eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Dostawa 400 szt. nowych żelbetonowych płyt drogowych o wymiarach 300cm x 150cm x 15cm do gminy Wolin



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 400 szt. nowych żelbetonowych płyt drogowych o wymiarach 300cm x 150cm x 15cm do gminy Wolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 512186788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 400 szt. nowych żelbetonowych płyt drogowych o wymiarach 300cm x 150cm x 15cm do gminy Wolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44edadd2-5cd1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314701/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Dostawa 400 szt. nowych żelbetonowych płyt drogowych o wymiarach 300cm x 150cm x 15cm do gminy Wolin”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport i rozładunek w miejscach położonych na terenie gminy Wolin wskazanych przez Zamawiającego (województwo zachodniopomorskie, powiat kamieński), 400 szt. nowych żelbetonowych pełnych płyt drogowych o wymiarach 300cm x 150cm x 15cm.
3. Płyty powinny być wykonane z betonu klasy co najmniej B30 (C25/30). Płyty powinny być zbrojone górą i dołem stalą zbrojeniową. Płyty powinny być wykonane zgodnie z PN-EN 206+A2:2021-08. Wytrzymałość na obciążenia co najmniej 30 Kn na 1 koło. Powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć, ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Dopuszczalne odchyłki od wymiarów nominalnych: długość ± 10mm, szerokość ± 5mm, grubość ± 5mm. Wklęsłość lub wypukłość powierzchni górnej, wichrowatość powierzchni i krawędzi maksymalnie do 3mm. Płyty nie powinny posiadać uchwytów transportowych. Nasiąkliwość (według procedury badawczej IBDiM PB/TB-1/23:2008) ≤ 5 % (m/m). Odporność na działanie mrozu, stopień mrozoodporności (wg procedury badawczej IBDiM PB/TB-1/23:2008) ≥F 150. Odporność na ścieranie (wg PN-EN 1339) 18 000/5 000 mm3/mm2.
4. Zamówienie obejmuje również koszt transportu wraz z rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Wolin i odbywać się będzie na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającemu przez uprawnionego pracownika Wykonawcy z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia. Płyty powinny być dostarczone w słupkach, ułożone jedna na drugiej warstwą jezdną do góry aby umożliwić kontrolę jakości płyt (spękania, wykwity, zagęszczenie betonu). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia (w tym transportu i rozładunku). Każda dostawa będzie weryfikowana przez Zamawiającego i przy niespełnieniu powyższych wymagań może nie zostać odebrana.
5. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia dokonania odbioru dostawy.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 44113800-3 Materiały do układania nawierzchni drogowych.
9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aprobaty technicznej Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności na zaoferowane płyty.
10. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względu na jednorodny charakter zamówienia, w związku z czym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (załączniki nr 7).
12. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Projektowane Postanowienia Umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
13. Zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://gminawolin.ezamawiajacy.pl informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259284 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294708 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259284 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Czarnowski Firma Usługowo-Handlowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 193030095

7.3.4) Miejscowość: Dziemiany

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259284 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.