eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, chodników oraz remont cząstkowy dróg brukowych, a także gruntowych za pomocą kruszywa, destruktu i profilowanie, według trzech części przedmiotu zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071810 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, chodników oraz remont cząstkowy dróg brukowych, a także gruntowych za pomocą kruszywa, destruktu i profilowanie, według trzech części przedmiotu zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 89 23 661

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.murowana-goslina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.murowana-goslina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, chodników oraz remont cząstkowy dróg brukowych, a także gruntowych za pomocą kruszywa, destruktu i profilowanie, według trzech części przedmiotu zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff7d83c-8ef3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001362/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, chodników oraz remont cząstkowy dróg brukowych, a także gruntowych za pomocą kruszywa, destruktu i profilowanie, wg trzech części przedmiotu zamówienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 796147,96 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:A remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową do 5 cm głębokości - 200 m2,B remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową od 5 cm do 8 cm głębokości - 200 m2,C remont cząstkowy nawierzchni posiadającej wyboje o głębokości do 2 cm przy użyciu emulsji i grysów remonterami ciśnieniowymi typu PATCHER – 285,27 m2,D remont cząstkowy rakowin przy użyciu emulsji i grysów – 300,26 m2,E regulacja włazów studni kanalizacyjnych –10 szt.,F wymiana i regulacja włazów studni kanalizacyjnych –10 szt.,G regulacja wpustów kanalizacyjnych –10 szt.,H wymiana i regulacja wpustów kanalizacyjnych – 10 szt.,I regulacja skrzynek zaworów wody i gazu – 20 szt.,J wymiana i regulacja skrzynek zaworów wody i gazu –18 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:A remont nawierzchni z nowej kostki brukowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm– 100 m2,B remontu nawierzchni z nowej kostki brukowej – czerwonej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm – 100 m2,C remontu nawierzchni z nowych płyt chodnikowych 35×35×5 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm– 100 m2,D remont nawierzchni z płyt chodnikowych ryflowanych „STOP” 30x30x8 cm- 10 m2,E remont nawierzchni z nowej kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) – 50 m2,F remont nawierzchni z nowej kostki kamiennej granitowej na podsypce cementowo - piaskowej gr.5 cm.– 10 m2,G remont nawierzchni z nowej kostki kamiennej granitowej na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) – 5 m2,H remont nawierzchni z nowych płyt betonowych grubości do 15 cm (trylinka) na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) – 7,25 m2,I remont nawierzchni z wykorzystaniem istniejących płyt betonowych grubości do 15 cm (trylinka) na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) –10 m2,J wymiana krawężnika drogowego 100×30×15 szary na ławie betonowej – 10 m,K wymiany obrzeża 100×30×8 szary na ławie betonowej – 10 m,L regulacja włazów studni kanalizacyjnych - 8 szt.,M wymiana i regulacja włazów studni kanalizacyjnych - 3 szt.,N regulacja wpustów kanalizacyjnych – 5 szt.,O wymiana i regulacja wpustów kanalizacyjnych - 5 szt.,P regulacja skrzynek zaworów wody i gazu - 3 szt.,Q wymiana i regulacja skrzynek zaworów wody i gazu – 5 szt.,R wymiana i regulacja studni telekomunikacyjnych – 5 szt.,S wymiana pokrywy studni i ramy z pokrywą - 3 szt.,T przełożenie – remont chodnika z istniejących płytek chodnikowych - 30 m2,U przełożenie – remont chodnika z istniejącej kostki brukowej - 29 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - „Remont cząstkowy dróg o nawierzchni gruntowej i brukowej oraz profilowanie na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2021 roku”. III. A. Umacnianie dróg gruntowych kruszywem.
Planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A remont dróg gruntowych za pomocą gruzu betonowego o różnej frakcji (od 0 do 63 mm) w przeliczeniu na 1 tonę o gr. 20 cm po zagęszczeniu -- z uwzględnieniem transportu na terenie gminy- 2 738,70 ton, B remont dróg gruntowych za pomocą kruszywa granitowego o różnej frakcji (od 0 do 63mm)w przeliczeniu na 1 tonę o gr. 20 cm po zagęszczeniu - z uwzględnieniem transportu na terenie gminy- 1048,76 ton, C remont dróg gruntowych za pomocą destruktu asfaltowego w przeliczeniu na 1 tonę o gr. 20 cm po zagęszczeniu - z uwzględnieniem transportu na terenie gminy- 911,42 tony m2. III.B. Profilowanie wraz z wałowaniem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Profilowanie dróg o średniej szerokości 5,00 m – 150 000 m2 III.C. Regulacja i ułożenie betonowych płyt drogowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A ułożenie płyt drogowych wraz z transportem na terenie całej gminy Murowana Goślina i zakupem nowych płyt – 400 m2, B ułożenie płyt drogowych wraz z transportem na terenie całej gminy Murowana Goślina i zakupem płyt drogowych z odzysku (pełnowartościowych) – 200 m2, C przełożenie płyt drogowych - płyty drogowe z odzysku będące w posiadaniu gminy – 200 m2. III.D. Remont drogi o nawierzchni z kamienia polnego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont nawierzchni z kamienia polnego – 9,26 m2. III.E. Wykonanie rowów odwadniających drogę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje A. wykonie nowego rowów odwadniających - na długości - 45 m3, B. odtworzenie istniejącego rowów odwadniających - na długości 500 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 535985,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47817,17

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82037,83

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82037,83

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT-DROG SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365287036

7.3.3) Ulica: UL. GNIEŹNIEŃSKA 40

7.3.4) Miejscowość: MUROWANA GOŚLINA

7.3.5) Kod pocztowy: 62-095

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56816,28

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73253,27

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56816,28

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNO – BUDOWLANYCH „HYDROTECH” JANUSZ RADEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632374636

7.3.3) Ulica: UL. KUTRZEBY 11

7.3.4) Miejscowość: MUROWANA GOŚLINA

7.3.5) Kod pocztowy: 62-095

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629046,35

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 802871,36

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629046,35

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDT WYSOCKI PAWEŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383125087

7.3.3) Ulica: UL. MALINOWA 29

7.3.4) Miejscowość: MUROWANA GOŚLINA

7.3.5) Kod pocztowy: 62-095

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659261,99

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20
2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.