eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › "Zakup samochodu do zbierania segregowanych odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew "



Ogłoszenie z dnia 2023-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup samochodu do zbierania segregowanych odpadów komunalnych
z terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „KOMUNALNI” Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210019445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 8a

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komunalnidobiegniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://komunalnidobiegniew.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup samochodu do zbierania segregowanych odpadów komunalnych
z terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98bbfb0-a1fd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029492/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Samochód dostawczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c98bbfb0-a1fd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pan Sławomir Zalewski, e-mail: slawomir.zalewski@komunalnidobiegniew.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: slawomir.zalewski@komunalnidobiegniew.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja".
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „Komunalni” Spółka z o.o.” siedzibą przy ul. Poznańska 8a, 66-520 Dobiegniew, tel./fax 95 76 11 054, adres poczty elektronicznej: sekretariat@komunalnidobiegniew.pl, adres strony internetowej: www.komunalnidobiegniew.pl
 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych (IDO): e-mail: slawomir.zalewski @komunalnidobiegniew.pl
tel. 95 76 11 052
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.„Sukcesywna dostawa opału transportem kołowym dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych „KOMUNALNI” Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie grzewczym 2021/2022
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontroli w zakresie ich kompetencji;
 dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy;
 obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
 w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
2. Prawa osób których dane są przetwarzane:
 prawo dostępu do danych osobowych;
 prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania);
 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
 nie przysługuje Pani/Panu:
• prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych;
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup na potrzeby Zamawiającego jednego kompletnego nowego fabrycznie samochodu specjalistycznego (rok produkcji 2022 r. lub później) do odbioru odpadów komunalnych (podwozie i zabudowa) wyposażonego w co najmniej:

1. Skrzynia z wywrotką jednostronną osiatkowaną, siłownik hydrauliczny, sterowanie elektryczne:
- wymiary skrzyni: 4000 mm x 2150 mm x 2000 mm,
- otwierana tył wraz z wywrotem,
- podłoga – sklejka w/o gr. 15mm
- oświetlenie boczne obrysowe – diody
- nadstawki z siatki do wys. 2000mm
- boki osiatkowane zdejmowane z otwieranymi drzwiczkami do załadunku po 2 z każdej strony, zamykane na zatrzask, tylna burta otwierana niezależnie od zabudowy, tylne drzwiczki dzielone na pół otwierane na boki powyżej burty aluminiowej
- haczyki/zaczepy zamontowane na osiatkowaniu/ramach do naciągania siatki zabezpieczającej ładunek,
- burta pełna wysokość ok. 400 mm, otwierana,
- belka tylna, kosz na koło zapasowe wraz z systemem podtrzymującym koło zapasowe,
- zawieszenie wzmocnione do ciężkich zabudów,
- pełnowymiarowe koło zapasowe,
- korek wlewu paliwa zamykany na klucz.
- pomarańczowe oświetlenie stroboskopowe w atrapie z przodu i w zderzaku z tyłu
- hak holowniczy + podłączenie
- skrzynka narzędziowa 1 szt. „500”

2. Kabina samochodu
- trzy osobowa, z dwumiejscowym siedzeniem pasażerów,
- fotel kierowcy z regulacją wysokości,
- podłokietnik i regulacja lędźwiowa siedzenia kierowcy,
- zagłówki z regulacją wysokości,
- tapicerka w kolorze grafitowym, szarym lub czarnym,
- bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach,
- instalacja do radia, GPS, sygnalizacji świetlnej zewnętrznej „Kogut”, USB
- radio – MP3,
- sygnalizacja świetlna typu „Kogut”(stroboskopy),
- klimatyzacja manualna,
- centralny zamek,
- szyby przednie sterowane elektrycznie,
- szyby atermiczne,
- boczne lusterka na wysięgniku ok. 2200mm,
- boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane,
- półka pod sufitem
- kolumna kierownicy z regulacją wysokości,
- wspomaganie kierownicy,
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażerów,
- światła do jazdy dziennej halogenowe,
- filtr paliwa ogrzewany,
- blow by podgrzewany,
- system ESC (ABS + EBD + HBA + ASR + MSR + ESC + Hill Holder)
- poduszki pneumatyczne z kompresorem w kabinie kierowcy,
- spojler dachowy + owiewki boczne

3. Dane techniczne:
- norma emisji spalin –Euro 6
- moc silnika: 140 – 170 KM,
- pojemność silnika: 2,2 cm3 – 2,9 cm3,
- dopuszczalna masa całkowita 3500 kg,
- ładowność użytkowa – ok. 1550 kg,
- liczba cylindrów – do 6,
- zapłon samoczynny,
- zasilenie wtrysk bezpośredni, z turbosprężarką i intercoolerem,
- zużycie paliwa: 6,00 – 10,00 l/ 100 km,
- układ kierowniczy ze wspomaganiem,
- liczba biegów: do 6 + wsteczny,
- sprzęgło: jednotarczowe, hydrauliczne,
-napęd: przedni,
- układ hamulcowy: hamulce tarczowe, dwuobwodowy układ hamulcowy, ABS z EBD,
- zawieszenie: przednie - z wahaczami przytwierdzonymi do belki pomocniczej, sprężynami spiralnymi, amortyzatorami teleskopowymi i drążkiem stabilizującym; tylne – sztywny most rurowy z parabolicznymi resorami piórowymi, amortyzatorami teleskopowymi, elastycznymi bocznymi odbojnikami i drążkiem stabilizującym,
- zbiornik paliwa o pojemności min. 90 l,
- koła: ogumienie 215/75 R 16 C, komplet opon letnich i zimowych, z pełnowymiarowym kołem zapasowym,
- hak holowniczy ze zdejmowanym zaczepem i instalacją.

2. Samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego.
Samochód musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)
Samochód musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z przepisami Rozdziału 1a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.).

Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 60 km. od siedziby Zamawiającego w Dobiegniewie, przy czym na potrzeby określenia tej odległości przyjmowana będzie każdorazowo przez Zamawiającego najkrótsza możliwa odległość pomiędzy siedzibą Zamawiającego a stacją serwisową liczona po sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów, z zastrzeżeniem iż ze względu na stale zmieniającą się sieć istniejących dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów Zamawiający uzna za mieszczące się w określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia odległościach od siedziby Zamawiającego stacje serwisowe zlokalizowane w odległościach do 5 km. większych niż wskazane przez Zamawiającego jako graniczne w ramach warunku udziału w postępowaniu.

Zamawiający informuje, że odbiór samochodu nastąpi w siedzibie Wykonawcy.

Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w składanej ofercie zawarł oświadczenie (załącznik nr 2 do SWZ) w sprawie dysponowania co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 60 km. od siedziby Zamawiającego liczonych po istniejącej sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów.

W dniu przekazania samochodu Zamawiającemu wykonawca przeprowadzi bez osobnego wynagrodzenia szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji samochodu oraz zainstalowanych w nim urządzeń.
Wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotu dostawy wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim podwozia i zabudowy, certyfikaty i deklaracje w zakresie bezpieczeństwa zabudów oraz co najmniej dwa komplety kluczyków do samochodu, a także: apteczkę, trójkąt i gaśnicę.

3. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia wystarczająco precyzyjnie i w zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne” (szczegóły w tym zakresie zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia).
4. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2 i ust.3 ustawy PZP, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.

6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku do Oferty, który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W ramach zadania, Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawców wraz ofertą o ile to dotyczy danego wykonawcy:
1) pełnomocnictw;
2) oświadczenia – załącznik nr 1 do SWZ i oświadczenia – załącznik nr 2 do SWZ
3) zobowiązań podmiotów trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca, do oddania do dyspozycji wykonawcy tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub innych podmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z zastrzeżeniem ust. 4, wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, bez zmiany ceny netto samochodu, o której mowa w § 4 ust. 1.
3. Wykonawca nie może przenieść na osoby trzecie swoich praw i obowiązków wynikających z Umowy bez zgody Zamawiającego.
4. Zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy oraz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu Umowy, wraz z numerami telefonów, faksów, adresów poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych, nie wymaga dla swej skuteczności podpisania aneksu do Umowy. Dla skuteczności takich zmian wystarczające jest pisemne, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, powiadomienie drugiej Strony z zachowaniem odpowiednich terminów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.