eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Muzeum Jeńców Wojennych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Minorytów 3

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-017

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cmjw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmjw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b57a8d27-5ed0-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57a8d27-5ed0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00166443/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423748

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 674796,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4.
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje wyposażenie pomieszczeń:
a) pawilonu wejściowego i parteru części biurowej;
b) poddasza;
c) parteru magazynów muzealiów;
d) piwnicy;
3. W zakres wyposażenia wchodzą meble do pomieszczeń biurowych (m.in. biurka, fotele biurowe, szafki, szafy na akta, szafy ubraniowe, szafki na urządzenia biurowe), socjalnych (m.in. zabudowa kuchenna, krzesła, szafki BHP, stoliki), piwnicznych (m.in. regały otwarte, stoły), magazynu muzealiów, pokoi gościnnych (m.in. wyposażenie standardowe plus biurka, krzesła), sal konferencyjnych (m.in. stoły, krzesła, demontowany podest, meble na podest, mównicę).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39134000-0 - Meble komputerowe

39121000-6 - Biurka i stoły

39141300-5 - Szafy

39132100-7 - Szafy na akta

39121200-8 - Stoły

39143310-2 - Stoliki

39143210-1 - Stoły do jadalni

39141400-6 - Kuchnie do zabudowy

39151200-7 - Stoły robocze

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39113100-8 - Fotele

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39112000-0 - Krzesła

39131100-0 - Regały archiwalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975173,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975173,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 975173,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigma Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540026449

7.3.3) Ulica: Niemodlińska 87

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-864

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795173,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.