eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleczew › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej śmieciarki (nr3)



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074760 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej śmieciarki (nr3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301634884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rzemieślnicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Kleczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632701400

1.5.8.) Numer faksu: 632701211

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim@lm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimkleczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, epuapu https://epuap.gov.pl/wps/portal

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej śmieciarki (nr3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96416f64-a0fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035934/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.330.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na dostawie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej śmieciarki.Charakterystyka techniczna pojazdu
• Rok produkcji min. 2012,
• Śmieciarka do wywozu odpadów,
• Zabudowa 2 komorowa,
• Przebieg do 280 000 km,
• Podwozie 3 osiowe,
• Moc silnika - min. 250 KM do max 350 KM,
• Emisja spalin Euro 5,
• Rodzaj paliwa-olej napędowy,
• Napęd 6 x 2
• Zawieszenie tył - pneumatyczne,
• Ładowność min 11 000 kg
• Dopuszczalna masa całkowita 25 000 – 28 000 kg
• Uniwersalny wrzut pojemników
• Klimatyzacja,
• Tempomat,
• Elektryczne podnoszenie szyb
• Elektryczna regulacja lusterek
• Gwarancja min 3 miesiące.
• Koszty dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, -w cenie sprzętu
• Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu wyjaśnień związanych z eksploatacją oraz konserwacją sprzętu. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego szkolenie, mające na celu przedstawienie zasad działania i możliwości wykorzystania jego funkcji w praktyce.
• Pojazd zarejestrowany na terenie RP, posiadający ważne badanie techniczne i dopuszczony do ruchu drogowego,
• Termin dostawy przedmiotu zamówienia maksimum 7 dni od dnia podpisania umowy,
• Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia : Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Kleczew ul. Rzemieślnicza 21
• Stan pojazdów i osprzęt powinien być przygotowany do pracy i nie wymagać wkładu finansowego przez Zamawiającego.
• Wykonawca zapewnia, że pojazdy będące przedmiotem zamówienia są wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych

1. Warunki leasingu
a) Zakup pojazdu będzie finansowany przez firmę leasingową zwaną Finansującym,
b) Wykonawca (finansujący) prowadzi amortyzację przedmiotu zamówienia (leasingu)
c) Waluta umowy leasingu –PLN,
d) zmienna stopa procentowa,
e) Okres leasingu operacyjnego – 36 miesięcy
f) Oplata wstępna w wysokości 30 % wartości netto urządzenia +VAT. Zamawiający dokona wpłaty opłaty wstępnej po podpisaniu Umowy, przed dostawą maszyny.
g) Rata leasingowa powinna zawierać w sobie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, wszelkie koszty ubezpieczenia urządzeń transportu do miejsca przeznaczenia, szkolenie pracowników
h) Ubezpieczenie sprzętu w całym okresie leasingu Zamawiający ubezpieczy w własnym zakresie na swój koszt.
i) pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia kodeksu cywilnego,
j) Leasingobiorcy przysługuje prawo nabycia przedmiotu leasingu po zakończeniu okresu, na jaki umowa leasingu została zawarta (opcja wykupu),
k) Wartość końcowa przedmiotu leasingu (kwota wykupu) – 1 % ceny netto przedmiotu leasingu + należny vat
l) Zaplata czynszu inicjalnego , rat leasingowych i kwoty wykupu przedmiotu leasingu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne zamawiającego wobec Wykonawcy pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu,
m) Zamawiający poniesie koszty rejestracji, oraz koszty zgodne z tabelą opłat i prowizji

4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176357,95

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176357,95

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176357,95

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IMPORT -EXPORT Janusz Drob

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657

7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176357,95

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.