Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060829/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00060829/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21 (po zmianach)
- 2021/BZP 00061045/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076041 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż kompletnej linii do odwadniania osadu ściekowego na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Pajęcznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 343111523
1.5.8.) Numer faksu: 343111523
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.e-bip.pl/Start/76/PublicOrders1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż kompletnej linii do odwadniania osadu ściekowego na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Pajęcznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25a97613-b9f9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001948/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż kompletnej linii odwadniającej osady ściekowe na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Pajęcznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060829/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390243,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienie jest dostawa, montaż, rozruch technologiczny wraz z przeszkoleniem obsługi, kompletnej instalacji do mechanicznego odwadniania osadów ściekowych powstających na oczyszczalni ścieków w Pajęcznie. Powstałe osady w Miejskiej Oczyszczalni Sieków w Pajęcznie posiadają zawartość suchej masy w osadzie nadmiernym w ilości około 10 - 15 kg/m3. Sucha masa odprowadzana z ciągu technologicznego oczyszczalni wynosi około 400 Mg s.m./rok. Instalacja do odwadniania osadów powinna zagwarantować optymalna pracę i optymalne efekty odwodnienia dla wydajności masowej na poziomie 300kg sm/h i wydajności hydraulicznej prasy min. 12 m3/h. Od instalacja w zależności od jakości stabilizacji osadów wymaga się uzyskania następującego odwodnienia:- przy zawartości części organicznej w s.m.o. 50 – 65% - 20-22% s.m.
- przy zawartości części organicznej w s.m.o. powyżej 65% - 18-20% s.m.
Linia do odwadniania osadów powinna być przystosowana do pracy w systemie ciągłym 24h/d w pełnym systemie automatyki, tj. uwzględnić regulację dawki polielektrolitu do zmiennego przepływu osadów. W tym celu pompy podające osady nadmierne oraz roztwór polielektrolitu winien mieć wydajność regulowana przetwornikami częstotliwości, a instalacja powinna być wyposażona w elektromagnetyczne przepływomierze mierzące przepływ osadów i roztworów polielektrolitów. Wymagana dawka polimeru potrzebna do odwodnienia osadu ustabilizowanego tlenowo powinna być nie wyższa niż 8 kg substancji aktywnej na 1 Mg suchej masy przy roboczej wydajności linii. Jakość odcieku powstającego podczas odwadniania osadów nadmiernych z zawartością zawiesiny poniżej 500 mg/dm3, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42996200-6 - Prasy do odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 r., poz. 2019 ze zmianami; dalej: „ustawa Pzp”) informuje o unieważnieniu postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa i montaż kompletnej linii do odwadniania osadu ściekowego na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Pajęcznie” na podstawie art. 255 pkt 2), tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Uzasadnienie faktyczne i prawne
Do dnia 07.06.2021 Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Kozłowski Adam z siedzibą w Wieruszowie na podstawie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 - wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa
w art. 98 ust. 2 pkt. 3. Oferta była jedyną która wpłynęła do Zamawiającego w przedmiotowym postepowaniu.
Tym samym w zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w postępowanie wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.