eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Naruszewo › Przebudowa drogi gminnej nr 300520W w Zaborowo - Skarszyn w miejscowości Zaborowo



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075392 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 300520W w Zaborowo – Skarszyn w miejscowości Zaborowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19A

1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.sabalski@naruszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://naruszewo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 300520W w Zaborowo – Skarszyn w miejscowości Zaborowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a75e510-a728-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002628/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 300520W Zaborowo - Skarszyn w miejscowości Zaborowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041236/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2190769,96 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 976914,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej nr 300520W Zaborowo – Skarszyn
w miejscowości Zaborowo.
2. Zamówienie obejmuje przebudowę dwóch odcinków:
1) Zamawiający informuję, iż dla przedmiotowego zadania sporządzono dwa projektu obejmujące dwa odcinki stanowiące całość. Projekt budowlany (materiały do zgłoszenia) został wykonany jako pierwszy obejmuje swoim zakresem 800 mb a projekt budowlany dla odcinak II 952 mb.
W związku z tym, iż projekty nakładają się a odcinek o długości ok. 194 mb znajduje się na dwóch opracowaniach Wykonawca winien go wykonać zgodnie z projektem dla odcinka II a także wycenić go również jako odcinak II.
2) Odcinek I - odcinek od drogi gminnej nr 300512W Zaborowo – Nacpolsk Kolonia o nawierzchni bitumicznej, działka nr ewid. 68, w kierunku Gminy Dzierzążnia. Charakterystyka:
a) droga gminna dojazdowa,
b) szerokość jezdni 5, 00 m,
c) szerokość poboczy 2 x 0, 75 m,
d) ilość jedni: 1,
e) ilość pasów ruchu: 2 po 2, 50 m.
f) przebieg drogi został zaprojektowany w istniejącym pasie drogowym,
g) niweleta drogi po istniejącym terenie z niezbędnym wyniesieniem dla wykonania konstrukcji
i nadania odpowiednich spadków,
h) konstrukcja nawierzchni: podbudowa z kruszywa łamanego niesortowanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3 cm,
i) odwodnienie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych powierzchniowo na nieutwardzone pobocza drogi w granicach pasa drogowego (działka drogowa), następnie do istniejących rowów przydrożnych.
3) Odcinek II – od końca Odcinka I do granicy z Gminą Dzierzążnia. Charakterystyka:
a) droga gminna dojazdowa,
b) szerokość jezdni 5, 00 m,
c) szerokość poboczy 2 x 0, 75 m,
d) ilość jedni: 1,
e) ilość pasów ruchu: 2 po 2, 50 m.
f) przebieg drogi został zaprojektowany w istniejącym pasie drogowym,
g) niweleta drogi po istniejącym terenie z niezbędnym wyniesieniem dla wykonania konstrukcji
i nadania odpowiednich spadków,
h) konstrukcja nawierzchni: podbudowa z kruszywa łamanego niesortowanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3 cm,
i) odwodnienie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych powierzchniowo na nieutwardzone pobocza drogi w granicach pasa drogowego (działka drogowa), następnie do istniejących rowów przydrożnych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z załączonym projektem.
4. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w:
a) Projektach budowlanych – Materiały do zgłoszenia – Odcinek I,
b) Projektach budowlanych – Odcinek II,
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
d) Przedmiarach robót,
e) Projekcie stałej organizacji ruchu.
5. W przypadku wystąpienia kolizji z urządzeniami melioracji wodnych szczegółowych, w tym konieczności ich przebudowy, należy uzyskać niezbędne dokumenty zezwalające na prowadzenie prac od odpowiednich organów. Kserokopię dokumentów należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej. Prace należy prowadzić pod nadzorem właściwej terenowo jednostki. Z wykonanej naprawy należy sporządzić dokumentację fotograficzną, załączyć do dokumentów odbiorowych z opisem i określeniem jego lokalizacji.
6. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia badań zagęszczenia gruntów.
7. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą.
8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
9. W przypadku konieczności dokonania wycinki drzew, karp i krzewów kolidujących
z projektowanymi elementami drogi gminnej, Wykonawca będzie zobowiązany do ich usunięcia
w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia i zagospodarowania we własnym zakresie.
10. W przypadku rozbieżności ilości materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, nadrzędnym dokumentem jest projekt budowlany.
11. Warunki realizacji robót:
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SWZ, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego.
b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów (w celu dokonania kontroli) zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów.
c) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych.
e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych dostarczy Zamawiającemu:
• uproszczony kosztorys wraz z tabelą wartości elementów scalonych, który będzie stanowił załącznik do umowy,
• do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy,
• opłaconą polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000, 00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy).
Ubezpieczeniu winny podlegać w szczególności roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Ubezpieczenie powinno być ważne na cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie polisy wystawionej na czas krótszy niż okres realizacji zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem Wykonawcy do utrzymania ciągłości ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia jest krótszy niż okres realizacji przedmiotu umowy, przed wygaśnięciem obowiązującej polisy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu aneks do polisy lub inną polisę zawartą na nie gorszych warunkach w terminie 7 dni przed upływem terminu ważności polisy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej poświadczonej „Za zgodność z oryginałem”.
f) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo – finansowych, wymaganych np. przez instytucję dofinansowującą realizację zadania, w tym kosztorysu powykonawczego podpisanego przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego lub Inspektora nadzoru i projektanta.
Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej ewentualne nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane.
13. Zamawiający posiada:
a) Odcinek I - zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z informacjami Starostwa Powiatowego w Płońsku upoważniającymi do rozpoczęcia zgłoszonych robót budowlanych,
b) Odcinak II – Prawomocną decyzję zezwolenie na realizację inwestycji drogowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565675,96

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787994,51

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565675,96

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET Marcin Głuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371705609

7.3.3) Ulica: ul. Gawłowska 179a

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565675,96

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.