Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028507/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00033626/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00043147/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073856 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabudowa platform schodowych wraz z likwidacją barier architektonicznych celem zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami w formule zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabudowa platform schodowych wraz z likwidacją barier architektonicznych celem zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami w formule zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed2fd6e1-8d44-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych - ZADANIE 4 - Zwiększenie dostępności architektonicznej UŚ2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028507/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.002.2021.RBK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204227,61 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1, Przedmiotem zamówienia jest zabudowa platformy schodowej wraz z likwidacją barier architektonicznych celem zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami do pomieszczeń stołówki przy Domu Studenta „UŚKA” w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ), składającej się z: PFU wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 99438,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zabudowa platform schodowych wraz z likwidacją barier architektonicznych celem zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami do korytarza parteru, windy i baru studenckiego (kawiarni) w budynku Wydziału Nauk Przyrodniczych UŚ w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 26-28.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ), składającej się z: PFU wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 104789,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu w obydwóch częściach na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ oferty z najniższymi cenami w tych częściach przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert. Ponieważ oferta wykonawcy Plawia Sp. z o.o. podlega odrzuceniu w części A i B, ofertę z najniższą ceną w poszczególnych częściach stanowią oferty złożone przez wykonawców: część A - Przedsiębiorstwo Budowlane „CZĘSTOBUD” Damian Świącik, której cena wynosi: 193.177,00 zł brutto, część B: - Lifts4U Konrad Mrówka, której cena wynosi: 281.286,24 zł
brutto. Ceny w obydwóch częściach postępowania znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, gdyż Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: część A - 122.309,05 zł brutto, część B - 128.890,91 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwot na sfinansowanie zamówienia w części A i B do cen ww. ofert, w związku z tym postępowanie zostało unieważnione zgodnie z podaną powyżej podstawą prawną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193177,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225082,62
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193177,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu w obydwóch częściach na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ oferty z najniższymi cenami w tych częściach przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert. Ponieważ oferta wykonawcy Plawia Sp. z o.o. podlega odrzuceniu w części A i B, ofertę z najniższą ceną w poszczególnych częściach stanowią oferty złożone przez wykonawców: część A - Przedsiębiorstwo Budowlane „CZĘSTOBUD” Damian Świącik, której cena wynosi: 193.177,00 zł brutto, część B: - Lifts4U Konrad Mrówka, której cena wynosi: 281.286,24 zł
brutto. Ceny w obydwóch częściach postępowania znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, gdyż Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: część A - 122.309,05 zł brutto, część B - 128.890,91 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwot na sfinansowanie zamówienia w części A i B do cen ww. ofert, w związku z tym postępowanie zostało unieważnione zgodnie z podaną powyżej podstawą prawną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281286,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281286,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281286,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI ENDOSKOPII
- BO - L2/03/X - "BOISKO NASZYCH MARZEŃ" - Modernizacja boiska szkolnego przy ZSP 8 w Katowicach
- Wykonanie przeglądów sprzętu medycznego
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 5 do 8 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.