eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paprotnia › Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno - ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Komunalny "PAPROTNIA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711659349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANA PAWŁA II 20

1.5.2.) Miejscowość: Paprotnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-107

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: /25/ 63 121 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkpaprotnia@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zkpaprotnia.nbip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5af17f23-8b64-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5af17f23-8b64-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i budowie SUW
w Dąbrowie gm. Przesmyki w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działce ewidencyjnej nr 313 obr. 0002 Dąbrowa, jedn. ewid. 142607_2 Przesmyki, położonej w miejscowości Dąbrowa.
Zakres przedmiotu zamówienia PFU (projekt i wykonanie):
1) Przebudowa obudowy studni głębinowej na Stacji Uzdatniania Wody
2) Budowa zbiornika wyrównawczego, dwukomorowego o pojemności 2x100 m3 dla wody
uzdatnianej.
3) Przebudowa instalacji technologicznej uzdatniania wody wewnątrz budynku: wymiana złoża w filtrach z wymianą rurarzu i armatury zaporowej, zastosowanie automatycznego układu płukania filtrów, wymiana mieszaczy powietrza.
4) Likwidacja hydroforów i wykonanie zestawu pompowego II stopnia wody do sieci.
5) Rozbudowa budynku o pomieszczenie agregatu.
6) Przebudowa budynku z termomodernizacją, przebudową dachu, przebudową pomieszczeń
sanitarnych, technologicznych, socjalnych.
7) Przebudowa z wymianą urządzeń technologicznych, instalacji wewnętrznych i technologicznych na Stacji Uzdatniania Wody, wymiana urządzeń chlorowni.
8) Przebudowa rozdzielni głównej i sterowniczej technologii na Stacji Uzdatniania Wody.
9) Wykonanie instalacji alarmowej, monitoring CCTV obiektów na Stacji Uzdatniania Wody.
10) Budowa instalacji PV- Fotowolaika na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Dąbrowie do 50kWp.
11) Przebudowa instalacji wentylacji i ogrzewania elektrycznego z wyposażeniem budynku w
instalacji osuszania.
12) Przebudowa odstojnika wód popłucznych, zbiorników na ścieki z chlorowni i sanitarnych.
13) Wykonanie utwardzenie terenu- drogi wewnętrzne komunikacja.
14) Przebudowa bramy wjazdowej i furtki.
15) Przebudowa oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne.

Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych) SUW, a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem i przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy należy także uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, uzgodnienie ze służbami / rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1800000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej dla m. Paprotnia w gm. Paprotnia w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj”
Zakres Robót objętych przedmiotem zamówienia stanowi (dokumentacja projektowa i
wykonanie):
1) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z podejściem do granicy nieruchomości działki prywatnej o łącznej szacunkowej długości 420mb +-20% w zakresie średnic 160-200mm,
2) sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej o łącznej szacunkowej długości 520mb +-20% w zakresie średnic 90 -110mm,
3) sieciowa przepompownia ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ilości 1 szt,
4) uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi projektów drogowych (w tym zjazdów), projektów przejść pod pasem drogowym, dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projektów konstrukcyjnych czy projektów odtworzenia nawierzchni czy projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną.
5) Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie od wszystkich właścicieli nieruchomości objętych projektem pisemnej zgody na wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej,
6) Dokumentację projektową należy uzgodnić zgodnie z warunkami technicznymi z Zamawiającym przed złożeniem do Pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót,
7) Obowiązkiem Wykonawcy będzie wydzielenie z całej inwestycji zakresów stanowiących koszty niekwalifikowane - w myśl obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków z wyraźnym wyszczególnieniem ich w dokumentacji projektowej, inwentaryzacji powykonawczej i fakturowaniu Robót. Ostateczne wartości w zakresie długości oraz średnic rurociągów sieci ustali Zamawiający z Wykonawca w Dokumentacji Projektowej.
8) W ramach prac projektowych Wykonawca zainwentaryzuje wszystkie drzewa i zakrzewienia stanowiące kolizję z projektowaną siecią kanalizacji sanitarnej konieczne do usunięcia. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi uzyskać zgodę na przeprowadzenie wycinki drzew.
9) Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie przejść pod rzekami i ciekami, wykonawca złoży wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego do właściwego terenowo Zarządu Zlewni do którego dołączy kompletny operat wraz z uzyskanymi zgodami oraz stosownymi decyzjami (pozyskanymi we własnym zakresie). Wszystkie niezbędne materiały do przygotowania ww. opracowań Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem.
Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych), a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem i przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy należy także uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, uzgodnienie ze służbami / rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w m. Paprotnia, Podawce gm. Paprotnia w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Zakres przedmiotu zamówienia PFU (projekt i wykonanie):
Budowa – sieć wodociągowa w m. Paprotnia, Podawce:
a) rurociąg DN225 PE lub PVC - ok. 920 m,
b) przewiert rurą osłonową PE RC – ok. 35 m.
c) węzeł wodociągowy - trójnik kołnierzowy z kompletem zasuw (na działce nr 270/1 w m.
Paprotnia) - 1 szt,
d) węzeł wodociągowy - trójnik kołnierzowy z kompletem zasuw (na działce nr 109 w m.
Podawce) - 1 szt,
e) hydrant nadziemny DN100 wraz z pełnym węzłem hydrantowym z trójnikiem i zasuwą
– min. 1 szt.
Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych), a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem i przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy należy także uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, uzgodnienie ze służbami / rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 221380 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i budowie hydroforni w Paprotni w gm. Paprotnia w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Zakres przedmiotu zamówienia PFU (projekt i wykonanie):
1) BUDOWA NOWEGO ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO NA WODĘ O POJEMNOŚCI CAŁKOWITEJ 1000m3 WRAZ Z OGRODZENIEM
2) PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH ZBIORNIKÓW WYRÓWNAWCZYCH NA WODĘ
3) PRZEBUDOWA UKŁADU PODNOSZENIA CIŚNIENIA - UKŁAD PAPROTNIA
4) PRZEBUDOWA UKŁADU PODNOSZENIA CIŚNIENIA - UKŁAD PRZESMYKI
5) PRZEBUDOWA I BUDOWA POŁĄCZEŃ MIĘDZYOBIEKTOWYCH WODOCIĄGOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ KOMORY ZASUW
6) BUDOWA POŁĄCZEŃ MIĘDZYOBIEKTOWYCH KANALIZACYJNYCH
7) BUDOWA POŁĄCZEŃ MIĘDZYOBIEKTOWYCH ELEKTRYCZNYCH
8) WYKONANIE UTWARDZEŃ TERENOWYCH
Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych), a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem i przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy należy także uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, uzgodnienie ze służbami / rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1200000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W postepowaniu we wszystkich częściach zamówienia została złożona tylko jedna oferta przez: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno – Budowlanych „INSTALBUD” Antoni Makaruk, ul. Farfak 2, 21 – 400 Łuków. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu ponieważ przekazana została w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w SWZ. Wykonawca złożył ofertę za pośrednictwem Platformy E-zamówienia poprzez zakładkę „Komunikacja”, a nie jak wymagał tego Zamawiający w SWZ poprzez zakładkę „Oferty/Wnioski”. Tak przekazana oferta nie została w żaden sposób zaszyfrowana (zabezpieczona) przed dostępem do jej treści przed upływem terminu otwarcia ofert. Zgodnie z treścią art. 68 ustawy Pzp. „Przekazywanie ofert…. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłączne po upływie terminu na ich składanie.” Warunki określone w w/w przepisie nie zostały spełnione. Z uwagi na powyższe oferta Wykonawcy została odrzucona we wszystkich częściach zamówienia na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 3 i pkt. 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W postepowaniu we wszystkich częściach zamówienia została złożona tylko jedna oferta przez: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno – Budowlanych „INSTALBUD” Antoni Makaruk, ul. Farfak 2, 21 – 400 Łuków. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu ponieważ przekazana została w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w SWZ. Wykonawca złożył ofertę za pośrednictwem Platformy E-zamówienia poprzez zakładkę „Komunikacja”, a nie jak wymagał tego Zamawiający w SWZ poprzez zakładkę „Oferty/Wnioski”. Tak przekazana oferta nie została w żaden sposób zaszyfrowana (zabezpieczona) przed dostępem do jej treści przed upływem terminu otwarcia ofert. Zgodnie z treścią art. 68 ustawy Pzp. „Przekazywanie ofert…. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłączne po upływie terminu na ich składanie.” Warunki określone w w/w przepisie nie zostały spełnione. Z uwagi na powyższe oferta Wykonawcy została odrzucona we wszystkich częściach zamówienia na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 3 i pkt. 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W postepowaniu we wszystkich częściach zamówienia została złożona tylko jedna oferta przez: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno – Budowlanych „INSTALBUD” Antoni Makaruk, ul. Farfak 2, 21 – 400 Łuków. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu ponieważ przekazana została w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w SWZ. Wykonawca złożył ofertę za pośrednictwem Platformy E-zamówienia poprzez zakładkę „Komunikacja”, a nie jak wymagał tego Zamawiający w SWZ poprzez zakładkę „Oferty/Wnioski”. Tak przekazana oferta nie została w żaden sposób zaszyfrowana (zabezpieczona) przed dostępem do jej treści przed upływem terminu otwarcia ofert. Zgodnie z treścią art. 68 ustawy Pzp. „Przekazywanie ofert…. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłączne po upływie terminu na ich składanie.” Warunki określone w w/w przepisie nie zostały spełnione. Z uwagi na powyższe oferta Wykonawcy została odrzucona we wszystkich częściach zamówienia na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 3 i pkt. 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W postepowaniu we wszystkich częściach zamówienia została złożona tylko jedna oferta przez: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno – Budowlanych „INSTALBUD” Antoni Makaruk, ul. Farfak 2, 21 – 400 Łuków. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu ponieważ przekazana została w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w SWZ. Wykonawca złożył ofertę za pośrednictwem Platformy E-zamówienia poprzez zakładkę „Komunikacja”, a nie jak wymagał tego Zamawiający w SWZ poprzez zakładkę „Oferty/Wnioski”. Tak przekazana oferta nie została w żaden sposób zaszyfrowana (zabezpieczona) przed dostępem do jej treści przed upływem terminu otwarcia ofert. Zgodnie z treścią art. 68 ustawy Pzp. „Przekazywanie ofert…. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłączne po upływie terminu na ich składanie.” Warunki określone w w/w przepisie nie zostały spełnione. Z uwagi na powyższe oferta Wykonawcy została odrzucona we wszystkich częściach zamówienia na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt. 3 i pkt. 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.