eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Część 1 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice..." Część 2 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice..."



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część 1 „Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice...”
Część 2 „Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice...”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-565dda32-9436-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 1 „Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice...”
Część 2 „Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice...”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-565dda32-9436-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00075675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031531/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej

1.1.9 Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538107

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.51.2023.PMag

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 „Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej
w mieście Starachowice w 2024 r.”
Przedmiotem części 1 zamówienia jest wykonywanie bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych ulepszonych na drogach gminnych na terenie Miasta Starachowice zgodnie
z poniższym zakresem rzeczowym:
1) bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych przy użyciu klińca przy średniej głębokości wyboi do 8 cm z uwzględnieniem kosztu zakupu i transportu materiału drogowego: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 5000 m2 – maksymalna 7000 m2;
2) bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych przy użyciu tłucznia przy średniej głębokości wyboi do 8 cm z uwzględnieniem kosztu zakupu i transportu materiału drogowego: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 700 m2 – maksymalna 1000 m2;
3) bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych przy użyciu destruktu asfaltowego przy głębokości wyboi do 8 cm z uwzględnieniem kosztu zakupu i transportu materiału drogowego: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 6000 m2 – maksymalna 8500 m2;
4) bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych przy użyciu innego materiału będącego własnością Zamawiającego (w tym: destrukt asfaltowy, kruszywo z gruzu betonowego) przy głębokości wyboi do 8 cm z uwzględnieniem kosztu załadunku i transportu w granicach adm. miasta
(śr. odległość ok. 5 km): ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 700 m2 – maksymalna 1000 m2;
5) mechaniczne wyrównywanie nawierzchni gruntowych przy użyciu równiarki lub innego sprzętu: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 70000 m2 – maksymalna 100 000 m2.
Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie
z załącznikiem do SWZ pn.: „Wymagania dotyczące wykonania, prowadzenia i odbioru prac związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg o nawierzchni gruntowej ulepszonej”.
Usługi związane bieżącym utrzymaniem nawierzchni realizowane będą w określonych terminach, zgodnie z dyspozycjami przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport osobowy służący wspólnej z przedstawicielem Zamawiającego cotygodniowej (maksymalnie 4 godziny tygodniowo) lustracji dróg gminnych celem przeprowadzania czynności dyspozycyjnych, kontrolnych i odbiorczych.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody spowodowane własnym działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia, a także działaniem lub niedopatrzeniem osób, którymi Wykonawca posługuje się przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z:
wykonywaniem bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych oraz czynności związanych
z użyciem maszyn i urządzeń przy robotach drogowych związanych z realizacją zamówienia.
Wykonawca, w celu przygotowania się do złożenia i prawidłowego sporządzenia ofert na część 1 i 2 zamówienia, może przeprowadzić wizję lokalną dla zapoznania się z terenem, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. Z uwagi, iż zamówienie obejmuje roboty na terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 439900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 „Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice w 2024 r.”
Przedmiotem części 2 zamówienia jest wykonywanie bieżącego utrzymania nawierzchni bitumicznych na drogach zarządzanych przez Gminę Starachowice w niżej określonym zakresie:
1) bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznej masą z otaczarki przy średniej grubości warstwy wynoszącej 6 cm: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 3000 m2 – maksymalna 3600 m2;
2) bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznej masą z recyklera przy średniej grubości warstwy wynoszącej 6 cm: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 450 m2 – maksymalna 600 m2 ;
3) Regulacja pionowa studzienek włazów kanałowych – minimalna 4 szt. – maksymalna 7 szt.
Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z załącznikiem do SWZ pn.: „Szczegółowa Specyfikacja Techniczna”. Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice za pomocą mieszanki mineralno – bitumicznej z recyklera lub otaczarki”.
Usługi związane z bieżącym utrzymaniem nawierzchni realizowane będą w etapach, w miarę potrzeb w całym okresie realizacji zamówienia, przy czym termin rozpoczęcia wykonywania
i zakończenia poszczególnych zleceń zostanie określony dyspozycjami przedstawiciela Zamawiającego, każdorazowo przy ustalaniu zakresu robót.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport osobowy służący wspólnej z przedstawicielem Zamawiającego cotygodniowej (maksymalnie 4 godziny tygodniowo) lustracji dróg gminnych celem przeprowadzania czynności dyspozycyjnych, kontrolnych i odbiorczych.
W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje podana niżej kolejność ich ważności:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice za pomocą mieszanki mineralno – bitumicznej
z recyklera lub otaczarki.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody spowodowane własnym działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia, a także działaniem lub niedopatrzeniem osób, którymi Wykonawca posługuje się przy wykonywaniu Zamówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z wykonywaniem bieżącego utrzymania nawierzchni bitumicznych oraz czynności związanych z użyciem maszyn
i urządzeń przy robotach drogowych związanych z realizacją zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 543500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513678,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523672,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513678,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKER CIEŚLIK Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526784260

7.3.3) Ulica: Włochy

7.3.4) Miejscowość: Włochy

7.3.5) Kod pocztowy: 26-006

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2024 r. Zakład Usług Wodnych i Komunalnych Łukasz Misztal


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513678,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736708,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 882746,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736708,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO "PERFEKT" JAWORSKI, KARCZ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671933829

7.3.3) Ulica: ul. Zofii Holszańskiej 5 A

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736708,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.