Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00315383/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
- 2021/BZP 00333825/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-28
- 2022/BZP 00000120/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-03
- 2022/BZP 00010686/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-11
- 2022/BZP 00021360/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00027924/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja Targowiska Miejskiego przy ul. Przechodniej i ul. Wąskiej w Białej Podlaskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja Targowiska Miejskiego przy ul. Przechodniej i ul. Wąskiej w Białej Podlaskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56967659-5cc0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 13.3 „Rewitalizacja obszarów miejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu „Remont i przebudowa budynków na obszarze rewitalizacji miasta Biała Podlaska z przeznaczeniem na realizację usług społecznych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315383/06
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2021.MCH2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i modernizacji Targowiska Miejskiego przy ul. Przechodniej i ul. Wąskiej w Białej Podlaskiej” obejmujących budowę zadaszonych wielofunkcyjnych stanowisk handlowo-rekreacyjnych, przebudowę i nadbudowę istniejącego budynku usługowo-handlowego w celu dostosowania do funkcji handlowej, budowę infrastruktury technicznej – kanalizacji wod.-kan., kanalizacji deszczowej, sieci energetycznej na działkach w obrębie 0001 nr ewid. 3448, 1549/1, 1546/3, 1545/11, 1545/13, 1545/15, 1548/4, 1549/25, 1549/24, 1562, 1495 przy ul. Przechodniej i ul. Wąskiej.
2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca w szczególności:
1) wykona roboty budowlane zgodnie z projektami budowlanymi, projektami wykonawczymi (technicznymi) oraz przedmiarem robót;
2) wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą;
3) zawrze umowę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy na warunkach określonych w § 10 Projektu Umowy;
4) udzieli gwarancji na roboty budowlane na warunkach określonych w § 11 Projektu Umowy;
5) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta.
6) wykona projekt czasowej organizacji ruchu i zapewni dojazd do przyległych nieruchomości,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) ogólny opis przedmiotu zamówienia
2) przedmiary robót,
3) dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45213140-6 - Roboty budowlane w zakresie targowisk
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7816000,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7816000,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PNB Paweł Niczyporuk Budownictwo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372537437
7.3.3) Ulica: ul. Północna 4
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE NICZYPORUK PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE NICZYPORUK PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7816000,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Remont nawierzchni dróg powiatowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Wykonanie robót remontowych w budynku Rektoratu oraz infrastruktury zewnętrznej przy budynkach: Rektoratu, Hali sportowej, Domu Studenta nr 1
- Dostawa cewników diagnostycznych do koronarografii, cewników balonowych uwalniających lek (...), w podziale na 24 części.
- Remont budynku głównego oraz garaży w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także budynku biurowego, szatni i budynku garażowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty kominiarskie w budynkach administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i Klubu Dziecięcego w Sztabinie
- Remont dachów, stropów poddasza i kominów z wymianą pokryć dachowych oraz wykonaniem instalacji odgromowych budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie
- Remont toalet w budynku Urzędu Skarbowego we Wschowie przy ul. Zielony Rynek 7
- Usunięcie barier architektonicznych poprzez przebudowę budynku przy ulicy Kościuszki w Szprotawie na potrzeby osób ze szczególnymi potrzebami
- Rewitalizacja i modernizacja sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Jana III Sobieskiego w Oławie z renowacją zabytkowego oświetlenia zewnętrznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.