eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzeg › ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu



Og³oszenie z dnia 2022-03-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282116

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@muzeum.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum.kolobrzeg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-26463bf3-9ac3-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00074194

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00062977/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enie na Platformie Portal Smart PZP (zwanej dalej: „Platform±”).
2) Korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy i wymagane zapisami SWZ sk³ada siê w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
4) W celu z³o¿enia oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³o¿yæ na Platformie konto u¿ytkownika, jednocze¶nie wprowadzaj±c do Platformy swój podmiot. Rejestracja na Platformie dostêpna jest po klikniêciu przycisku „Za³ó¿ konto”. Szczegó³owe informacje dot. sposobu wykonania ww. czynno¶ci znajduj± siê w „Instrukcji obs³ugi Portalu e-Us³ug SmartPZP”, dostêpnej na stronie Platformy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski/elearning
5) Wykonawca mo¿e wycofaæ z³o¿on± przez siebie ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ewentualna zmiana oferty odbywa siê poprzez jej wycofanie oraz z³o¿enie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowanie plików oferty brak jest mo¿liwo¶ci edycji z³o¿onej oferty). W tym celu wykonawca loguje siê na Platformê, wyszukuje i wybiera dane postêpowanie, a nastêpnie po przej¶ciu do zak³adki „Oferta”, wycofuje j± przy pomocy przycisku „Wycofaj ofertê”.
6) Wykonawca nie mo¿e wycofaæ oferty po up³ywie terminu sk³adania ofert.
7) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.
8) Komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu odbywa siê za po¶rednictwem posiadanego na Platformie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego. Dotyczy to w szczególno¶ci: przekazywania dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ i wniosków w ramach postêpowania.
9) Komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± w postêpowaniu odbywa siê za po¶rednictwem posiadanego na Platformie konta Zamawiaj±cego oraz kont jego U¿ytkowników Wewnêtrznych. Dotyczy to w szczególno¶ci: przekazywania wezwañ i zawiadomieñ, informacji i odpowiedzi na pytania.
10) Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”.
11) Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje), odbywa siê za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”.
Z uwagi na limit znaków pozosta³e wymagania zawarte s± w Rozdziale II SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.26.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach nale¿±cych do Zamawiaj±cego formie monitoringu w systemie dyskretnego ostrzegania, sta³ego dozoru sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych oraz w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 15 % warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego, w ka¿dej czê¶ci zamówienia. Podstaw± ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z Wykonawc± negocjacje.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Do¶wiadczenie Wykonawcy w realizacji us³ug ochrony w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, ww. wpis musz± posiadaæ wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci wymagaj±ce posiadania ww. uprawnieñ.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca:
a) wyka¿e, ¿e wykona³ lub wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) co najmniej - 2 us³ugi ochrony osób i mienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, realizowane w sposób ci±g³y przez minimum 12 miesiêcy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto ka¿da z us³ug (wskazana kwota dotyczy warto¶ci za 12 miesiêcy). Warunek ten zostanie spe³niony je¶li Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w powy¿szym okresie i zakresie us³ug;
b) wyka¿e, ¿e przez ca³y okres ¶wiadczenia przedmiotowej us³ugi bêdzie dysponowa³ co najmniej 2 grupami interwencyjnymi stacjonuj±cymi na terenie dzia³ania, w którym znajduj± siê obiekty zlokalizowane w Ko³obrzegu, spe³niaj±cymi ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
 bêd±cych wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzon± zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995)
 oraz, ¿e osoby te posiadaj± za¶wiadczenia o niekaralno¶ci,
 posiadaj± dopuszczenie do posiadania broni wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji;
c) potwierdzi, ¿e dysponuje centrum monitorowania radiowego w rejonie dzia³ania, w którym znajduj± siê obiekty Zamawiaj±cego oraz, ¿e dysponuje w rejonie dzia³ania, w którym znajduj± siê obiekty Zamawiaj±cego 3 grupami interwencyjnymi sk³adaj±cymi siê z 2 pracowników ochrony w Ko³obrzegu i min. 1 grup± na terenie powiatu bia³ogardzkiego;
d) potwierdzi, ¿e jest w³±czony do Zintegrowanego Systemu Ratownictwa Miasta Ko³obrzeg.
2. Dodatkowe informacje dotycz±ce ww. warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 (wykaz us³ug), dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³,
2) w przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu ¶redni kurs NBP nie bêdzie opublikowany Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczêcia. Je¿eli w jakimkolwiek dokumencie z³o¿onym przez Wykonawcê wskazane zostan± kwoty wyra¿one w walucie nie znajduj±cej siê aktualnie w obrocie, zamawiaj±cy dokona przeliczenia tych kwot na z³otówki na podstawie ostatniego ¶redniego miesiêcznego kursu z³otego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego
3) korzystanie z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
a) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych,
b) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
c) Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. Wykonawca polegaj±cy na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby do³±cza do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 6 i 7 lit. a SWZ.
4) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 7 lit. b SWZ,
3. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 oraz 109 ust. 1 pkt 4) ustawy. Wykaz podstaw wykluczenia zawarty jest w za³±czniku nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
b) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które us³ugi, wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane przez Zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy na potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 SWZ:
1) dokument potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej tj. za¶wiadczenie - aktualn± koncesjê wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995)
2) dokument potwierdzaj±cy , ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego.
3) wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy, za³±cznik nr 7 do SWZ.
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w czê¶ci dotycz±cej Grup Interwencyjnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wed³ug Za³±cznika nr 8 do SWZ.
5) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wed³ug Za³±cznika nr 9a i 9b do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) kalkulacja cenowa wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
4) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2;
5) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7) o¶wiadczenie Wykonawcy o poleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w formie pisemnego aneksu w przypadku zmiany
a) stawki podatku od towarów i us³ug,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-11 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.