eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 5 Instytutach Sieci Badawczej Łukasiewicz



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 5 Instytutach Sieci Badawczej Łukasiewicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-755

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@lukasiewicz.ilim.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-973220d6-4d06-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badania naukowe, prace rozwojowe, doradztwo, logistyka, działalność pozostała

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Obróbki Plastycznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000032402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-139

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@lukasiewicz.ilim.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Drewna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386823656

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Winiarska 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-654

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@lukasiewicz.ilim.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386701226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-963

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@lukasiewicz.ilim.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Pojazdów Szynowych "TABOR"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 38711795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 181

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-055

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@lukasiewicz.ilim.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 5 Instytutach Sieci Badawczej Łukasiewicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-973220d6-4d06-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284899/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZ/00015/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 5 Instytutach Sieci Badawczej Łukasiewicz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SWZ. W skład podmiotów wchodzą:
1. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. Estkowskiego 6, Poznań
2. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Obróbki Plastycznej, ul. Jana Pawła II 14, Poznań
3. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Drewna, ul. Winiarska 1, Poznań
4. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych, Starołęcka 31,Poznań
5. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Pojazdów Szynowych „TABOR”, ul. Warszawska 181, Poznań,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2044646,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2295511,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2044646,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGOPOL – EKOTRADE Sp. z o.o. ZPChr – lider konsorcjum 76 – 200 SŁUPSK, ul. Kilińskiego 31,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EKOTRADE Sp. z o.o. – partner konsorcjum Adres: 00 – 712 WARSZAWA, ul. Melomanów 4

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390016845

7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 31,Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: SŁUPSK, WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1338759,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W załączeniu 5 umów dla każdego z obiektów PIT.
Wartość netto poszczególnych umów ( bez ewentualnego prawa opcji):

INOP -85 852,80 zł
ITD - 114 231,90
PIMR - 348180,80
Tabor - 343411,20
IlIM - 196 746,00

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia tzw. „prawa opcji” w przypadku gdy zapotrzebowanie będzie większe niż wstępnie zdeklarowane. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji poprzez zwiększenie ilości rbh o 40 % od zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.