eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup 325 foteli ergonomicznych w ramach projektu Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073536 z dnia 2021-06-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 325 foteli ergonomicznych w ramach projektu Urząd Miasta Katowice – zdrowe i przyjazne miejsce pracy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Katowice - Urząd Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup 325 foteli ergonomicznych w ramach projektu Urząd Miasta Katowice – zdrowe i przyjazne miejsce pracy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503b6b8c-8898-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000991/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup wyposażenia i sprzętu o podwyższonym standardzie ekonomicznym – w ramach projektu „Urząd Miasta Katowice-zdrowe i przyjazne miejsce pracy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021878/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.43.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 540811,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 393250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup 325 foteli ergonomicznych w ramach projektu Urząd Miasta Katowice – zdrowe i przyjazne miejsce pracy.

1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -
Krzesło obrotowe na kółkach z mechanizmem synchronicznym, na podnośniku gazowym z zagłówkiem, o wymiarach:
 szerokość całkowita 685 mm,
 głębokość całkowita 670 mm,
 wysokość 1175mm – 1435mm,
 szerokość oparcia 445 mm,
 wysokość oparcia 575mm-660mm ,
 szerokość siedziska 490 mm,
 głębokość siedziska 420mm-470mm,
 wysokość siedziska 435mm-550mm,
 wysokość podłokietników nad siedziskiem 185 mm – 260 mm.
Dopuszczalna tolerancja wymiarów +/- 5%.
Krzesło winno posiadać:
 oparcie i siedzisko tapicerowane tkaniną,
 oparcie z osłoną wykonaną z polipropylenu w kolorze czarnym,
 szkielet oparcia wykonany z polipropylenu,
 szkielet siedziska wykonany ze sklejki,
 pianka na oparciu o grubości 25mm, gęstości 40kg/m3, oraz sztywności 6kPa o właściwościach trudno zapalnych ,
 pianka na siedzisku o grubości 50mm, gęstości 40kg/m3, oraz sztywności 6kPa o właściwościach trudno zapalnych,
 regulowany dwupłaszczyznowo zagłówek wykończony z przodu skórą w kolorze czarnym , a z tyłu plastikiem w kolorze czarnym. Zagłówek o wymiarach h180 mm x 310 mm x 40mm z regulacją na wysokość w zakresie 60 mm oraz kata odchylenia. Zagłówek posiada mechanizm regulacji wysokości ukryty we wnętrzu zagłówka, niewidoczny dla użytkownika,
 łącznik zagłówka z oparciem plastikowy w kolorze czarnym
 łącznik oparcia z mechanizmem wykonany z metalu oraz zakryty z każdej strony osłoną z tworzywa sztucznego,
 podłokietniki plastikowe z regulacją wysokości w zakresie 80 mm i miękką nakładką z PU regulowaną na szerokość w zakresie 30 mm oraz przód tył w zakresie 50 mm,
 podstawa pięcioramienna wykonana z aluminium malowanego na kolor czarny z kółkami Fi 65 mm przeznaczonymi do twardego podłoża,
 oparcie i siedzisko o kształcie zbliżonym do prostokąta z wyraźnymi narożnikami,
 tapicerka oparcia z osobnymi płaszczyznami po bokach, ze względu na pracę materiału nie dopuszcza się tapicerowania z jednego kawałka tkaniny,
 tapicerka siedziska wykonana z osobnymi płaszczyznami po bokach, ze względu na pracę materiału nie dopuszcza się tapicerowania z jednego kawałka tkaniny,
 w 1/3 tyłu siedziska oraz w górnej części oparcia wciąg tapicerski zapobiegający marszczeniu tkaniny oraz poprawiający komfort użytkownika,
 oparcie z regulacją wysokości w zakresie 100 mm za pomocą przycisku w dolnej części oparcia, nie dopuszcza się regulacji wysokości oparcia bez przycisku
 regulowana mechanicznie poduszka lędźwiowa ukrytą pod tapicerką oparcia, obsługiwana za pomocą pokrętła znajdującego się z boku siedziska,
 mechanizm Synchro z blokadą oparcia w 4 pozycjach, płynną regulacją siły odchylania oparcia, regulacją wysokości siedziska góra-dół oraz regulacją głębokości siedziska
Krzesło tapicerowane tkaniną o udokumentowanych parametrach nie gorszych niż:
 ścieralność : 150 000 cykli Martindale,
 trudnopalność według normy BN EN 1021/1-2, Crib 5,
 odporność na pilling 5,
 skład : poliester 92% +Acryl 8%,
 gramatura 250 g/m2,
 odporność na światło 6,
 kolorystyka do wyboru na etapie realizacji.

Wykonawca na druku oferty oświadczy, że wraz z dostawą foteli zostanie dostarczone oświadczenie producenta o wykonaniu danej partii towaru w technologii pianek trudnopalnych.

Krzesło musi posiadać atesty zgodności z normami: PN- EN 1335-1:2004 , PN-EN 1335- 2:2009, PN-EN 1728:2012 w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych. Pozytywną opinię właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z PN-EN 1335-1 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy – zgodność z rozporządzeniem MPiPS z 1 grudnia 1998 roku (Dz. U. Nr 148,poz.973). Wszystkie dokumenty winny być wystawione przez niezależne jednostki badawcze posiadające uprawnienia do atestowania mebli.
Wykonawca przy produkcji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do stosowania standardów określonych w normie ISO 9001 i ISO 14001

4.5.3.) Główny kod CPV: 39111100-4 - Siedziska obrotowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475702,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475702,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475702,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS A. Łobos, M. Łobos sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760054200

7.3.3) Ulica: ul. Mieczysława Medweckiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-870

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475702,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

2021-06-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.