Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042572/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00049940/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074113 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060044114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pereca 2
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846383444
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@upz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upz.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09385449-a754-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042572/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AI.0920.02.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126995,52 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 1 zamówienia: świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 1Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa nr 1, w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, ul. Aleje Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ:
− nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
− przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
− zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
− wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
− udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
− udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
− podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
− udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
− wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent UPZ;
- dysponuje zgodą swojego pracodawcy na sprawowanie funkcji tutora (opiekuna) absolwenta w podmiocie leczniczym, w którym zatrudnienie podjął absolwent UPZ (w przypadku osób fizycznych).
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
- zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 31748,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 2 zamówienia: świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 2Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa nr 2, w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. w CENTRUM KLINICZNYM KO-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Wacława Sieroszewskiego 34, 24-100 Puławy
Komórka / jednostka organizacyjna: KO-MED CENTRA KLINICZNE Zamość
ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ:
− nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
− przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
− zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
− wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
− udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
− udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
− podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
− udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
− wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent UPZ;
- dysponuje zgodą swojego pracodawcy na sprawowanie funkcji tutora (opiekuna) absolwenta w podmiocie leczniczym, w którym zatrudnienie podjął absolwent UPZ (w przypadku osób fizycznych).
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
- zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 31748,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 3 zamówienia: świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 3Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa nr 3, w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II Al. Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość
ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ:
− nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
− przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
− zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
− wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
− udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
− udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
− podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
− udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
− wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent UPZ;
- dysponuje zgodą swojego pracodawcy na sprawowanie funkcji tutora (opiekuna) absolwenta w podmiocie leczniczym, w którym zatrudnienie podjął absolwent UPZ (w przypadku osób fizycznych).
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
- zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 31748,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 4 zamówienia: świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 4Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa nr 4, w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II Al. Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość
ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ:
− nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
− przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
− zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
− wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
− udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
− udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
− podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
− udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
− wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent UPZ;
- dysponuje zgodą swojego pracodawcy na sprawowanie funkcji tutora (opiekuna) absolwenta w podmiocie leczniczym, w którym zatrudnienie podjął absolwent UPZ (w przypadku osób fizycznych).
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
- zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 31748,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 18.05.2021r. Zamawiający przesłał do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, chcąc wydłużyć termin składania i otwarcia ofert do dnia 26.05.2021r. odpowiednio 11.00/12.00i otrzymał drogą elektroniczną informację zwrotną, że „Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00057189/01 w dniu 2021-05-18 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych”. W trakcie weryfikacji tej wiadomości okazało się, że załączony w mailu link do ogłoszenia jest nieaktywny. W związku z problemami technicznymi w trakcie umieszczania ogłoszenia oraz nieaktywnym linkiem Zamawiający zawiadomił o tym fakcie wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia (zarówno telefonicznie jak i drogą elektroniczną). W odpowiedzi Zamawiający został poinformowany o awarii na Platformie e-Zamówienia oraz dużych problemach technicznych związanych z publikacją w tym dniu wszelkich ogłoszeń. Następnie na koncie Zamawiającego zarówno w zakładce „moje postępowania” jak i „informacje podstawowe ”termin otwarcia ofert został zaktualizowany i zmieniony na 26.05.2021r. godz. 12.00. Jednocześnie w zakładce „moje ogłoszenia –szczegóły ogłoszenia” dodane zostało ogłoszenie o nr 2021/BZP 00042572/03, uwzględniające nowy termin składania i otwarcia ofert, co oznaczało, że ogłoszeniu został nadany nowy numer i zostało opublikowane. Po wygenerowaniu ogłoszenia nr 2021/BZP 00042572/03 w formie pdf Zamawiający umieścił je wraz z informacją o modyfikacji specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie objętym ogłoszeniem, na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W dniu 19.05.2021r. Zamawiający skontaktował się ze wsparciem technicznym platformy e-Zamówienia w celu wygenerowania drogą elektroniczną informacji o publikacji ogłoszenia nr 00042572/03 z aktywnym linkiem. W odpowiedzi Zamawiający został poinformowany o braku takiej informacji z powodu wczorajszej awarii. W trakcie weryfikacji ogłoszenia nr 00042572/03 w strefie publicznej okazało się, ze przedmiotowe ogłoszenie nie jest widoczne, ani możliwe do wyszukania na Platformie e-Zamówienia przez potencjalnych Wykonawców. Zatem pomimo nadanego numeru i informacji o publikacji na koncie Zamawiającego, brak jest możliwości wyszukania tego ogłoszenia, a tym samym zapoznania się z jego treścią. Ogłoszenie nr 00042572/03 nie występuje w przestrzeni publicznej i niema możliwości jego wyszukania w systemie z poziomu Wykonawcy. O problemach technicznych i błędzie dotyczącym procesu publikacji ogłoszenia Zamawiający poinformował wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia (zgłoszenie nr 14744) ZAŁ 5. Do dnia dzisiejszego problem nie został przez administratora strony rozwiązany, ogłoszenie nadal nie jest widoczne w przestrzeni publicznej na Platformie e-Zamówienia i nie ma możliwości jego wyszukania i zapoznania się z jego treścią. W związku brakiem skutecznej publikacji ogłoszenia nr 00042572/03 (przedłużającego termin składania ofert) Zamawiający unieważnił postępowanie, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 286 ust. 6 ustawy Pzp informację o przedłużonym terminie składania ofert zamawiający zamieszcza w ogłoszeniu , o którym mowa wart. 267 ust. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli Zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w dniu 18.05.2021r. Zamawiający przesłał do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, chcąc wydłużyć termin składania i otwarcia ofert do dnia 26.05.2021r. odpowiednio 11.00/12.00i otrzymał drogą elektroniczną informację zwrotną, że „Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00057189/01 w dniu 2021-05-18 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych”. W trakcie weryfikacji tej wiadomości okazało się, że załączony w mailu link do ogłoszenia jest nieaktywny. W związku z problemami technicznymi w trakcie umieszczania ogłoszenia oraz nieaktywnym linkiem Zamawiający zawiadomił o tym fakcie wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia (zarówno telefonicznie jak i drogą elektroniczną). W odpowiedzi Zamawiający został poinformowany o awarii na Platformie e-Zamówienia oraz dużych problemach technicznych związanych z publikacją w tym dniu wszelkich ogłoszeń. Następnie na koncie Zamawiającego zarówno w zakładce „moje postępowania” jak i „informacje podstawowe ”termin otwarcia ofert został zaktualizowany i zmieniony na 26.05.2021r. godz. 12.00. Jednocześnie w zakładce „moje ogłoszenia –szczegóły ogłoszenia” dodane zostało ogłoszenie o nr 2021/BZP 00042572/03, uwzględniające nowy termin składania i otwarcia ofert, co oznaczało, że ogłoszeniu został nadany nowy numer i zostało opublikowane. Po wygenerowaniu ogłoszenia nr 2021/BZP 00042572/03 w formie pdf Zamawiający umieścił je wraz z informacją o modyfikacji specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie objętym ogłoszeniem, na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W dniu 19.05.2021r. Zamawiający skontaktował się ze wsparciem technicznym platformy e-Zamówienia w celu wygenerowania drogą elektroniczną informacji o publikacji ogłoszenia nr 00042572/03 z aktywnym linkiem. W odpowiedzi Zamawiający został poinformowany o braku takiej informacji z powodu wczorajszej awarii. W trakcie weryfikacji ogłoszenia nr 00042572/03 w strefie publicznej okazało się, ze przedmiotowe ogłoszenie nie jest widoczne, ani możliwe do wyszukania na Platformie e-Zamówienia przez potencjalnych Wykonawców. Zatem pomimo nadanego numeru i informacji o publikacji na koncie Zamawiającego, brak jest możliwości wyszukania tego ogłoszenia, a tym samym zapoznania się z jego treścią. Ogłoszenie nr 00042572/03 nie występuje w przestrzeni publicznej i niema możliwości jego wyszukania w systemie z poziomu Wykonawcy. O problemach technicznych i błędzie dotyczącym procesu publikacji ogłoszenia Zamawiający poinformował wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia (zgłoszenie nr 14744) ZAŁ 5. Do dnia dzisiejszego problem nie został przez administratora strony rozwiązany, ogłoszenie nadal nie jest widoczne w przestrzeni publicznej na Platformie e-Zamówienia i nie ma możliwości jego wyszukania i zapoznania się z jego treścią. W związku brakiem skutecznej publikacji ogłoszenia nr 00042572/03 (przedłużającego termin składania ofert) Zamawiający unieważnił postępowanie, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 286 ust. 6 ustawy Pzp informację o przedłużonym terminie składania ofert zamawiający zamieszcza w ogłoszeniu , o którym mowa wart. 267 ust. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli Zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w dniu 18.05.2021r. Zamawiający przesłał do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, chcąc wydłużyć termin składania i otwarcia ofert do dnia 26.05.2021r. odpowiednio 11.00/12.00i otrzymał drogą elektroniczną informację zwrotną, że „Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00057189/01 w dniu 2021-05-18 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych”. W trakcie weryfikacji tej wiadomości okazało się, że załączony w mailu link do ogłoszenia jest nieaktywny. W związku z problemami technicznymi w trakcie umieszczania ogłoszenia oraz nieaktywnym linkiem Zamawiający zawiadomił o tym fakcie wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia (zarówno telefonicznie jak i drogą elektroniczną). W odpowiedzi Zamawiający został poinformowany o awarii na Platformie e-Zamówienia oraz dużych problemach technicznych związanych z publikacją w tym dniu wszelkich ogłoszeń. Następnie na koncie Zamawiającego zarówno w zakładce „moje postępowania” jak i „informacje podstawowe ”termin otwarcia ofert został zaktualizowany i zmieniony na 26.05.2021r. godz. 12.00. Jednocześnie w zakładce „moje ogłoszenia –szczegóły ogłoszenia” dodane zostało ogłoszenie o nr 2021/BZP 00042572/03, uwzględniające nowy termin składania i otwarcia ofert, co oznaczało, że ogłoszeniu został nadany nowy numer i zostało opublikowane. Po wygenerowaniu ogłoszenia nr 2021/BZP 00042572/03 w formie pdf Zamawiający umieścił je wraz z informacją o modyfikacji specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie objętym ogłoszeniem, na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W dniu 19.05.2021r. Zamawiający skontaktował się ze wsparciem technicznym platformy e-Zamówienia w celu wygenerowania drogą elektroniczną informacji o publikacji ogłoszenia nr 00042572/03 z aktywnym linkiem. W odpowiedzi Zamawiający został poinformowany o braku takiej informacji z powodu wczorajszej awarii. W trakcie weryfikacji ogłoszenia nr 00042572/03 w strefie publicznej okazało się, ze przedmiotowe ogłoszenie nie jest widoczne, ani możliwe do wyszukania na Platformie e-Zamówienia przez potencjalnych Wykonawców. Zatem pomimo nadanego numeru i informacji o publikacji na koncie Zamawiającego, brak jest możliwości wyszukania tego ogłoszenia, a tym samym zapoznania się z jego treścią. Ogłoszenie nr 00042572/03 nie występuje w przestrzeni publicznej i niema możliwości jego wyszukania w systemie z poziomu Wykonawcy. O problemach technicznych i błędzie dotyczącym procesu publikacji ogłoszenia Zamawiający poinformował wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia (zgłoszenie nr 14744) ZAŁ 5. Do dnia dzisiejszego problem nie został przez administratora strony rozwiązany, ogłoszenie nadal nie jest widoczne w przestrzeni publicznej na Platformie e-Zamówienia i nie ma możliwości jego wyszukania i zapoznania się z jego treścią. W związku brakiem skutecznej publikacji ogłoszenia nr 00042572/03 (przedłużającego termin składania ofert) Zamawiający unieważnił postępowanie, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 286 ust. 6 ustawy Pzp informację o przedłużonym terminie składania ofert zamawiający zamieszcza w ogłoszeniu , o którym mowa wart. 267 ust. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli Zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 18.05.2021r. Zamawiający przesłał do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, chcąc wydłużyć termin składania i otwarcia ofert do dnia 26.05.2021r. odpowiednio 11.00/12.00i otrzymał drogą elektroniczną informację zwrotną, że „Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00057189/01 w dniu 2021-05-18 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych”. W trakcie weryfikacji tej wiadomości okazało się, że załączony w mailu link do ogłoszenia jest nieaktywny. W związku z problemami technicznymi w trakcie umieszczania ogłoszenia oraz nieaktywnym linkiem Zamawiający zawiadomił o tym fakcie wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia (zarówno telefonicznie jak i drogą elektroniczną). W odpowiedzi Zamawiający został poinformowany o awarii na Platformie e-Zamówienia oraz dużych problemach technicznych związanych z publikacją w tym dniu wszelkich ogłoszeń. Następnie na koncie Zamawiającego zarówno w zakładce „moje postępowania” jak i „informacje podstawowe” termin otwarcia ofert został zaktualizowany i zmieniony na 26.05.2021r. godz. 12.00. Jednocześnie w zakładce „moje ogłoszenia –szczegóły ogłoszenia” dodane zostało ogłoszenie o nr 2021/BZP 00042572/03, uwzględniające nowy termin składania i otwarcia ofert, co oznaczało, że ogłoszeniu został nadany nowy numer i zostało opublikowane. Po wygenerowaniu ogłoszenia nr 2021/BZP 00042572/03 w formie pdf Zamawiający umieścił je wraz z informacją o modyfikacji specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie objętym ogłoszeniem, na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W dniu 19.05.2021r. Zamawiający skontaktował się ze wsparciem technicznym platformy e-Zamówienia w celu wygenerowania drogą elektroniczną informacji o publikacji ogłoszenia nr 00042572/03 z aktywnym linkiem. W odpowiedzi Zamawiający został poinformowany o braku takiej informacji z powodu wczorajszej awarii. W trakcie weryfikacji ogłoszenia nr 00042572/03 w strefie publicznej okazało się, ze przedmiotowe ogłoszenie nie jest widoczne, ani możliwe do wyszukania na Platformie e-Zamówienia przez potencjalnych Wykonawców. Zatem pomimo nadanego numeru i informacji o publikacji na koncie Zamawiającego, brak jest możliwości wyszukania tego ogłoszenia, a tym samym zapoznania się z jego treścią. Ogłoszenie nr 00042572/03 nie występuje w przestrzeni publicznej i niema możliwości jego wyszukania w systemie z poziomu Wykonawcy. O problemach technicznych i błędzie dotyczącym procesu publikacji ogłoszenia Zamawiający poinformował wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia (zgłoszenie nr 14744) ZAŁ 5. Do dnia dzisiejszego problem nie został przez administratora strony rozwiązany, ogłoszenie nadal nie jest widoczne w przestrzeni publicznej na Platformie e-Zamówienia i nie ma możliwości jego wyszukania i zapoznania się z jego treścią .W związku brakiem skutecznej publikacji ogłoszenia nr 00042572/03 (przedłużającego termin składania ofert) Zamawiający unieważnił postępowanie, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 286 ust. 6 ustawy Pzp informację o przedłużonym terminie składania ofert zamawiający zamieszcza w ogłoszeniu , o którym mowa wart. 267 ust. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli Zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków: Część nr 1: bud. nr 1 w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej; Część nr 2: bud. nr 6 w kompleksie wojskowym w Lublinie.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Budowa dr. gm. nr 110396L w m. Zawada CZĘŚĆ 2: Budowa dr. gm. nr 112231L w m. Mokre
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110397L w m. Sitaniec Wolica w zakresie budowy chodnika.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.