eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulic Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071377 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulic Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35

1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 7816489

1.5.8.) Numer faksu: 757816585

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/m,1421,roboty-budowlane.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulic Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-324aa0af-a102-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003468/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulicy Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035709/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GMiI.271.6/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulicy Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju. W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane roboty, a w szczególności:
1. wykonanie sieci wodociągowej z rur PEHD dz125 o łącznej długości ok. 669,20 mb,
2. wykonanie sieci wodociągowej z rur PEHD dz63 o łącznej długości ok. 363,90 mb,
3. budowa 5 przyłączy hydrantowych z 5 kpl hydrantami p.poż. nadziemnymi DN80,
4. wykonanie odczepu przyłącza wodociągowego wraz z zasuwą do działki ewidencyjnej nr 10/9, AM-2, obr. 0006 Świeradów-Zdrój, z rur PEHD de90 o łącznej długości 4,40mb,
5. wykonanie pompowni wody,
6. budowa sieci kanalizacji sanitarnej PVC-U 200 SN8, o łącznej długości ok. 806,60 mb;
7. wykonanie włączenia projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w istniejącą studnię Sk32 o rzędnych 529,76/528,32;
8. wykonanie przykanalika kanalizacji sanitarnej do działki ewidencyjnej nr 10/4, AM-2, obr.0006 Świeradów- Zdrój, z rur PVC-U 160 SN8 o łącznej długości ok. 5,60mb,
9. wykonanie 28 kpl studni kanalizacji sanitarnej ø1000 z kręgów betonowych, przykrytych płytą pokrywową żelbetową z osadzonym na niej włazem żeliwnym okrągłym klasy D400 o średnicy ø600 oraz wysokością zgodną z dokumentacją rysunkową;
10. montaż 3 kpl studni kanalizacji sanitarnej Sk19-Sk21 z tworzywa sztucznego ø600, przykrytej włazem żeliwnym klasy D400;
11. wykonanie 16 kaskad przy studniach rewizyjnych kanalizacji sanitarnej;
12. budowa sieci kanalizacji deszczowej PVC-U 250 SN8, o łącznej długości ok. 886,30 mb;
13. wykonanie włączenia projektowanej sieci kanalizacji deszczowej w istniejącą studnię Sd36 o rzędnych 522,48/521,25/521,01;
14. wykonanie przykanalika kanalizacji deszczowej do działki ewidencyjnej nr 10/4, AM-2, obr.0006 Świeradów- Zdrój, z rur PVC-U 250 SN8 o łącznej długości ok. 2,50mb,
15. wykonanie 31 kpl studni kanalizacji sanitarnej ø1000 z kręgów betonowych, przykrytych płytą pokrywową żelbetową z osadzonym na niej włazem żeliwnym okrągłym klasy D400 o średnicy ø600 oraz wysokością zgodną z dokumentacją rysunkową;
16. montaż 4 kpl studni kanalizacji deszczowej Sd18-Sd20 oraz Sd31 z tworzywa sztucznego ø600, przykrytej włazem żeliwnym klasy D400;
17. wykonanie 20 kaskad przy studniach rewizyjnych kanalizacji deszczowej;
18. Zakres prac do wykonania w stacji uzdatniania wody przy ul. Dąbrowskiego:
- montaż zestawu hydroforowego p.poż. o wydajności 36 m3/h – 1 kpl,
- montaż wodomierza śrubowego z nadajnikiem impulsów o przepustowości do 40 m3/h, próg rozruchu – 0,07 m3/h,
- montaż wodomierza DN65 o przepustowości 40 m3/h (podejście pod wodomierz DN80, zawory odcinające DN80 – 2 szt, zawór zwrotny DN80 – 1 szt, armatura kołnierzowa, rurociągi DN80)),

Wykonawcę obciążają:
- koszty zajęcia pasa drogowego ul. Leśna.

- koszty obsługi geodezyjnej – wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza.

3.2. Do obowiązków wykonawcy należą również:
- wszelkie czynności wynikające z decyzji pozwolenia na budowę oraz uzgodnień wynikających z protokołów z narad koordynacyjnych, w tym zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi robotami ze strony zarządzających sieciami.
Przewidziano do zabudowy na sieci wodociągowej wodomierz DN80 i Dn65 z nadajnikiem impulsów. Do kosztów inwestycji należy doliczyć dozownik z elektronicznym układem sterującym o parametrach:
- ciśnienie do 10 bar
- wydajność do 10 litrów/godzinę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SWZ - Dokumentacja.

Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1623600,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1623600,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane PAMA Adrian Bucholc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112242332

7.3.3) Ulica: Źródlana 2

7.3.4) Miejscowość: Sosnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 58-564

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

odtworzenie nawierzchni bitumicznej - firma PRD Sp. z o.o. Lubań z siedzibą w Jałowcu nr 56 Lubań


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1623600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-28
2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.