Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059212/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
- 2022/BZP 00352472/01 - Wynik z dnia 2022-09-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku leśniczówki Nowa Gajówka w Dolinie Kościeliskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1
1.4.2.) Miejscowość: Zakopane
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.4.7.) Numer telefonu: +48182023200
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070849
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00059212/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmiany
przewidzianej w ust. 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień
Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym
w szczególności w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku:1) wystąpienia
okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem Umowy, a na które Strony
Umowy nie miały wpływu;2) w przypadku wystąpienia siły wyższej;3) w przypadku działania
osób trzecich, które skutkowałoby niemożnością prowadzenia działań w celu terminowej lub
prawidłowej realizacji Umowy;4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
zakresie mającymwpływ na realizację przedmiotu Zadania;3. Jeżeli zaistnieje konieczność
wprowadzenia zmian do niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązuje się, nie później niż w
terminie 7 dni od dnia zaistnienia przyczyn powodujących potrzebę wprowadzenia zmian, złożyć
do Zamawiającego wniosek o zaakceptowanie zmian, przedstawiając ich zakres i uzasadnienie.
Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian.4. Zmiana adresu lub siedziby
Wykonawcy, adresu do korespondencji nie stanowi zmiany umowy. 5. Zmiana postanowień
niniejszej Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważność
Po zmianie:
§13
ZMIANY UMOWY
1. Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w ust. 2, 3 i 4.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym w szczególności w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku:
1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem Umowy, a na które Strony Umowy nie miały wpływu;
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej;
3) w przypadku działania osób trzecich, które skutkowałoby niemożnością prowadzenia działań w celu terminowej lub prawidłowej realizacji Umowy;
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu Zadania;
3. Dopuszczalna jest zmiana umowy jeżeli roboty budowlane, których nie uwzględniono w jej treści, stały się niezbędne, a których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana umowy nie modyfikuje ogólnego jej charakteru a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% pierwotnej wartości umowy.
4. Dopuszczalne są również zmiany umowy, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Jeżeli zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian do niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązuje się, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zaistnienia przyczyn powodujących potrzebę wprowadzenia zmian, złożyć do Zamawiającego wniosek o zaakceptowanie zmian, przedstawiając ich zakres i uzasadnienie. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian.
6. Zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy, adresu do korespondencji nie stanowi zmiany umowy.
7. Zmiana postanowień niniejszej Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-03 09:00
Po zmianie:
2022-03-10 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-03 10:00
Po zmianie:
2022-03-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-04-02
Po zmianie:
2022-04-11
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego pojazdu wolnobieżnego z funkcją zamiatarki i pługopiaskarki
- Dostawa wyposażenia górskiego
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Modernizacja skrzyżowania ulic: Krupówki/Tetmajera/Zamoyskiego/Witkiewicza w Zakopanem
- Dostawa sprzętu nurkowego
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.