Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00501816/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy drutu 3,0 mm do belowania odpadów dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgok-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,112434,aa1e09a493588f0bc43533399a896f5c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy drutu 3,0 mm do belowania odpadów dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48bbc9da-7d2d-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501816
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP2/62/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drutu żarzonego do belowania odpadów w ilości do 50 000 kg, tym w ramach zamówienia podstawowego 25 000 kg oraz w ramach prawa opcji do 25 000 kg, o następujących parametrach:
a) gat. C4D, ST1 lub SAE 1006
b) wytrzymałość drutu: 360-400 N/mm2;
c) średnica drutu: 3,0 mm;
d) drut dostarczany w krążkach (pakietach) po ok. 40-45 kg; na palecie mieści się jednorazowo od 24 do 30 krążków;
e) wymiarach krążka ok. 325/210/150 mm.
2. Realizacja zamówienia będzie polegała na dowiezieniu na własny koszt i ryzyko Wykonawcy określonej ilości drutu 3,0 mm do belowania odpadów, o którym mowa w ust. 1 na adres: Zakład Gospodarki Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie, ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, woj. warmińsko – mazurskie.
3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie partiami zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Harmonogram orientacyjny ramowy:
a) dostawa wstępna magazynowa (w ciągu 2 tygodni od momentu podpisania umowy) – 2 palety po 1000-1200 kg;
b) dostawy właściwe – 2-6 palet/miesiąc.
4. Zamawiający, w ramach niniejszego zamówienia, dopuszcza skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, jednorazowo bądź w kilku częściach. Przewiduje się opcję dotyczącą zwiększenia ilości dostaw drutu 3,0 mm do belowania maksymalnie o 25 000 kg. Przewidywany termin na wykonanie zamówienia w ramach opcji to dodatkowe 6 miesiące po zakończeniu zamówienia podstawowego. Okoliczności skorzystania z zamówienia objętego opcją to: pewność dostaw, dobra sytuacja gospodarczo-polityczna na rynku producentów stali, zapewnienie ciągłości dostaw surowca do produkcji drutu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316725,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316725,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316725,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MET-STAL Sp. Jawna D. Urbański, P. Zaskórski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101383030
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MET-STAL SPÓŁKA JAWNA D. URBAŃSKI, P. ZASKÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
MET-STAL SPÓŁKA JAWNA D. URBAŃSKI, P. ZASKÓRSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316725,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie (2).
- dostawa jednego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową i wyposażeniem
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń sieciowych
- "Dostawa ultrasonografu bezprzewodowego"
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Wielobranżowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa: "Utworzenie Centrum Leczenia Wad Twarzoczaszki, Mózgoczaszki i Chorób Rzadkich w WSSD w Olsztynie, Zadanie II, Etap 2 - PRZEBUDOWA BUDYNKU B"
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.