eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241380964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 14

1.5.2.) Miejscowość: Skoczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzd.skoczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i utrzymanie dróg.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30ce8a5a-8f15-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000479/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ustawa Pzp w art. 305 pkt 2 stanowi, że Zamawiający może udzielić zmówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) Nr MZD.341.100.2022 na „Dostawę paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg” nie została złożona żadna oferta. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 13.01.2022 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255
pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponad to pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, zamówienie na „Dostawę paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg” udziela się z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9fc8b0cb-6d9f-11ec-ae77-fe331fedffdc

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.341.200.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, spełniających wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680, z późn. zm.)., dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg:
Olej napędowy w ilości do.: 30 500 l,
Benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości do.: 3 300 l.
Dostawy będą odbywały się sukcesywnie w ciągu obowiązywania umowy, we wszystkie dni tygodnia przez 24 godziny na dobę, do zbiorników pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i kanistrów.
Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość, zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż zakup przedmiotu zamówienia realizowany będzie do podanych ilości, co oznacza, że Zamawiający nie musi zrealizować zamówień do podanych ilości (może zakupić mniejszą ilość, w zależności od zapotrzebowania).
Zamawiający gwarantuje natomiast zapłatę za realizację 60 % ceny ustalonej w trakcie negocjacji.
Wykonawca zapewni punkt odbioru przedmiotu zamówienia w promieniu nie większym niż 2 km od bazy sprzętowej Zamawiającego, tj., ul. Krzywa 4 w Skoczowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178744,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178744,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178744,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU TANROS Sornat Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070458500

7.3.3) Ulica: Potok 4

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178744,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.