eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Zasilanie budynku Ziemniaczarki I przy ul. Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu (...)".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zasilanie budynku Ziemniaczarki I przy ul. Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu (...)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9e3d638-7764-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zasilanie budynku Ziemniaczarki I przy ul. Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu (...)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9e3d638-7764-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116988/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zaprojektuj i wybuduj zasilanie budynków Ziemniaczarki i w Brzezince

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie zasilania budynku Ziemniaczarki I przy ul. Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu zlokalizowanych w Brzezince na warunkach określonych niniejszą Umową oraz dokumentacją postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (dalej Zadanie) składające się z:
2.1. FAZY I PROJEKTOWEJ – obejmującej opracowanie Dokumentacji Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego, podczas realizacji zadania objętego przedmiotową dokumentacją – zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane, niezależnie od podmiotu realizującego roboty budowlane przedmiotowego zadania lub część tego zadania.
2.2. FAZY II WYKONAWCZEJ – obejmującej wykonanie robót budowalnych w oparciu o Dokumentację Projektową opracowaną w FAZIE I. FAZA II składa się z zadania podstawowego oraz trzech opcji, a także wykonywania przeglądów gwarancyjnych.
3. Szczegółowy zakres Przedmiotu umowy obejmującej FAZĘ I składa się z:
3.1. wykonanie Dokumentacji Projektowej dla:
3.1.1. linii średniego napięcia (SN) prowadzonej od słupa SN nr BBW262556 usytuowanego na działce nr 2052 (zgodnie z warunkami przyłączeniowymi TAURON – Załącznik nr 3 do PFU) do stacji transformatorowej wraz ze stacją transformatorową, planowaną do wykonania na obszarze działki nr 2274,
3.1.2. kontenerowej stacji transformatorowej– warunki brzegowe dla stacji trafo, które należy uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej dla zadania odbudowy budynku „Ziemniaczarki I” – wyciąg z projektu w tym zakresie stanowi załącznik nr 4 do niniejszego PFU. Lokalizując stację należy wziąć pod uwagę zapewnienie odpowiedniego dojścia do urządzeń usytuowanych obok budynku ww. stacji.
3.1.3. linii kablowych niskiego napięcia nN 0,4 kV w kanalizacji kablowej od stacji transformatorowej, gdzie kanalizacja kablowa od stacji transformatorowej do granicy Ziemniaczarki I (na terenie działek 2271, 2272, 2273, 2274) jest wydana w projekcie odbudowa budynku ziemniaczarki z przeznaczeniem na budynek biurowo-warsztatowy wraz z budową wolnostojącego budynku techniczno-gospodarczego, z budową niezbędnej infrastruktury technicznej oraz zagospodarowaniem terenu dla inwestycji pod nazwą „Adaptacja Ziemniaczarki I na zaplecze konserwatorski i techniczne GPK (zadanie odbudowa budynku Ziemniaczarki I), do:
3.1.3.1. masztu telefonii komórkowej ORANGE (lokalizacja na działce 2271);
3.1.3.2. budynku B-1, obejmującej zaprojektowanie:
3.1.3.2.1. kanalizacji kablowej na trasie od granicy Ziemniaczarki I (poza działkami 2271, 2272, 2273, 2274) do budynku B-1;
3.1.3.2.2. kabla niskiego napięcia od stacji transformatorowej do budynku B-1;
3.1.3.2.3. demontaży infrastruktury, tj: unieczynnienie, demontaż i utylizacja istniejącej stacji transformatorowej (zlokalizowanej przy budynku B-1) wraz z uporządkowaniem terenu; unieczynnienie istniejącej linii kablowej SN od słupa zlokalizowanego w okolicy parkingu gminnego przy ul. Męczeństwa Narodów w Brzezince, na działce nr 1755/11 zasilającej istniejącą stację transformatorowej przy budynku B-1; unieczynnienie istniejącej linii kablowej nN relacji: istniejąca stacja transformatorowa przy budynku B-1 - rozdzielnica główna w budynku B-1,
3.1.3.3. budynku B-76, obejmującej zaprojektowanie:
3.1.3.3.1. kanalizacji kablowej na trasie od granicy Ziemniaczarki I (poza działkami 2271, 2272, 2273, 2274) do budynku B-76;
3.1.3.3.2. kabla niskiego napięcia od stacji transformatorowej do budynku B-76;
3.1.3.3.3. zabudowy złącza kablowego przy budynku B-76.
3.2. Dokumentacja Projektowa powinna zostać wykonana (w formie i treści) zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej Umowy, ofertą oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym dla potrzeb przedmiotowego zadania – Załącznik nr 8 do SWZ. W ramach wykonania dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania:
3.2.1. Projektu budowlanego, złożonego w szczególności z projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego,
3.2.2. Projektu wykonawczego opracowanego w formie odpowiadającej projektowi budowlanemu wraz z podpisami i oświadczeniami projektantów wymaganymi przepisami prawa dla formy projektu budowlanego doszczegółowionego o schematy i plansze niezbędne dla wykonania przedmiotu zadania,
3.2.3. Projektów warsztatowych, których opracowanie jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamierzenia budowlanego,
3.2.4. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3.2.5. Przedmiarów i Kosztorysów ofertowych w podziale jak dla opisanych zadań, Opcji,
3.2.6. Harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót,
3.2.7. Zestawienia środków trwałych opracowanego zgodnie z obowiązującymi tj. ustawą o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (UoR), ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych z 15 lutego 1992 r. (CIT); ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych z26 lipca 1991 r. (PIT),
Przed opracowaniem ostatecznej wersji projektu budowlanego, Zamawiający wymaga opracowania i przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu, planszy zagospodarowania terenu stanowiącego podstawę do opracowania Projektu zagospodarowania działki lub terenu, o którym mowa w ppkt 3.2.1.
4. Szczegółowy zakres Przedmiotu umowy obejmującej FAZĘ II składa się z
4.1. ZADANIA PODSTAWOWEGO– obejmującego roboty polegające na:
4.1.1. ułożeniu linii średniego napięcia zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową – odcinek od słupa SN nr BBW262556 do planowanej stacji transformatorowej na terenie „Ziemniaczarki I”,
4.1.2. wykonaniu kompletnej kontenerowej stacji transformatorowej zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę Dokumentacją Projektową,
4.1.3. ułożeniu kanalizacji kablowej (6 x ∅110) od stacji transformatorowej do studni Sn4 – wg dokumentacji projektowej odbudowa budynku ziemniaczarki z przeznaczeniem na budynek biurowo-warsztatowy wraz z budową wolnostojącego budynku techniczno-gospodarczego, z budową niezbędnej infrastruktury technicznej oraz zagospodarowaniem terenu dla inwestycji pod nazwą „Adaptacja Ziemniaczarki I na zaplecze konserwatorski i techniczne GPK”, na które jest wydana została Decyzja o Pozwoleniu na budowę Decyzja nr 20/23, znak: WAB.6740.1.447.2022.BS (dalej „Ziemniaczarka I”),z dnia 17.01.2023 r.,
4.1.4. ułożeniu linii kablowej nN (w kanalizacji kablowej wskazanej w pkt 3 powyżej) od stacji transformatorowej do masztu telefonii komórkowej ORANGE (przez studnię Sn4), zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową,
4.2. OPCJI 1 – obejmującej roboty budowlane polegające na wykonaniu kanalizacji kablowej od studni Sn4, przez granicę Ziemniaczarki I do studzienki zaplanowanej w orientacyjnej lokalizacji (pkt „A”) wg załącznika nr 1 do PFU, tj. od studni Sn4 do granicy Ziemniaczarki (2271) zgodnie z istniejącą dokumentacją Ziemniaczarki I, a następnie od granicy Ziemniaczarki do planowanej studni SKMP-3 zgodnie z opracowaną dokumentacją przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania.
4.3. OPCJI 2 – obejmującej roboty budowlane polegające na doprowadzeniu zasilania do rozdzielni elektrycznej w istniejącym, zabytkowym budynku B-1 na terenie PMAB w Brzezince, tj.: ułożenie kanalizacji kablowej i linii niskiego napięcia zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową:
4.3.1. rozbudowa kanalizacji kablowej od pkt „A” (wg załącznika nr 1 do PFU) do rozdzielni usytuowanej w budynku B-1 - zgodnie z opracowana przez Wykonawcę dokumentację projektową,
4.3.2. ułożenie linii niskiego napięcia od stacji transformatorowej na terenie Ziemniaczarki I poprzez studnie Sn4 oraz pkt „A” (wg Załącznik nr 1 do PFU), do rozdzielni usytuowanej w budynku B-1, wg opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej,
4.3.3. demontaż istniejącej stacji transformatorowej przy budynku B-1 (po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i pozytywnych odbiorach technicznych zabudowanych urządzeń (zgodnie z opracowana przez Wykonawcę dokumentacją projektową)),
4.3.4. unieczynnienie istniejącej linii SN dotychczas zasilającej istniejącą stację transformatorową przy budynku B-1.
4.4. OPCJI 3 - obejmującej roboty budowlane polegające na doprowadzeniu zasilania do istniejącego, zabytkowego budynku B-76 na terenie PMAB w Brzezince, tj.: ułożenie kanalizacji kablowej i linii niskiego napięcia zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową:
4.4.1. rozbudowa kanalizacji kablowej od pkt „A” (wg załącznika nr 1 do PFU) do budynku B-76 - zgodnie z opracowana przez Wykonawcę dokumentację projektową,
4.4.2. ułożenie linii niskiego napięcia od stacji transformatorowej na terenie Ziemniaczarki I poprzez studnie Sn4 oraz pkt „A” (wg Załącznik nr 1 do PFU), do rozdzielni usytuowanej w budynku B-76, wg opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej,
4.4.3. montaż złącza kablowego przy budynku B-76.
4.5. PRZEGLĄDÓW GWARANCYJNYCH – zgodnie i w zakresie określonym w punkcie 2.7.7. PFU. Szczegółowy termin dokonania gwarancyjnych przeglądów rocznych i gwarancyjnego przeglądu końcowego przed upływem terminu gwarancji wskaże Wykonawca poprzez skierowanie do Zamawiającego informacji o gotowości do dokonania przeglądu, nie później niż w terminie 1 miesiąca przed upływem odpowiednio: roku od podpisania Protokołu Częściowego dla poszczególnych zadań (dla przeglądów rocznych) oraz upływu gwarancji dla całego zrealizowanego przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy (dla przeglądu końcowego). W przypadku uchybienia powyższemu terminowi do zgłoszenia gotowości, Zamawiający jednostronnie wyznaczy termin dla dokonania przeglądu i poinformuje o tym Wykonawcę. W przypadku braku uczestnictwa Wykonawcy w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy dla FAZY I i FAZY II został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71351914-3 - Usługi archeologiczne

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, została złożona
tylko jedna oferta złożona przez EWIRED Sp. z o.o. z siedzibą w Sułkowicach, ul. Na Węgry 3, 32-440
Sułkowice, NIP: 6812090692. Wykonawca zaoferował łączne wynagrodzenie brutto (wynagrodzenie
całkowite i kosztorysowe obejmujący pełny zakres zamówienia, w tym zadanie podstawowe oraz zakresy
przedmiotu zamówienia objęte trzema prawami opcji: 3.191.752,00 zł.



W dn. 30 listopada kwietnia 2023r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informację o kwocie obejmująca maksymalny zakres zamówienia
(zamówienie podstawowe, trzy zakresy przedmiotu zamówienia objętego opcją oraz maksymalny zakres
zamówień podobnych) to: 2.827.194, 09 zł netto, tj. 3.477.448,73 zł brutto, w tym kwota obejmująca
zamówienia podstawowe: 822.968,34 netto, tj. 1.012.251,06 zł. Suma kwoty obejmującej zamówienie
podstawowe oraz trzy opcje, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie wynosiła: 2.483.891,95
brutto.



Na skutek przeprowadzonych negocjacji, Zamawiający zaprosił Wykonawcę do złożenia oferty dodatkowej.
Wykonawca złożył ofertę dodatkową, w ramach której Wykonawca zaoferował łączne wynagrodzenie
brutto (wynagrodzenie całkowite i kosztorysowe obejmujący pełny zakres zamówienia, w tym zadanie
podstawowe oraz zakresy przedmiotu zamówienia objęte trzema prawami opcji: 3 002 023,00zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3002023,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3002023,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.