eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierzno › Realizacja systemu oddymiania grawitacyjnego w hali sortowni odpadów na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja systemu oddymiania grawitacyjnego w hali sortowni odpadów na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SIERZNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZZO Sierzno Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220597269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierzno

1.5.2.) Miejscowość: Sierzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-131

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zzosierzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzosierzno.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zzosierzno.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja systemu oddymiania grawitacyjnego w hali sortowni odpadów na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5eb492e-8f18-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059241/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane obejmujące realizację systemu oddymiania grawitacyjnego w hali sortowni odpadów na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą służącą do jego prawidłowego działania w hali sortowni odpadów na terenie zakładu oraz przygotowanie dokumentacji wielobranżowej w zakresie pozwalającym na uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na wykonanie robót i przeprowadzenie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
2. Podstawą realizacji zamówienia będzie dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez Wykonawcę,
w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy przekazany przez Zamawiającego.
3. W zakres Robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia, tj.:
a) uzyskanie wymaganych decyzji, uzgodnień i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) sporządzenie inwentaryzacji stanu istniejącego przedmiotowego obiektu w zakresie koniecznym do wykonania zadania,
c) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych wielobranżowych wraz z wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami w zakresie koniecznym do wykonania zadania i do otrzymania w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na wykonanie robót,
d) wykonanie robót budowlanych zgodnie z założonym zakresem zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.,
e) dostawa i montaż urządzeń, rozruch technologiczny, próby końcowe,
gdzie w/w punkty a), b), c), d) i e) zrealizowane będą w oparciu o:
a) dokumentację projektową,
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Realizacja systemu oddymiania grawitacyjnego w hali sortowni odpadów na terenie ZZO Sierzno” opracowany przez firmę Inżynieryjna Obsługa Inwestycji mgr inż. Jacek Filosek,
c) zapisy specyfikacji warunków zamówienia.
4. Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji, wykonanie instrukcji eksploatacji i użytkowania klap oddymiających oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania wykonanego przedsięwzięcia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
5. Wykonawca przygotuje dokumentację odbiorową oraz uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez KP PSP w Bytowie, PSSE w Bytowie, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi w tym zakresie normami technicznymi, przy dołożeniu należytej staranności oraz prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż.
7. Do pozostałych obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a) przedłożenie harmonogramu realizacji inwestycji oraz płatności w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Strony przewidują możliwość późniejszych zmian harmonogramu w przypadkach uzasadnionych bez konieczności zmiany treści umowy za wyjątkiem zmiany terminu ostatecznego, która to zmiana wymaga zmiany treści umowy i jest możliwa jedynie w sytuacjach wskazanych w art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni roboczych od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca jest związany zastrzeżeniami i wskazaniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania zastrzeżeń, do dostosowania harmonogramu rzeczowo – finansowego do wskazań Zamawiającego;
b) przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
c) zabezpieczenie terenu robót;
d) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;
e) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
f) dostarczenie kosztorysu inwestorskiego szczegółowego;
g) dostarczenie przedmiaru robot w ujęciu kosztorysowym;
h) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń;
i) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;
j) zapewnienie na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;
k) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, w tym wobec osób trzecich;
l) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;
m) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
n) zgłoszenie zakończenia budowy do właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
o) wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 3 egz.;
p) dostarczenie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
q) po uzyskaniu pozwolenia na budowę / roboty Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
- 2 egz. (komplet) zatwierdzonego projektu budowlanego,
- 2 egz. projektu wykonawczego,
- 1 egz. projektu powykonawczego w wersji papierowej i elektronicznej (pliki w formacie PDF i edytowalnym);
r) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, przygotowanie dokumentacji odbiorowej oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez KP PSP w Bytowie, PSSE w Bytowie, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
8. Wykonawca zobowiązany jest:
a) zabezpieczyć stały dozór w miejscu realizacji prac,
b) w trakcie realizacji robót utrzymywać miejsca robót w porządku, składować wszelkie urządzenia pomocnicze i materiały oraz na bieżąco usuwać odpady, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
c) z uwagi na normalną pracę zakładu w przeważającej części jej realizacji, Wykonawca zwróci uwagę na zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa podczas wykonywania prac,
d) prowadzić roboty w sposób niezakłócający funkcjonowania Zakładu, a jeśli charakter robót powodował będzie utrudnienia czy wymagał będzie zmian w funkcjonowaniu Zakładu, Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia z 3-dniowym wyprzedzeniem Dyrektora ds. technicznych o terminie prac uciążliwych czy wymagających zmian w normalnym funkcjonowaniu Zakładu,
e) zabezpieczyć miejsce wykonania robót (mienie Zamawiającego i Wykonawcy) przed utratą bądź zniszczeniem, przejmując skutki finansowe z tego tytułu,
f) po zakończeniu robót teren wykonania pozostawić w stanie uporządkowanym, nadającym się do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.