eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Berlin › Obsługa prawna inwestycji "Budowa nowej siedziby Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Federalnej Niemiec"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna inwestycji „Budowa nowej siedziby Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Federalnej Niemiec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Federalnej Niemiec z siedzibą w Berlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE_11000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lassenstr. 19-21

1.5.2.) Miejscowość: Berlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-193

1.5.5.) Kraj: Niemcy

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: DE300 - Berlin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: berlin.amb.przetarg@msz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/niemcy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ambasada RP w RFN

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprawy zagraniczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna inwestycji „Budowa nowej siedziby Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Federalnej Niemiec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6694f05-994d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art.305 pkt1)w zw. z art.214ust.1pkt7)ustawy Pzp2019.Zam. jest udzielane przez placówkę zagr. w rozumieniu ustawy z21 stycznia 2021 r. o służbie zagranicznej, a jego wartość nie przekracza wyrażonej w zł równowartości 750 000 euro dla usł. społ i innych szczególnych usług. Przedmiotem zam.są usługi społeczne wymienione wZałXIV do dyrektywy2014/24/UE w zakresie usług prawnych.Zgod. z art. 359 pkt 2) ustawy Pzp2019 stosuje się przepisy ustawy właściwe dla zamówień klasycznych, o wartości mniejszej niż progi unijne.Udziel.w okresie 3 lat od dnia udzi. zam. podst., dotychczasowemu wykonawcy usług, zam. polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zamówienie było przewidziane w ogł o zam dla zam. podst. i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości.Zam podstawowe zostało udzielone 01.03.2019 r. w wyniku przeprowadzenia postęp.o udzielenie zamówienia w trybie art.138oustawy Pzp2004

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: AMB.BERL.BB.741.1.2018

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AMB.BERL.RIB.741.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162336,61 EUR

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa prawna inwestycji „Budowa nowej siedziby Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Federalnej Niemiec”

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Napiorkowski Margaretha szeja Partnerschaft von Rechtsanwalten

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE310117174

7.3.3) Ulica: Behlerstrasse 27

7.3.4) Miejscowość: Poczdam

7.3.5) Kod pocztowy: 14469

7.3.7.) Kraj: Niemcy

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182052,15 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Usługi będą świadczone od 1 września 2022 r.

W przypadku niewyczerpania przez pierwszych 10 miesięcy trwania umowy całości środków, o których mowa w § 10 ust. 1 mowy Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość jej wydłużenia o okres do kolejnych 3 miesięcy (prawo opcji). Prawo opcji będzie zrealizowane przez pisemne jednostronne oświadczenie Zleceniodawcy. Zleceniobiorcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zleceniodawcę z prawa opcji. Maksymalną wartością opcji jest różnica pomiędzy maksymalną wartością wynagrodzenia, o której mowa w § 10 ust. 1 a wysokością środków wykorzystanych przez pierwsze 10 miesięcy trwania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.