Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00013888/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa, instalacja, utrzymanie oznakowania drogowego pionowego
i UBRD oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl,1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, instalacja, utrzymanie oznakowania drogowego pionowegoi UBRD oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3bf8725-7386-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013888/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw, instalacji, utrzymania oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (UBRD) oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia, w tym:
1) dostawa, instalacja i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego (znaki ostrzegawcze A, znaki zakazu B, znaki nakazu C, znaki informacyjne D, znaki kierunku, miejscowości, znaki uzupełniające, tabliczki do znaków drogowych - E, F, G, T);
2) wykonanie usług związanych z konserwacją i utrzymaniem oznakowania aktywnego pionowego - znaku D-6 z aktywnym panelem diodowym wysyłającym pomarańczowe sygnały świetlne, zasilanym własnym źródłem energii (bateria słoneczna) oraz systemem radiowym do komunikacji w ciągu ul. Szymborskiej, ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego, ul. Metalowców oraz al. 800-lecia Inowrocławia;
3) dostawa, instalacja i utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (UBRD);
4) wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego.
2. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) porozumiewanie się wykonawcy z Zamawiajacym odbywać się będzie drogą elektroniczną, na uzgodnione adresy e-mail i wyjątkowo telefonicznie w pilnych sprawach;
2) Zamawiający zgłasza (zleca) Wykonawcy prace związane z oznakowaniem dróg, które oznacza klauzulą UTRZYMANIE lub NOWA ORD lub PILNE;
3) prace oznaczone klauzulą UTRZYMANIE dotyczą bieżącego utrzymania oznakowania (pionowego, poziomego, UBRD i znaków aktywnych) w danej drodze:
wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:
- uzgadnia zakres prac oraz termin wykonania z Zamawiającym, z tym że termin wykonania nie może przekraczać 10 dni (licząc od dnia zgłoszenia zlecenia),
- informuje Zamawiającego o wykonaniu zlecenia i gotowości do jego odbioru – do informacji załacza kosztorys powykonawczy;
4) prace oznaczone klauzulą NOWA ORD dotyczą wprowadzenia nowych organizacji ruchu drogowego, w których wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:
a) niezwłocznie (w ciągu 2 dni od otrzymania zlecenia) uzgadnia z Zamawiającym termin realizacji, z zastrzeżeniem, że termin wykonania zlecenia nie może być dłuższy niż 10 dni, chyba że uzasadnione jest ustalenie przez Zamawiającego dłuższego terminu wykonania,
b)Wykonawca zasłania ustawione znaki i UBRD czarną folią stretch
i odsłania w dniu wejścia w życie nowej organizacji ruchu drogowego.
c) zgłasza Zamawiającemu wykonanie zlecenia i gotowość do odbioru, który nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia (do złoszenia dołącza kosztorys powykonawczy);
5) prace oznaczone klauzulą PILNE dotyczą sytuacji wymagających natychmiastowej interwencji związanych z uszkodzonym oznakowaniem pionowym, mającym istotny wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego:
wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego lub od służb porządkowych, (Straż Miejska Inowrocławia lub Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu):
- niezwłocznie, lecz nie później niż w czasie 6 godzin od otrzymania zlecenia, uzupełni lub odtworzy oznakowanie;
- informuje o wykonaniu zlecenia i gotowości do odbioru – do informacji załącza kosztorys powykonawczy;
6) wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszego
i kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych; protokół odbioru realizacji zleceń (stanowiący podstawę do rozliczenia faktury) z zakresu objętego umową podpisywać będą przedstawiciele Zamawiającego i wykonawcy po uprzednim odbiorze prac w terenie;
7) wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport podczas odbiorów przedmiotu zamówienia;
8) wykonawca zapewnia możliwość stałego (24h na dobę) kontaktu z Zamawiającym -telefoniczny, faksowy oraz e-mailowy celem przyjęcia zlecenia / informacji związanego z utrzymaniem oznakowania (pionowego, poziomego, urządzeń BRD i znaków aktywnych); wykonawca wskaże również swojego przedstawiciela do kontaktów jw. (24 h na dobę);
9) jeżeli Zamawiający zleci montaż znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego z powierzonego materiału, za jakość powierzonego materiału oraz wszelkie atesty odpowiada Zamawiający; za przechowanie powierzonego materiału wykonawca nie pobiera od Zamawiajacego żadnych opłat;
10) wykonawca nieodpłatnie przechowuje do czasu przekazania Zamawiającemu zdemontowane znaki, słupki i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
w siedzibie Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu (ul. Piłsudskiego 15, 88-100 Inowrocław, czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00).
3. Wymagania techniczne określające przedmiot zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193863,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226778,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226778,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szmigiel Znaki, Przemysław Szmigiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261490900
7.3.3) Ulica: Traktorowa 202
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-218
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZMIGIEL ZNAKI PRZEMYSŁAW SZMIGIEL
jakie przetargi wygrała firma
SZMIGIEL ZNAKI PRZEMYSŁAW SZMIGIEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226778,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawy wędlin wieprzowych
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych- II
- "Likwidacja przełomów oraz remonty odcinków dróg powiatowych - część IV: remont drogi powiatowej nr 2511C Sójkowo - Sławęcin od km 1+990 do km 2+030 oraz od km 3+410 do km 3+690"
- Budowa instalacji SSP w budynku Żłobka Miejskiego "Maja" w Inowrocławiu
- Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Radakowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa drogi gminnej w Nowych Święcicach
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z elementami małej architektury
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Bosewo oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stara Pecyna
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.