eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071881 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 68 411 96 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.zg@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be5e147-9b70-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Zakup materiałów biurowych dla OR Zielona Góra

1.2.15 Zakup papieru dla OR Zielona Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031009/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OZ.2610.58.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40642,26 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1 zamówienia – Dostawa materiałów biurowych do siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Zielonej Górze, w okresie od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy w formie dostaw częściowych, poprzez złożenie zamówienia przez Zamawiającego w formie faksu, e-mail lub telefonicznie). Wymagany maksymalny termin dostawy zamówienia do siedziby Zamawiającego wynosi do 3 dni roboczych od dnia wysłania zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ – Tabela służąca do wyliczenia ceny oferty, zawierająca wykaz asortymentu oraz szczegółowe parametry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 24059,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 2 zamówienia – Dostawa papieru do siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do siedziby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Zielonej Górze, w okresie od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy w formie dostaw częściowych, poprzez złożenie zamówienia przez Zamawiającego w formie faksu, e-mail lub telefonicznie). Wymagany maksymalny termin dostawy zamówienia do siedziby Zamawiającego wynosi do 3 dni roboczych od dnia wysłania zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ – Tabela służąca do wyliczenia ceny oferty, zawierająca wykaz asortymentu oraz szczegółowe parametry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Wartość części: 16582,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15816,04

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19818,48

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17472,44

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESPOL POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552383759

7.3.3) Ulica: ul. Szczawiowa 71

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17472,44

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16393,19

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19834,73

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17243,49

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESPOL POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552383759

7.3.3) Ulica: ul. Szczawiowa 71

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17243,49

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.