eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość" WND-RPPD.03.03.01-20-0206/18 cz. I-IV



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076102 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPPD.03.03.01-20-0206/18 cz. I-IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 653 77 00

1.5.8.) Numer faksu: 85 732 95 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” WND-RPPD.03.03.01-20-0206/18 cz. I-IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a1d3d74-b229-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005525/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Realizacja kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów w projekcie "Inwestycja w przyszłość"

1.3.9 Szkolenia dostosowane do potrzeb nauczycieli w projekcie "Inwestycja w przyszłość"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja w przyszłość” WND-RPPD.03.03.01-20-0206/18

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050862/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/KUR/IWP/RPOWP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86000,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r.
• Liczba uczestników: 7-9 osób
• Wymiar godzin: 30 godzin zajęć teoretycznych (dydaktycznych) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (zegarowych). Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Program szkolenia przeprowadzony zostanie na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 978 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 280 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2016 r. poz. 232).
• W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, stosowne badania lekarskie, materiały dydaktyczne (skrypt/podręcznik, testy w formie elektronicznej na płycie CD/DVD, notes, długopis, teczka), koszty wydania zaświadczenia, koszt przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego i praktycznego, koszt egzaminu państwowego (pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego).
• Istnieje możliwość dołączenia uczniów do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r.
• Liczba uczestników: 5-7 osób.
• Wymiar godzin: min. 60 godzin szkoleniowych , z czego minimum 30 godzin zajęć praktycznych. Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Program kursu powinien być zgodny z normami Urzędu Dozoru Technicznego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. Z 2012r. Poz. 186 ze zmianami.).
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu w części teoretycznej oraz niezbędny sprzęt do przeprowadzenia części praktycznej kursu.
• Organizacja egzaminu państwowego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego.
• Wydanie uczestnikom Legitymacji wydanej przez Urzędu Dozoru Technicznego, w terminie do 7 dni od daty zdania egzaminów.
• W koszt kursu należy doliczyć opłatę za badania, które należy przeprowadzić na początku szkolenia.
• W koszt należy wliczyć opłatę za egzamin na zdobycie uprawnień - Legitymacji wydanej przez UDT

4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kurs barmański
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r.
• Liczba uczestników: 11-13 osób, w podziale na 2 grupy szkoleniowe po średnio 5-7 osób każda
• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:
– Techniki pracy i funkcje sprzętu barowego (m.in. omówienie sprzętu barowego, miary barowe, rodzaje i podział szkła barowego, wyposażenie baru).
– Podstawy miksologii ( m.in. rozróżnianie typów koktajli oraz moktajli, koktajle klasyczne, receptury i historia).
– Użycie różnych technik do przygotowywania koktajli (shake, stir, blend, building,
Throwing).
– Techniki pracy za barem przy użyciu (jiggera, łyżka, shaker).
– Wprowadzenie Working Flair (free pouring, wykorzystanie sprzętu barmańskiego).
– Praktyczne podstawy zagadnień home made oraz infuzowania.
– Dekorowanie - jak dobrać odpowiednie składniki dekoracji do wybranego szkła oraz koktajlu.
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych, restauracjach lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.

2. Kurs cukierniczy
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r.
• Liczba uczestników: 4-5 osób, 1 grupa szkoleniowa
• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Zakres ramowy kursu: Ciasta biszkoptowe. Kremy lub pianki, musy, mleczka. Serniki. Przygotowanie i podstawy pracy z karmelem. Podstawy pracy z czekoladą Torty na bazie ciast biszkoptowych. Podstawy dekorowania
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
3. Kurs dekorowania ciast i tortów-praktyczne szkolenie cukiernicze
• Grupa docelowa: Nauczyciele Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie lub inne miasto w Polsce (w tym przypadku po stronie Wykonawcy leży zagwarantowanie nauczycielom zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia).
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r.
• Liczba uczestników: 4 osoby
• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Zakres ramowy kursu: Wprowadzenie do tematu-receptury, produkty, barwniki, akcesoria, rodzaje czekolady i zasady jej obróbki. Kształtowanie umiejętności tynkowania, uzyskiwania kantu. Najnowsze trendy w sugarcraftingu. Struktury dekoracyjne na bazie kremu z czekolady. Zastosowanie czekolady w dekoracjach-drip cake, wachlarze. Dekorowanie tortów wybranymi technikami. Składanie tortu piętrowego - główne zasady.
• Wykonawca powinien zapewnić sale (pracownie gastronomiczne/cukiernicze) na przeprowadzenie kursu z niezbędnym wyposażeniem.
• Wykonawca powinien zapewnić wszystkie składniki i produkty spożywcze do przeprowadzenia zajęć praktycznych.
• Istnieje możliwość dołączenia nauczycieli do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 41000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r.
• Liczba uczestników: 12-14 osób, 1 grupa szkoleniowa
• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Zakres ramowy kursu: Zapoznanie się ze środkami transportu wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie; rodzaje palet, sposób rozmieszczania palet na aucie. Określanie tras kierowców, czas pracy kierowcy dzienny i tygodniowy. Obsługa programów komputerowych usprawniających organizację procesu transportowego. Wycena przewozu ładunków całopojazdowych i w doładunkach. Zapoznanie się z obiegiem dokumentów transportowo – spedycyjnych. Sporządzanie dokumentów transportowo – spedycyjnych. Obsługa giełd transportowych. Główne warunki zleceń spedycyjnych, etyka w pracy spedytora.
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu, w tym salę komputerową do przeprowadzenia zajęć praktycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne – cz. I
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne
Cz. I – W zakresie części I – Kurs Prawo jazdy kat. B w postępowaniu na usługi ogłoszonego w BZP pod nr: 2021/BZP00050862/01 w dniu 11.05.2021r., do upływu terminu składania ofert, tj do dnia 21.05.2021r., do godz. 9:00, wpłynęła jedna oferta:
1. LIDER AGNIESZKA PIĘTKA ul. Szpitalna 30A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, wartość brutto: 18630,00 zł –oferta nr 6
Jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie cz. I, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wobec tego, że jedyna oferta złożona w postępowaniu na cz. I, podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne – cz. II
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Cz. II – W zakresie części II – Kurs kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym w postępowaniu na usługi ogłoszonego w BZP pod nr: 2021/BZP00050862/01 w dniu 11.05.2021r., do upływu terminu składania ofert, tj do dnia 21.05.2021r., do godz. 9:00, wpłynęły trzy oferty:
1. Lider Tomasz Piętka ul. Duży Rynek 23, 18-220 Czyżew, wartość brutto: 5040,00 zł- oferta nr 1,
2. Ośrodek Szkolenia Kierowców „FILIP” Maciej Paweł Zaręba, ul. Jagiellońska 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie, wartość brutto: 5250,00 zł – oferta nr 4,
3. Krakowski Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy „Semeks” Barbara Leśkiewicz-Rzeszutek, ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, wartość brutto: 17500,00 zł – Oferta 3
Trzy oferty złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie cz. II, zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako iż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wobec tego, że wszystkie oferty złożone w postępowaniu na cz. II, podlegają odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne – cz. III
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Cz. III – W zakresie części III – Kursy gastronomiczne w postępowaniu na usługi ogłoszonego w BZP pod nr: 2021/BZP00050862/01 w dniu 11.05.2021r., do upływu terminu składania ofert, tj do dnia 21.05.2021r., do godz. 9:00, wpłynęły dwie oferty:
1. Krakowski Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy „Semeks” Barbara Leśkiewicz-Rzeszutek, ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, wartość brutto: 21 100,00 zł – Oferta 3
2. Nieznani Sprawcy Piotr Grycuk, ul. Szeroka 12/26, 15-760 Białystok, wartość brutto: 32 900,00 zł – Oferta 2
Dwie oferty złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie cz. III, zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako iż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wobec tego, że wszystkie oferty złożone w postępowaniu na cz. III, podlegają odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13720,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15120,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15120

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002330724

7.3.3) Ulica: ul. Malmeda 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-440

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15120,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31
2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.