowi, publikowanych w mediach spo³eczno¶ciowych Wykonawcy i na stronie www.plk.pl,
14. umieszczenie na stronie www.plk.pl logotypu Lublin - Miasto Inspiracji z zapisem „Miasto Gospodarz” o wysoko¶ci min. 120 px i proporcjonalnej szeroko¶ci wraz z aktywnym linkiem do strony www.lublin.eu,
15. umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji w wymiarze 5% na stopce sponsorskiej umieszczanej na wszystkich materia³ach graficznych drukowanych oraz internetowych dotycz±cych Turnieju, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±,
16. umieszczenie oznaczenia graficznego tzw.: „metki” Europejska Stolica M³odzie¿y Lublin 2023 na wszystkich promocyjnych materia³ach graficznych drukowanych oraz internetowych dotycz±cych Turnieju, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±,
17. umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji w newsletterze dotycz±cym Turnieju w wymiarze 5% na stopce sponsorskiej, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±,
18. umieszczenie nazwy Miasta na pode¶cie, na którym bêdzie prezentowany puchar dla zwyciêzców w trakcie trwania meczu fina³owego podczas turnieju. Minimalny wymiar nazwy Miasta o szeroko¶ci 20 cm,
19. umieszczenie nazwy Miasta na medalach wrêczanych zwyciêzcom Turnieju podczas trwania ceremonii po meczu fina³owym Turnieju. Minimalny wymiar nazwy Miasta o szeroko¶ci 4cm.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79341000-6 - Us³ugi reklamowe

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 307500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 307500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Liga Koszykówki S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272312615

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.