eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Kompleksowa modernizacja wraz z rozbudową siedziby MOPR"- etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075264 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa modernizacja wraz z rozbudową siedziby MOPR”- etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pim.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa modernizacja wraz z rozbudową siedziby MOPR”- etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-968bdbd5-9930-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007473/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 „Kompleksowa modernizacja wraz z rozbudową siedziby MOPR” - etap I tj. przebudowa i remont istniejącego budynku"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030704/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/04/21/ZP18/2019-213

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1698545,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Roboty budowlane w ramach zadania pod nazwą: „Kompleksowa modernizacja wraz z rozbudową siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie” – etap I, tj. przebudowa i remont istniejącego budynku. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na realizacji ETAPU I zadania inwestycyjnego obejmującego remont i przebudowę budynku istniejącego, a w szczególności:
- dostosowanie budynku do przepisów ochrony pożarowej (poszerzenie korytarzy, przebudowa schodów, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, wydzielenie pożarowo piwnicy, dodatkowe wyjścia ewakuacyjne, wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru),
- zabudowę logii, likwidację schodów wejściowych od parkingu,
- rozbudowę wiatrołapu,
- remont pomieszczeń biurowych
- przebudowę pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (w tym toaleta dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich),
- wydzielenie pomieszczeń socjalnych dla pracowników,
- przebudowa strefy wejścia (BOK),
- kompleksowy remont instalacji c.o.,
- remont instalacji wod-kan oraz wentylacji,
- remont instalacji elektrycznych, wymianę opraw oświetleniowych na LED.
Roboty budowlane związane z realizacją Zadania inwestycyjnego prowadzone będą na terenie częściowo działającej placówki pomocy społecznej tzn. wyposażenie meblowe wraz z dokumentacją pozostaje na terenie jednostki organizacyjnej. MOPR zastrzega sobie prawo do każdorazowego wejścia na teren placówki i zabrania niezbędnej dokumentacji. Ponadto po stronie Wykonawcy będzie przenoszenie wyposażenia wraz z zawartością między pomieszczeniami celem realizacji robót budowlanych. Przy organizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią nieprzerwany dostęp do budynku oraz zachowanie bezpieczeństwa pracowników ww. placówki pomocy społecznej oraz jej mienia.
Wykonawca zapewni w razie konieczności nadzór ornitologiczny i chiropterologiczny podczas realizacji robót budowlanych. Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Opis robót budowlanych objętych przetargiem przedstawiono szczegółowo w dokumentacji technicznej (Projekt budowlany zamienny, wykonawczy, STWiOR, Przedmiar robót) załączonej do niniejszego postępowania. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ.

Uwaga: udostępniany w ramach postępowania przedmiar robót stanowi materiał o charakterze pomocniczym / orientacyjnym - zawierającym szacowane ilości prac do wykonania, przy czym Wykonawca wycenia w składanej ofercie realizację zamówienia zgodnie z udostępniona dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262300-4 - Betonowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2073490,46

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2798250,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2073490,46

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIEPŁOWNIK EKOINWESTYCJE Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-00-52-815

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 475

7.3.4) Miejscowość: Plewiska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-064

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2073490,46

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.