Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021833/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
- 2021/BZP 00021833/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23 (po zmianach)
- 2021/BZP 00024608/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075975 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - Inżynier Kontraktu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - Inżynier Kontraktu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a475748-88a8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000378/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - Inżynier Kontraktu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021833/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 320471,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172733,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania pn. "Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - Inżynier Kontraktu" jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, tj. świadczenie usług polegających na:
1) pełnieniu nadzoru nad realizacją robót budowlanych,
2) zarządzaniu inwestycją,
3) przygotowaniu rozliczenia końcowego zadań,
4) pełnieniu nadzoru w okresie gwarancji i rękojmi dla zrealizowanych robót budowlanych i projektowych,
- w zakresie zgodnym ze "Szczegółowym zakresem prac Inżyniera Kontraktu" (załącznik nr 1 do wzoru umowy, ZAŁĄCZNIK nr 7 do SWZ) oraz ofertą Inżyniera Kontraktu (załącznik nr 7 do umowy), z zastrzeżeniem ust. 3.
2. Inżynier Kontraktu będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z wzoru umowy oraz aktualnych przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
3. Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy, ZAŁĄCZNIK nr 7 do SWZ z uwzględnieniem wymagań określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (załącznik nr 2 do wzoru umowy), opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: "Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - Inżynier Kontraktu" (oznaczenie sprawy: ZA.271.11.2021), wraz z jej ewentualnymi modyfikacjami i udzielonymi odpowiedziami na zapytania do SWZ (oznaczenie sprawy: ZA.271.11.2021).
4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego został określony w ogłoszeniu o zamówieniu pn. "Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej", dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach:
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/11070
- wraz ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi w trakcie ww. postępowania o udzielenie zamówienia oraz udzielonymi odpowiedziami na zapytania do SWZ.
5. W przypadku zawierania umowy z Inżynierem Kontraktu już po zawarciu przez Zamawiającego umowy z wykonawcą robót budowlanych, przeliczenie wynagrodzenie Inżyniera Kontraktu dla okresu wykonywania robót budowlanych oraz dla okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, nastąpi przed zawarciem umowy z Inżynierem Kontraktu i stanowić będzie podstawę do przygotowania "Harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego usługi Inżyniera Kontraktu" będącego załącznikiem nr 3 do wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK NR 16 do SWZ).
Uwagi dotyczące formularza cenowego oraz harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego usługi Inżyniera Kontraktu:
1) Inżynier Kontraktu jest zobowiązany załączyć do oferty formularz cenowy wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.
2) Przy wypełnianiu formularza cenowego należy posiłkować się "Harmonogramem terminowo-rzeczowo-finansowym usługi Inżyniera Kontraktu" (wzór o treści ZAŁĄCZNIKA NR 16 do SWZ), w którym zawarte będzie szczegółowe zestawienie płatności wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag do ww. harmonogramu
terminowo-rzeczowo-finansowego usługi Inżyniera Kontraktu.
6. Kwota, którą Zamawiający przeznacza za realizację zamówienia pn.: "Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - Inżynier Kontraktu" (oznaczenie sprawy: ZA.271.11.2021) wynosi 180.592,45 zł brutto.
7. W okresie realizacji robót budowlanych Inżynier Kontraktu winien zapewnić udział w realizacji zamówienia Personel Kluczowy i Personel Pomocniczy o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 wzoru umowy.
W okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, Inżynier Kontraktu winien zapewnić udział w realizacji zamówienia co najmniej Personelu Kluczowego o którym mowa w § 8 ust. 1 wzoru umowy.
8. Inżynier Kontraktu zapewni na własny koszt osoby określone jako Personel Pomocniczy Zespołu Inżyniera Kontraktu w składzie zgodnym z § 8 ust. 2 wzoru umowy, co najmniej w okresie wykonywania robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354855
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eR GRUPA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381812228
7.3.3) Ulica: Żelazna 17D/13
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-851
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226320,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 76 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy (226 320,00 zł brutto) została proporcjonalnie przeliczona w stosunku do ceny całkowitej podanej w ofercie (246 000,00 zł brutto) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia – zgodnie z postanowieniami Rozdziału 3. ("Opis przedmiotu zamówienia") pkt 3) ppkt 5 i Rozdziału 21. ("Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego") pkt 9) Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz § 3 ust. 2 i ust. 3 wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ).
2. Dotyczy SEKCJI VIII (UMOWA) pkt 8.3.):
Okres realizacji zamówienia (aktualnie: 76 miesięcy), został proporcjonalnie przeliczony w stosunku do okresu realizacji zamówienia (pierwotnie: 78 miesięcy), wskazanego w SEKCJI IV (PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA) ppkt.4.2.10.) Ogłoszenia o zamówieniu nr: 2021/BZP 00021833/02 z dnia 23.03.2021r. Zmiana ta jest powiązana z przeliczeniem wartości umowy, o którym mowa w pkt.1 niniejszej sekcji.
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.