eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klukowo › Przebudowa dróg gminnych nr 108087B Stare Kostry - Stare Warele i nr 108064B Kapłań - Łuniewo Wielkie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych nr 108087B Stare Kostry – Stare Warele i nr 108064B Kapłań – Łuniewo Wielkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Klukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-214

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 277 45 20

1.5.8.) Numer faksu: 86 277 45 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@klukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klukowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/klukowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych nr 108087B Stare Kostry – Stare Warele i nr 108064B Kapłań – Łuniewo Wielkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc879b27-7474-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015769/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych nr 108087B Stare Kostry – Stare Warele i nr 108064B Kapłań – Łuniewo Wielkie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017977/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa drogi gminnej nr 108087B Stare Kostry – Stare Warele w lok. rob. 0+000 – 3+065,00. tj. wykonanie zamówienia, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Mirosława Łuniewskiego, upr. nr UAN.II.7342-108/94.
Na odcinku objętym opracowaniem zaprojektowano przekrój poprzeczny o następujących parametrach:
- przekrój trasowy,
- szerokość korony drogi – 6,50 m,
- szerokość jezdni – 5,00 m,
- szerokość poboczy gruntowych – 2x0,75 m,
- spadek poprzeczny jezdni na odcinkach prostych daszkowy 2%, łuku poziomym zgodnie z wykazem łuków poziomych,
- spadek poboczy 8% na odcinkach prostych i łukach poziomych,
- klasa drogi – D,
- obciążanie ruchem KR-1,
- szybkość projektowa – 50 km/godz.
Konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ścieralna grubości 3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S 50/70 KR-1 wg PN-EN-13108-1
- warstwa wiążąca grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W 50/70 KR-1 wg PN-EN-13108-1
- podbudowa żwirowa wzmocniona kruszywem łamanym 0/31,5, stabilizowanym mechanicznie, grubość zgodna z profilem podłużnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Załącznik nr 5a do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1674412,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 108064B Kapłań – Łuniewo Wielkie w lok. rob. ,0+000 – 3+068,00; 3+080,00 – 3+417,00. tj. wykonanie zamówienia, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Mirosława Łuniewskiego, upr. nr UAN.II.7342-108/94.
Na odcinku objętym opracowaniem zaprojektowano przekrój poprzeczny o następujących parametrach:
- przekrój trasowy,
- szerokość korony drogi – 7,00 m,
- szerokość jezdni – 5,00 m,
- szerokość poboczy gruntowych – 2x1,00 m,
- spadek poprzeczny jezdni na odcinkach prostych i łukach poziomych daszkowy 2%,
- spadek poboczy 6%,
- klasa drogi – D,
- obciążanie ruchem KR-1,
- szybkość projektowa w terenie zabudowanym – 30 km/godz., poza terenem zabudowanym 40 km/godz.
Konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ścieralna grubości 3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S 50/70 KR-2 wg PN-EN-13108-1
- warstwa wiążąca grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W 50/70 KR-2 wg PN-EN-13108-1
- podbudowa żwirowa i bitumiczna wzmocniona kruszywem łamanym 0/31,5, stabilizowanym mechanicznie, grubość zgodna z profilem podłużnym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Załącznik nr 5b do SWZ).
UWAGA: Rozpoczęcie robót części 2 zamówienia nastąpi po uzyskaniu przez Zamawiającego wymaganych zezwoleń, nie wcześniej niż 1 czerwca 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2136933,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2059527,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2798407,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2059527,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek Dawid "Czystość" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012048664

7.3.3) Ulica: Sławkowska

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2059527,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2628427,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3799168,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2628427,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid "Czystość" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012048664

7.3.3) Ulica: Sławkowska

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2628427,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.