eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-06-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073441 z dnia 2021-06-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a282105-b311-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001922/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2021r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.261.7.2021.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201136,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadań związanych z bieżącym utrzymaniem
obiektów inżynieryjnych na terenie zarządzanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu,
które Zamawiający może zlecić, zgodnie z zakresem wyszczególnionym w przedmiarze robót, w
tym m in.: • naprawa konstrukcji betonowych i żelbetowych,• antykorozyjne zabezpieczenie
konstrukcji betonowych,• remont konstrukcji z elementów małowymiarowych,• remont lub
wymiana uszkodzonej izolacji z papy,• wymiana lub uszczelnienie dylatacji,• naprawa lub
wymiana balustrad stalowych,• zabudowanie krawężników stalowych,• wymiana lub zabudowa
barier ochronnych,• renowacyjne malowanie stalowych balustrad mostowych,• renowacyjne
malowanie dźwigarów i innych elementów stalowych, • konserwacja łożysk,• remont
nawierzchni,• remont umocnień stożków i skarp,• ułożenie lub przełożenie ścieków betonowych,•
remont elementów przepustów drogowych,• oczyszczenie przepustów i odmulenie rowów,•
ochrona podpór ( narzut kamienny, uzupełnienie ubytków ziemi, palisada),• iniekcją
uszczelniającą konstrukcji betonowych,• prace porządkowe na obiektach mostowych,• wymiana
elementów konstrukcji drewnianych,- szczegółowy zakres i wymagania określono w
Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała
całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na
części, ponieważ powodowałoby to ograniczenie konkurencji. Zlecenie robót jednemu
Wykonawcy jest ekonomiczniejsze, gdyż tworząc jedną całość (jedno zamówienie) nie generuje
kosztów przygotowania zamówienia po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy.Zamawiający
decydując o kolejności wykonywanych zadań na obiektach mostowych przy podziale
zamówienia na części miałby ograniczony wybór obiektu najbardziej wymagającego naprawy z
uwagi na ograniczenie wydatkowania środków.3. W ramach zamówienia Wykonawca
zobowiązany jest do:- opracowania i uzgodnienia stosownego projektu organizacji ruchu na czas
prowadzenia robót i uzyskania zatwierdzenia Starosty Opolskiego, znaki drogowe winny być z
grupy wielkości „DUŻE” z folii odblaskowych typu 2 lub folii pryzmatycznej,- wykonania i
utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, -
zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,- uporządkowanie miejsca
prowadzenia i terenu przyległego po zakończeniu robót.Koszt powyższych prac obciąży
Wykonawcę robót.4. Ilości robót podane w kosztorysie ofertowym mają charakter orientacyjny i
posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia
orientacyjnej wartości umowy.Wielkość poszczególnych asortymentów robót zlecana będzie
stosownie do aktualnych potrzeb na obiektach mostowych i adekwatnie do przyznanych środków
finansowych, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian zakresu robót w poszczególnych asortymentach. Rzeczywista wysokość wynagrodzenia ustalona będzie w
oparciu o pomiary powykonawcze robót według cen jednostkowych ustalonych w ofercie
Wykonawcy.5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. min. 24
miesiące. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny
deklarowany termin gwarancji - 24 miesiące - maksymalny deklarowany termin gwarancji - 36
miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174506,25

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174506,25

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174506,25

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy BUDMAR Przemysław Bońkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541011154

7.3.3) Ulica: Chabrów 10/28

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-221

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174506,25

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.