eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Goleniów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Goleniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914698200

1.5.8.) Numer faksu: 914698298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Goleniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0903e160-699b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452577/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.47.2022.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule zaprojektuj i wybuduj, w zakresie której jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi niezbędnymi zezwoleniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie (na jej podstawie) robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Goleniów” w tym uruchomienie, przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz przyłączenie instalacji fotowoltaicznej pracującej w układzie sieciowym do sieci dystrybucyjnej.

2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:

Część nr 1: „Budowa instalacji fotowoltaicznych na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie”.

Część nr 2: „Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Goleniów”

3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje w ramach części nr 1:

1) w zakresie usługi obejmującej projektowanie:

a) przeprowadzenie wizji lokalnych i na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ opracowanie dokumentacji projektowej, oraz koncepcji wykonania dodatkowej instalacji na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie, stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych, oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do:
 uzyskania warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznej,
 uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę,
 wykonanie robót, o których mowa w SWZ.
b) uzgodnienie opracowań projektowych z Zamawiającym, przy czym Zamawiający oczekuje, że wykonawca wykorzystując swoje doświadczenie i wiedzę zaproponuje najkorzystniejsze rozwiązania,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę, uzgodnienia projektowe, w tym uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. p. pożarowych, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, łagodzenia zmian klimatu, zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu drogowego -jeżeli dotyczy,
d) prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego),
e) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.

UWAGA! Wykonawca ma obowiązek uzgodnić dokumentację projektową będącą przedmiotem zamówienia z Zamawiającym przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe w Goleniowie, ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 1 egz. wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi.

2) w zakresie robót budowlanych:

a) wykonanie robót budowlanych, o których mowa w SWZ, obejmujących w szczególności: przygotowanie terenu pod budowę, instalacje fotowoltaiczną o mocy 250 kW – tj. łącznej mocy zainstalowanych modułów fotowoltaicznych na terenie ZAZ Goleniów (na działkach o nr 216/20 i nr 216/42, obręb Łozienica);
b) przyłączenie do krajowego systemu elektroenergetycznego instalacji fotowoltaicznej o mocy 250 kW, wraz z uruchomieniem i uzyskaniem dokumentacji formalno-prawnej, wymaganej przez obowiązujące przepisy, niezbędnej do uruchomienia i eksploatacji instalacji;
c) całodobowy dozór fizyczny terenu inwestycji przez minimum 1 osobę, począwszy od przekazania placu budowy, aż do dokonania odbioru inwestycji przez Zamawiającego;
d) rozruch;
e) skomunikowanie instalacji z istniejącym na obiekcie systemem sterowania i wizualizacji;
f) wykonanie prób końcowych; elementem prób końcowych jest badanie produktywności instalacji fotowoltaicznej;
g) dostarczenie licencji i oprogramowania narzędziowego wraz z obowiązkowymi nieodpłatnymi kontraktami serwisowymi na okres minimum 5 lat gwarancji od daty odbioru końcowego;
h) przygotowanie i przekazanie użytkownikom końcowym instrukcji korzystania z zamontowanych instalacji;
i) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie i przekazanie do lokalnego zakładu energetycznego wniosków o zainstalowanie dwukierunkowych liczników energii elektrycznej;
j) przeprowadzenie szkolenia dla wszystkich użytkowników montowanych instalacji w zakresie sposobu ich użytkowania oraz przygotowanie i przekazanie w wersji papierowej instrukcji obsługi i eksploatacji;

3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o dokumentację Wykonawcy robót budowlanych opracowaną na podstawie o programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ oraz koncepcji wykonania dodatkowej instalacji na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie, stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ oraz koncepcja wykonania dodatkowej instalacji na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1837500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule zaprojektuj i wybuduj, w zakresie której jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi niezbędnymi zezwoleniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie (na jej podstawie) robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Goleniów” w tym uruchomienie, przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz przyłączenie instalacji fotowoltaicznej pracującej w układzie sieciowym do sieci dystrybucyjnej.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:
Część nr 1: „Budowa instalacji fotowoltaicznych na terenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowie”.
Część nr 2: „Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Goleniów”
2.1 W ramach części nr 2:
1) w zakresie usługi obejmującej projektowanie:
a) przeprowadzenie wizji lokalnych i na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego- jeżeli dotyczy, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych, oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do:
 uzyskania warunków technicznych przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej dla 27 punktów poboru w placówkach użyteczności publicznej o mocy wskazanej w programie funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ
 uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,- jeżeli dotyczy
 wykonanie robót, o których mowa w SWZ;
b) uzgodnienie opracowań projektowych z Zamawiającym, przy czym Zamawiający oczekuje, że wykonawca wykorzystując swoje doświadczenie i wiedzę zaproponuje najkorzystniejsze rozwiązania;
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, uzgodnienia projektowe, w tym uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. p. pożarowych, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, łagodzenia zmian klimatu, zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu drogowego -jeżeli dotyczy;
d) prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego);
e) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.

UWAGA!
Wykonawca ma obowiązek wykonać projekt oraz uzyskać stosowne uzgodnienia (przez które rozumie się: uzgodnienia i zatwierdzenia przez rzeczoznawcę ds. p.poż, uzyskanie opinii technicznej zawierającej ocenę nośności części konstrukcji przeznaczonej pod montaż instalacji PV na dachu budynku, uzyskanie opinii kominiarskiej (jeżeli okablowanie będzie prowadzone kanałem wentylacyjnym) każdego z obiektów dla maksymalnej mocy instalacji wskazanej w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.

Wykonawca ma obowiązek złożyć wniosek o określenie warunków przyłączenia mikroinstalacji do sieci/ zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej/ inny odpowiedni dokument do właściwego OSD oraz wybudować instalacje PV o mocy określonej w pkt 5.3.2 ppkt 2) lit a) SWZ.
Jeśli określone przez Zamawiającego paramenty instalacji PV dla danego obiektu nie są możliwe do realizacji - Wykonawca ma obowiązek skonsultować z Zamawiającym proponowane rozwiązanie w zakresie istniejących możliwości technicznych.

2) w zakresie robót budowlanych:

a) wykonanie robót budowlanych, o których mowa w SWZ, obejmujących w szczególności: przygotowanie terenu pod budowę, montaż instalacji fotowoltaicznej dla 27 punktów poboru w placówkach użyteczności publicznej (placówki oświatowe, placówki sportowe, świetlice, noclegownie), których właścicielem jest Gmina Goleniów o niżej określonej mocy określonej w pkt 5.3.2 ppkt 2) lit a) SWZ.

b) przyłączenie do krajowego systemu elektroenergetycznego instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem i uzyskaniem dokumentacji formalno-prawnej, wymaganej przez obowiązujące przepisy, niezbędnej do uruchomienia i eksploatacji instalacji.
c) rozruch;
d) wykonanie lokalnego systemu wizualizacji i monitorowania obsługujący instalację fotowoltaiczną oraz zapewnienie ich komunikacji w ramach wspólnego interfejsu;
e) wykonanie prób końcowych; elementem prób końcowych jest badanie produktywności instalacji fotowoltaicznej;
f) dostarczenie licencji i oprogramowania narzędziowego wraz z obowiązkowymi nieodpłatnymi kontraktami serwisowymi na okres minimum 5 lat gwarancji od daty odbioru końcowego;
g) przygotowanie i przekazanie użytkownikom końcowym instrukcji korzystania z zamontowanych instalacji;
h) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie i przekazanie do lokalnego zakładu energetycznego wniosków o zainstalowanie dwukierunkowych liczników energii elektrycznej;
i) przeprowadzenie szkolenia dla wszystkich użytkowników montowanych instalacji w zakresie sposobu ich użytkowania oraz przygotowanie i przekazanie w wersji papierowej instrukcji obsługi i eksploatacji;

3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o dokumentację Wykonawcy robót budowlanych opracowaną na podstawie o programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ.

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.

3.Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 3873450,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1493097 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2029500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1493097 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vortex Polska Management sp. z o.o. Vortex Polska sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5591958699

7.3.3) Ulica: Plac Rodła 8

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-419

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1493097,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3201031,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5522700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3201031,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vortex Polska Management sp. z o.o. Vortex Polska sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5591958699

7.3.3) Ulica: Plac Rodła 8

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-419

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3201031,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli
wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).
1.1. Dla części nr 1 i części nr 2: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z:
a) montażem instalacji fotowoltaicznej.
2.Termin wykonania zamówienia dla części nr 1: 360 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w
tym:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji niezbędnej do rozpoczęcia robót w
terminie 250 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na (prawomocnej decyzji/ zaświadczenia o całkowitym
zakończeniu inwestycji)- w terminie 110 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji niezbędnej do rozpoczęcia robót.
3. Termin wykonania zamówienia dla części nr 2: 120 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w
tym:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji niezbędnej do rozpoczęcia robót/
uzgodnienia- jeżeli dotyczy w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (prawomocnej decyzji)- jeżeli dotyczy w
terminie 60 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji niezbędnej do rozpoczęcia robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.