eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Szydłowo i jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Szydłowo i jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11

1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd6c6a68-47e7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Szydłowo i jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd6c6a68-47e7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273130/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 560175 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Szydłowo i jednostek organizacyjnych. Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w załączniku nr 5 do SWZ w planowanej ilości 1.152.075 kWh w taryfie Cxx na okres 1 roku w terminie od dnia 01 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi wykaz punktów poboru energii elektrycznej – Załącznik nr 5 do SWZ. Wskazane zużycie energii elektrycznej jest wielkością deklarowaną i szacunkową służącą jedynie do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert i wyboru Wykonawcy.

Zamawiający informuje, że punkty poboru energii elektrycznej określone w Załączniku nr 5 do SWZ posiadają umowę sprzedaży energii elektrycznej z przedsiębiorstwem RESPECT ENERGY S.A zawartymi na czas określony do dnia 31 grudnia 2021 r.

Punkty poboru wskazane w Załączniku nr 5 (lp. 96-103) posiadają umowę kompleksowe z przedsiębiorstwem ENEA S.A.

Operatorem Systemu Dystrybucji jest Enea Operator sp. z o.o.
3. Pełnomocnictwo:
1) Wykonawca zobowiązuje się dokonać w imieniu Zamawiającego wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej lub umowy kompleksowej, na podstawie pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić do zawarcia przez Zamawiającego z OSD umowy o świadczenie usług dystrybucji, zgodnie z załączonym do SWZ Umowy pełnomocnictwem, tj. w szczególności przygotować oraz przedłożyć Zamawiającemu do podpisu niezbędne dokumenty.
3) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić na podstawie załączonego do Umowy pełnomocnictwa procedurę zmiany sprzedawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z przepisami Ustawy, w szczególności Wykonawca zobowiązuje się terminowo dokonać zgłoszenia zawartej Umowy do OSD.
4. Przedmiotowe zamówienie realizowane będzie na podstawie umowy sprzedaży energii elektrycznej, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy Prawo energetyczne. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać energię czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo energetyczne.
5. Wykonawca zobowiązany jest do bilansowania handlowego dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zamówienia.
6. Wykonawca winien posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENEA OPERATOR Sp. z o. o., umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru energii elektrycznej określonych w Załączniku nr 5 do SWZ w terminie wykonywania zamówienia.
7. Przedmiot zamówienia – dostawa energii elektrycznej – ma określone standardy jakościowe, natomiast cena za energię elektryczną nie wpływa na jakość wykonanej dostawy. Energia elektryczna nie może być dostosowana do specyficznych wymagań Zamawiającego, jest ona znormalizowana i oferowana w powszechnie przyjętych standardach. Standardy jakościowe energii elektrycznej określone są szczegółowo w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Zasady funkcjonowania systemu elektroenergetycznego zostały określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, natomiast zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Zaoferowana cena winna uwzględniać wszystkie koszty cyklu życia związane z przedmiotem zamówienia czyli dostawą energii elektrycznej.
8. Wspólny Słownik Zamówień:
09300000-2 – Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 – Elektryczność
9. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest charakter przedmiotu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji. Każdy podmiot działający na rynku energii elektrycznej, posiadający koncesję oraz umowy GUD z Enea Operator może wykonać przedmiot zamówienia w całości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796383,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 974931,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 796383,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770020640

7.3.3) Ulica: Górecka 1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-201

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 796383,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.