eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › Zaprojektowanie i budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z torem rolkarskim na działce o nr ew. 88 w m. Stara Wieś, gmina Nadarzyn



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071089 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z torem rolkarskim na działce o nr ew. 88 w m. Stara Wieś, gmina Nadarzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z torem rolkarskim na działce o nr ew. 88 w m. Stara Wieś, gmina Nadarzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-185314fa-92c6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004069/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z torem rolkarskim na działce nr ew. 88 w Starej Wsi (zaprojektowanie i budowa)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026710/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z torem rolkarskim na działce o nr ew. 88 w m. Stara Wieś, gmina Nadarzyn. 2.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz realizacja robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z torem rolkarskim na działce o nr ew. 88 w m. Stara Wieś, gmina Nadarzyn, obejmującego budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 20x40m, o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem oraz oświetleniem, budowę ścieżki (2 tory) dla rolkarzy o szerokości 2,5 m o nawierzchni bitumicznej, budowę utwardzeń wraz z elementami małej architektury – stojaki na rowery, budynku gospodarczo-socjalnego o wymiarach min. 38 m2, altany rekreacyjnej o wymiarach 12 m x 6 m, miejsca na ognisko, wykonanie oświetlenia boiska, monitoringu terenu, przyłącza wodociągowego i szczelnego zbiornika na ścieki sanitarne. Całość inwestycji swoim zakresem obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej wraz z SST, uzyskanie stosownych pozwoleń na realizacje inwestycji oraz wykonanie robót zgodnie z opracowaną dokumentacją. Szczegółowy zakres prac został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, obejmujący m in.: 1) opracowanie dokumentacji projektowej: projektu budowlano- wykonawczego; 2) wykonanie badań geologicznych wg potrzeby Wykonawcy;3) budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z torem rolkarskim i wyposażeniem boiska; 4) budowę budynku socjalno-gospodarczego;5) wykonanie przyłącza wodociągowego, w tym uzyskanie warunków technicznych od eksploatatora sieci;6) montaż szczelnego zbiornika na ścieki sanitarne;7) wykonanie altany rekreacyjnej wraz z miejscem na ognisko;8) dostawa i montaż ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery, tablicy informacyjnej (regulaminowej); 9) wykonanie utwardzenia terenu (dojścia) o nawierzchni z kostki betonowej;10) wykonanie oświetlenia projektowanego boiska wielofunkcyjnego w tym uzyskanie warunków technicznych z Zakładu Energetycznego (o ile zajdzie potrzeba);11) wykonanie systemu monitoringu obejmującego cały obiekt;12) odtworzenie trawnika i założenie trawnika nowego;13) uzyskanie wszelkich stosownych uzgodnień, opinii, warunków technicznych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę; 14) usługi geodezyjne dla wykonania prac wraz z wykonaniem pomiaru powykonawczego;15) opracowanie dokumentacji powykonawczej odbiorowej. 3. Dokumenty budowy: Dokumentację robót stanowić będą następujące dokumenty:1) Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę;2) Projekt budowlany/projekt wykonawczy;3) Dziennik budowy.4. Ochrona i utrzymanie robót: Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszystkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty wydania potwierdzenia zakończenia przez Inwestora. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Tablice informacyjne i ostrzegawcze będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót.Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosować się do zaleceń Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.5. Sprzęt:Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Liczba i wydajność sprzętu będzie gwarantować przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami ustalonymi w dokumentacji projektowej. Sprzęt będący własnością Wykonawcy bądź wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Musi być on zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca dostarczy Inwestorowi kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami. 6. Transport: Wykonawca stosować się będzie do ustawowych ograniczeń na oś przy transporcie materiałów i sprzętu na i z terenu robót. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i przewożonych materiałów. Środki transportu nieodpowiadające warunkom dopuszczalnych obciążeń na osie mogą być użyte przez Wykonawcę pod warunkiem przywrócenia do stanu pierwotnego użytkowanych odcinków dróg publicznych na koszt Wykonawcy. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy.7. Ogólne zasady wykonania robót:Wykonawca robót jest odpowiedzialny za:1) jakość wykonania zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami Techniczno- Budowlanymi i instrukcjami producentów;2)zgodność z dokumentacją techniczną i poleceniami Inspektora nadzoru;3)jakość zastosowanych materiałów;4)zabezpieczenie terenu budowy;5)ochronę środowiska w czasie wykonania robót;6)ochronę przeciwpożarową;7)ochronę własności publicznej i prawnej;8)bezpieczeństwo i higienę pracy;9)ochronę i utrzymanie robót;10)stosowanie się do przepisów prawa. Wykonawca dokona wszelkich koniecznych do realizacji zamówienia uzgodnień, opinii, decyzji itp. wymaganych na każdym etapie realizacji zamówienia i poniesie koszty z tym związane.8. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i 36 miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.9. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawarty został w:1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym;2) projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1381290,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Rutkowski prow. działal. gosp. pn. Firma Rutkowski Tadeusz Rutkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341001316

7.3.3) Ulica: ul. Rzewuskiego 50

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa boiska, SPORT CONCEPT Sp. z o. o., ul. Plonowa 24c lok.2, 05-515 Nowa Wola, Lesznowola


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.