eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją c.o. w budynkach przy ul. Katowickiej 9a, Kopernika 15, Oświęcimskiej 66, Powstańców 21a oraz Kościelnej 5 w Mysłowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-06-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073299 z dnia 2021-06-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją c.o. w budynkach przy ul. Katowickiej 9a, Kopernika 15, Oświęcimskiej 66, Powstańców 21a oraz Kościelnej 5 w Mysłowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Mysowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 317 43 00

1.5.8.) Numer faksu: (32) 222 58 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzgk.myslowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://mzgk.myslowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją c.o. w budynkach przy ul. Katowickiej 9a, Kopernika 15, Oświęcimskiej 66, Powstańców 21a oraz Kościelnej 5 w Mysłowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ddf154-920c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012819/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kotłowni gazowych w budynkach położonych w Mysłowicach przy ul. Katowickiej 9A, Powstańców 21A, Oświęcimskiej 66, Kopernika 15 i Kościelnej 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Ograniczenie niskiej emisji poprzez poprawę efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych na terenie Miasta Mysłowice – etap II” w ramach poddziałania POIS.01.07.01 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026184/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku położonym przy ul. Katowickiej 9a
- Projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana będzie na poddaszu. W istniejącym pomieszczeniu zostanie wydzielona część, która zostanie zaadoptowana na kotłownię.
- Wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu wynosi 2,20m.
- Kotłownia zasilać będzie obiegi centralnego ogrzewania (grzejnikowe) o sumarycznym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym 112kW.
- Jako źródło ciepła przyjęto kaskadę dwóch kotłów wodnych, gazowych, kondensacyjnych o mocy ~50kW (od 9,1 do 47,2 kW dla 80/60°C) oraz o mocy ~68kW (od 9,1 do 65,5 kW dla 80/60°C) z modulowanymi palnikami typu premix umożliwiającymi uzyskanie czystego spalania przy bardzo niskiej emisji tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx).
- Wymienniki ciepła w kotłach powinny być wykonane ze stopu Al/Mg/Si.
- Kotły należy dostarczyć z wbudowaną modulacyjną pompą obiegową o punkcie pracy podanym na schemacie kotłowni oraz wbudowanym zaworem bezpieczeństwa.
- Instalacja grzewcza: w mieszkaniach instalacje należy prowadzić przy podłodze lub przy suficie. Na klatkach schodowych instalację prowadzić wyłącznie pod sufitem.
- Instalację ogrzewanie zaprojektowano z rur stalowych łączonych za pomocą systemowych złącz stalowych.
- Zastosowano grzejniki płytowe oraz grzejniki drabinkowe w łaziankach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 381059,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku położonym przy ul. Kopernika 15
- Projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana będzie na poddaszu w wydzielonym pomieszczeniu technicznym.
- Średnia wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu wynosi 2,3m.
- Kotłownia zasilać będzie obiegi centralnego ogrzewania (grzejnikowe) o sumarycznym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym 31,5kW.
- Jako źródło ciepła przyjęto kocioł wodny, gazowy, kondensacyjny o mocy nominalnej ~33kW (od 4,3 do 32,0 kW dla 80/60°C) z modulowanym palnikiem typu premix umożliwiającym uzyskanie czystego spalania przy bardzo niskiej emisji tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx).
- Wymiennik ciepła w kotle powinien być wykonany ze stopu Al/Mg/Si.
- Kocioł należy dostarczyć z wbudowaną modulacyjną pompą obiegową o punkcie pracy podanym na schemacie kotłowni oraz wbudowanym zaworem bezpieczeństwa.
- Instalacja grzewcza: w mieszkaniach instalacje prowadzić przy podłodze lub przy suficie. Na klatkach schodowych instalację prowadzić wyłącznie pod sufitem.
- Instalację ogrzewanie zaprojektowano z rur stalowych łączonych za pomocą systemowych złącz stalowych.
- Zastosowano grzejniki płytowe oraz grzejniki drabinkowe w łaziankach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 137659,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku położonym przy ul. Oświęcimskiej 66
- Projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana będzie na II piętrze. W istniejącym pomieszczeniu zostanie wydzielona część, która zostanie zaadoptowana na kotłownię.
- Wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu wynosi 2,80m.
- Kotłownia zasilać będzie obiegi centralnego ogrzewania (grzejnikowe) o sumarycznym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym 40kW.
- Jako źródło ciepła przyjęto kocioł wodny, gazowy, kondensacyjny o mocy ~50kW (od 9,1 do 47,2 kW dla 80/60°C) z modulowanym palnikiem typu premix umożliwiającym uzyskanie czystego spalania przy bardzo niskiej emisji tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx).
- Wymiennik ciepła w kotle powinien być wykonany ze stopu Al/Mg/Si.
- Kocioł należy dostarczyć z wbudowaną modulacyjną pompą obiegową o punkcie pracy podanym na schemacie kotłowni oraz wbudowanym zaworem bezpieczeństwa.
- Instalacja grzewcza: w mieszkaniach instalacje prowadzić przy podłodze lub przy suficie. Na klatkach schodowych instalację prowadzić wyłącznie pod sufitem.
- Instalację ogrzewanie zaprojektowano z rur stalowych łączonych za pomocą systemowych złącz stalowych.
- Zastosowano grzejniki płytowe oraz grzejniki drabinkowe w łaziankach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 157384,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz instalacją centralnego ogrzewania w budynku położonym przy ul. Powstańców 21a
- Projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana będzie na II piętrze. W istniejącym pomieszczeniu zostanie wydzielona część, która zostanie zaadoptowana na kotłownię.
- Wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu wynosi 2,40m.
- Kotłownia zasilać będzie obiegi centralnego ogrzewania (grzejnikowe) o sumarycznym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym 40kW. Jako źródło ciepła przyjęto kocioł wodny, gazowy, kondensacyjny o mocy ~50kW (od 9,1 do 47,2 kW dla 80/60°C) z modulowanym palnikiem typu premix umożliwiającym uzyskanie czystego spalania przy bardzo niskiej emisji tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx).
- Wymiennik ciepła w kotle powinien być wykonany ze stopu Al/Mg/Si.
- Kocioł należy dostarczyć z wbudowaną modulacyjną pompą obiegową o punkcie pracy podanym na schemacie kotłowni oraz wbudowanym zaworem bezpieczeństwa.
- Instalacja grzewcza: w mieszkaniach instalacje prowadzić przy podłodze lub przy suficie. Na klatkach schodowych instalację prowadzić wyłącznie pod sufitem.
- Instalację ogrzewanie zaprojektowano z rur stalowych łączonych za pomocą systemowych złącz stalowych.
- Zastosowano grzejniki płytowe oraz grzejniki drabinkowe w łaziankach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 173789,39 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu w budynku położonym przy ul. Kościelnej 5
- Projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana będzie na poddaszu. W istniejącym pomieszczeniu zostanie wydzielona część, która zostanie zaadoptowana na kotłownię.
- Średnia wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu wynosi 3,50m.
- Kotłownia zasilać będzie obiegi centralnego ogrzewania (grzejnikowe) o sumarycznym zapotrzebowaniu na ciepło wynoszącym ok. 47kW.
- Do piwnicy zostanie doprowadzony czynnik grzewczy 2xDN40, gdzie należy go podłączyć do istniejącej instalacji.
- Jako źródło ciepła przyjęto kocioł wodny, gazowy, kondensacyjny o mocy ~50kW (od 9,1 do 47,2 kW dla 80/60°C) z modulowanym palnikiem typu premix umożliwiającym uzyskanie czystego spalania przy bardzo niskiej emisji tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx).
- Wymiennik ciepła w kotle powinien być wykonany ze stopu Al/Mg/Si.
- Kocioł należy dostarczyć z wbudowaną modulacyjną pompą obiegową o punkcie pracy podanym na schemacie kotłowni oraz wbudowanym zaworem bezpieczeństwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 68646,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331389,48

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349920,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331389,48

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUCHAŁKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381712395

7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331389,48

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120071,28

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214272,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120071,28

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380000907

7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120071,28

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146596,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164707,04

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146596,56

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380000907

7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146596,56

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152780,69

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174768,11

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152780,69

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380000907

7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152780,69

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69645,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69645,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PUCHAŁKA Stanisław Puchałka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380000907

7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69645,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-06-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.