Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304914/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2023/BZP 00073803/01 - Wynik z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3
im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. KAWALERÓW ORDERU UŚMIECHU W OLSZTYNIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000716282
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kołobrzeska 13M
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-445
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.7.) Numer telefonu: 895 33-12-70
1.4.8.) Numer faksu: 895 33-12-70
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3.olsztyn.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3.olsztyn.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075566
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00073971
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Data zmiany umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
2022-05-16
Po zmianie:
2022-05-13
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Aneks nr 1 z dnia 13.05.2022 r., do umowy nr 6/1/2021 zawartej w dniu 28.12.2021 r. zawarty przez Strony w związku z nieprzewidzianym wzrostem cen produktów, wymienionych w załączniku do umowy, tym samym wzrostu wartości umowy . Aneks zawarto na okres od 16.05.2022 do 30.06.2022.
Po zmianie:
Wzrost cen produktów jednostkowych.
Strony zawarły aneks nr 1 w dniu 13.05.2022 r. do umowy nr 6/1/2021.
Aneks zawarty przez Strony jest związku z nieprzewidzianym wzrostem cen produktów, wymienionych w załączniku do umowy, tym samym wzrasta wartości umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
1. Strony uzgadniają wartość umowy na kwotę: 52.290,89 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt złotych 89/100), w tym należny podatek VAT, a wartość powyższą wyliczono na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym Wykonawcy.
2. Formularz asortymentowo-cenowy SWZ Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do niniejszego aneksu.
Po zmianie:
Aneks nr 1 do umowy nr 6/1/2021 z dnia 28.122021 r. , zawarty przez Strony wz. z nieprzewidzianym wzrostem cen produktów, wymienionych w załączniku do umowy, tym samym wzrasta wartości umowy ramowej na kwotę: 52.290,89 zł.
Aneks zawarto na okres od 16.05.2022 do 30.06.2022
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa mebli do Bursy szkolnej nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Urzędu Skarbowego w Olecku.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 275 pkt 1) na dostawę części zamiennych do urządzeń laboratoryjnych Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Remont chodnika od starej pętli wzdłuż ul. Oczapowskiego od strony wschodniej Rektoratu wraz ze schodami oraz chodnika na odcinku od ul. Warszawskiej do skrzyżowania z ul. Oczapowskiego UWM.
- Wykonanie remontu tarasu przy sali 106 w budynku Wydziału Geoinżynierii przy ul. Prawocheńskiego 15
- OBO 2024: Pieszy też człowiek Remont chodnika położonego przy ul. Sienkiewicza oraz ul. Kolejowej w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach - dostawa ryb
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji
- Dostawy mięso i wędliny drobiowe
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2024 ( dostawa nabiału oraz mrożonek)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.