Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035831/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00041194/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00256047/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072664 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeniesienia urządzeń/ sprzętu/mebli z budynku Wydziału Humanistycznego (Plac Sejmu Śląskiego 1 w Katowicach) do nowej siedziby przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wyższa Uczelnia Publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeniesienia urządzeń/ sprzętu/mebli z budynku Wydziału Humanistycznego (Plac Sejmu Śląskiego 1 w Katowicach) do nowej siedziby przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-475c5695-9e78-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035831/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.014.2021.UGK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przeniesienia urządzeń / sprzętu / mebli oraz zasobu akt z budynku Wydziału Humanistycznego Plac Sejmu Śląskiego 1 do nowej siedziby przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach.
2) Szczegółowy wykaz urządzeń / sprzętu / mebli wraz z innymi danymi zawiera załącznik nr 2 do SWZ wraz z załącznikami.
3) Zakres Przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zostały uwzględnione w załączniku nr 2 do SWZ.
4) Minimalna wymagana liczba osób skierowanych przez Wykonawcę w każdym dniu realizacji zamówienia wynosi 5. Do tej liczby nie wlicza się koordynatora przeprowadzki, o którym mowa we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ), chyba, że osoba ta, będzie wykonywała czynności związane z realizacją zamówienia.
5) Termin realizacji zamówienia: Do 90 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego przez Zamawiającego po zawarciu umowy, z zastrzeżeniem iż jego realizacja odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Przez dni rozumie się dni kalendarzowe.
Zamawiający planuje zrealizowanie przedmiotu zamówienia maksymalnie do dnia 30.09.2021 r. Wskazanie konkretnego terminu wynika z konieczności rozpoczęcia roku akademickiego oraz podyktowane jest planowanym zakończeniem prac remontowych w nowej lokalizacji tj. ul. Uniwersytecka 4.
6) Szczegółowe warunki zamówienia zostały zawarte w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195324,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449811,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195324,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMIŃSCY Firma Transportowo - Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 972000500456
7.3.3) Ulica: Oś. Jana III Sobieskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-688
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195324,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI ENDOSKOPII
- BO - L2/03/X - "BOISKO NASZYCH MARZEŃ" - Modernizacja boiska szkolnego przy ZSP 8 w Katowicach
- Wykonanie przeglądów sprzętu medycznego
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 5 do 8 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.