eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Montaż opraw oświetleniowych drogowych LED na terenie Gminy Miejskiej Wałcz



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072801 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż opraw oświetleniowych drogowych LED na terenie Gminy Miejskiej Wałcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wałcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwalcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipwalcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż opraw oświetleniowych drogowych LED na terenie Gminy Miejskiej Wałcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adda55e8-91fe-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.4 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Kontraktu Samorządowego, Tytuł projektu „Wymiana lamp oświetlenia ulicznego na energooszczędne”, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.02.04.00-32-0007/16-01

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025715/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane dla zadania: „Montaż opraw oświetleniowych drogowych LED na terenie Gminy Miejskiej Wałcz”.

Przedmiotem zamówienia jest montaż opraw LED na słupach należących do Gminy Miejskiej Wałcz w ilości 184 szt. zgodnie z Tabelą nr 1 oraz projektem budowlanym stanowiącą załącznik nr 5.
Montaż opraw marki Schreder dostarczonych przez Zamawiającego, które Wykonawca będzie musiał odebrać z magazynu znajdującego się w Zakładzie Komunikacji Miejskiej przy ul. Budowlanych 9, 78-600 Wałcz.
Wykonawca musi zapewnić wszelkie niezbędne środki, narzędzia, sprzęt oraz dokonać wymiany sterownika w szafce energetycznej.
Wykonawca musi uruchomić oświetlenie i dokonać poprawności działania przekazanych opraw. W przypadku wady fabrycznej oprawy, koniecznym jest zgłoszenie bezpośrednio Zamawiającemu tego faktu.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą.
Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie powstałe uszkodzenia opraw powstałe przy montażu.
Oprawy montowane będą na: Al. Zdobywców Wału Pomorskiego, skwer koło szkoły nr 5 Dolne Miasto,
osiedle Piastowskie, ul. Pomorska, Kolejowa, Strefowa, Wojska Polskiego przy skrzyżowaniu z ul. Budowlanych, ul. Budowalnych, Morzyce, Kołobrzeska
Na słupach:
– nr 8/ 4,5 i 8/6,7 wymienić wysięgnik na podwójny pionowy.
– nr 54/1-33 istniejący wysięgnik przystosowany do zawieszenia oprawy od dołu na wysięgnik umożliwiający montaż oprawy bezpośrednio na słupie Oprzyrządowanie słupów pozostaje bez zmian.
Po wykonaniu robót należy przeprowadzić pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej słupów oraz pomiary rezystancji uziemienia roboczego dodatkowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień: 45311000-9 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

- opis przedmiotu zamówienia: projekt, decyzje, przedmiar i STWiOR – załączniki do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik do SWZ.
- ubiegający się o zamówienie powinni zgłaszać w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SWZ i dokumentacji projektowej żądając ich rozstrzygnięcia przez Zamawiającego.
- wykonawca przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru końcowego zobowiązany jest na własny koszt, dokonać odbiorów technicznych i niezbędnych badań, itp. oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności na wbudowane materiały, sprzęt i urządzenia zgodną z inwentaryzacją powykonawczą.
- wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za organizację i realizację procesu budowlanego, wytyczanie dojazdów i powierzchni zajętej do prowadzenia robót musi być bezwzględnie uzgadnianie z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stosowane metody wykonania robót budowlanych oraz ostateczny efekt końcowy.
- Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z opisem kryteriów i sposobu oceny ofert.
- „dziennik modernizacji", musi być prowadzony przez Wykonawcę. Po zakończeniu prac dziennik zostanie przekazany Zamawiającemu.
- Wykonawca zapewni kierowanie robotami przez osoby posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji elektroenergetycznych.
- Zamawiający wyznaczy termin odbioru końcowego zadania po otrzymaniu od Wykonawcy kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej dokumenty potwierdzające wykonanie robót zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, umową, SWZ oraz pisemne oświadczenia kierownika robót i inspektora nadzoru, potwierdzające gotowość przedmiotu zamówienia do odbioru.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107867,36

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107867,36

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107867,36

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Oświetlenie sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-19-62-912

7.3.3) Ulica: ul. Ku Słońcu 34

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-080

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107867,36

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.