eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Całodobowa stała ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie oraz w budynku Archiwum Zakładowego OT KOWR w Opolu przy ul. 1 Maja 6, przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowa stała ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie oraz
w budynku Archiwum Zakładowego OT KOWR w Opolu przy ul. 1 Maja 6, przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa stała ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie oraz
w budynku Archiwum Zakładowego OT KOWR w Opolu przy ul. 1 Maja 6, przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c79d4ef-9fda-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115533/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna mienia i osób budynku KOWR OT w Opolu, przy ul. 1 Maja 6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568401

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.19.2023.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332696,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Całodobowa stała ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie oraz w budynku Archiwum Zakładowego OT KOWR w
Opolu, przy ul. 1 Maja 6, wykonywana przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę 2 budynków:
a) budynek biurowy (siedziba): posiada 1 kondygnację podziemną i 5 kondygnacji nadziemnych. Obiekt wyposażony w
system ostrzegania o pożarze, autonomiczny system gaszenia pożaru w serwerowni system monitoringu wizyjnego, bramy
wjazdowej na parking wewnętrzny, holu przy dyżurce ochrony oraz parter klatka B, system kontroli dostępu, elektroniczny
depozytor kluczy, windę osobową (dojazd windą do 3 piętra),
b) budynek Archiwum Zakładowego: 3 kondygnacyjny. Obiekt wyposażony w system ostrzegania o pożarze, system
monitoringu wizyjnego, system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, windę towarową. Budynek nie jest
wyposażony w windę osobową.
2) Przedmiot zamówienia obejmować będzie:
a) ochronę:
- osób – działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej,
- mienia – działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu
szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
b) zabezpieczenie przed:
- bezprawnym naruszeniem obszaru posesji i obiektów lub ich części przez osoby nieupoważnione,
- usiłowaniem zakłócenia obowiązującego w nich ładu i porządku,
- włamaniem, kradzieżą i zniszczeniem mienia związanego z ochranianymi obiektami,
- wszelkiego rodzaju innymi zagrożeniami dla osób i mienia w ochranianych obiektach.
c) zapewnienie:
- spokoju i bezpieczeństwa firmom oraz osobom pracującym na terenie ochranianych obiektów,
- ładu i bezpieczeństwa na terenie ochranianych obiektów - w ogólnie dostępnych pomieszczeniach w budynkach oraz na
terenach zewnętrznych wokół nich,
- sprawnego i bezkolizyjnego funkcjonowania kontroli ruchu samochodowego i osobowego na terenie obiektów na podstawie
zasad ustalonych przez Zamawiającego.
3) Obiekt ma być ochraniany 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, przez co najmniej jednego pracownika ochrony na
zmianie przez okres 12 miesięcy.
4) Zamawiający wymaga aby zamówienie było realizowane przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników
ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 tj.).
Zamówienie ma być wykonywane przez co najmniej 5 pracowników ochrony zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w
tym: czterech pracowników w pełnym wymiarze czasu pracy.
5) Zamawiający zapewnia stanowisko pracy dla osób bezpośrednio realizujących przedmiot zamówienia w imieniu
Wykonawcy. Wykonawca nie będzie zobowiązany do poniesienia kosztów za energię elektryczną, wodę, ścieki i odpady
komunalne.
2. Obowiązki Wykonawcy dot. prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Do zadań Wykonawcy (pracowników Wykonawcy) należy całodobowa ochrona i dozór bezpośredni osób i mienia
znajdujących się w obiektach Zamawiającego, których dotyczy przedmiot zamówienia, przed niepożądanym działaniem
osób trzecich, w tym w szczególności:
a) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Przedmiotu Umowy, w tym:
• Ewidencji wejść/wyjść gości, w której odnotowane będzie każde wejście i wyjście osób innych niż pracownicy
Zamawiającego w zakresie imienia i nazwiska osoby wchodzącej, godziny wejścia/wyjścia i wskazania osoby lub komórki
organizacyjnej, do której gość się udaje oraz adnotacji o wydawaniu/zwrocie identyfikatora z napisem „Gość”. Ewidencja
wejść/wyjść gości jest własnością Zamawiającego i podlega przekazaniu Zamawiającemu po zakończeniu realizacji
przedmiotu zamówienia,
• Ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom firmy sprzątającej, w tym
odnotowywanie braku zdanego klucza. Ewidencja jest własnością Zamawiającego i podlega przekazaniu Zamawiającemu
po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia,
• Ewidencji pełnienia służby, w której odnotowywane będą przez każdego pracownika Wykonawcy: przebieg służby,
zaistniałe zdarzenia, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby, imię i nazwisko osoby pełniącej służbę ochrony. Ewidencja
pełnienia służby stanowi własność Wykonawcy i udostępniana będzie nieodpłatnie (także do skopiowania) na każde
pisemne żądanie Zamawiającego, w formie i z opisem umożliwiającym jej odczytanie przez Zamawiającego, w
szczególności w sytuacjach, gdy stanowi ona będzie materiał dowodowy.
b) obsługa i korzystanie z technicznych środków ochrony mienia (system monitoringu wizyjnego, system sygnalizacji
włamania i napadu, system kontroli dostępu) zainstalowanych
w budynkach objętych ochroną w zakresie dostępnym dla ochrony, zgłaszanie uwag
o nieprawidłowościach w ich funkcjonowaniu osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,
c) obsługa centrali systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach objętych ochroną w zakresie dostępnym dla ochrony oraz
autonomicznego systemu gaszenia pożaru w serwerowni, zgłaszanie uwag o nieprawidłowościach w ich funkcjonowaniu
osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,
d) zgłaszanie uwag o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu windy osobowej/windy towarowej osobom wyznaczonym przez
Zamawiającego,
e) informowanie pracowników Zamawiającego o pozostałych zauważonych usterkach i nieprawidłowościach,
f) kontrola pomieszczeń biurowych w godz. 16:00 ÷ 7:00 (sprawdzenie poprawności zamknięcia drzwi do pomieszczeń
biurowych, zamykanie pozostawionych otwartych okien po zakończeniu prac wykonywanych przez firmę sprzątającą,
bezpieczeństwo ppoż. oraz ewentualne zagrożenia wynikających z usterek wod-kan., c.o.),
g) ścisłe przestrzeganie zasad ochrony zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia,
h) ochrona, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia wszystkich osób przebywających na terenie chronionego
obiektu,
i) podejmowanie wszelkich czynności w celu przeciwdziałania wystąpieniu wypadków losowych lub innych zdarzeń
mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ludzi, stan techniczny wyposażenia i budynku,
j) w razie zagrożenia mienia w strzeżonym obiekcie pracownik ochrony zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do
zapobieżeniu szkody, a w razie jej zaistnienia niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego lub upoważnionego przez
niego pracownika oraz najbliższej jednostki Policji, Straży Pożarnej,
k) zwracanie szczególnej uwagi na osoby, które swoim zachowaniem budzą uzasadnione podejrzenie popełnienia
przestępstwa,
l) natychmiastowe reagowanie na wszelkie zagrożenia,
m) przekazywanie informacji do Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo w
chronionym obiekcie,
n) ścisła współpraca z Zamawiającym w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku w chronionym
obiekcie,
o) utrzymywanie stałego kontaktu z osobami upoważnionymi przez Zamawiającego zarówno w godzinach pracy
Zamawiającego jak i poza nimi,
p) przestrzeganie obowiązujących przepisów bhp i ppoż.,
q) informowanie i kierowanie interesantów do merytorycznych działów KOWR OT w Opolu,
r) udzielanie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w kontaktowaniu się z pracownikami KOWR OT w Opolu,
s) utrzymanie czystości w bezpośrednim sąsiedztwie trzech wejść do biurowca KOWR OT w Opolu (w tym chodnika
przylegającego do budynku od ul. Rejmonta) oraz wejścia do budynku Archiwum Zakładowego (odśnieżenie, posypanie
piaskiem – w czasie pełnienia dyżurów),
t) dbałość o przejezdność parkingu wewnętrznego oraz utrzymanie porządku na parkingu, z uwzględnieniem wyznaczonych
miejsc parkingowych, w szczególności przeznaczonych dla kierownictwa OT KOWR,
u) obsługa bramy na parking wewnętrzny,
v) codzienne sprawdzenie zabezpieczenia Archiwum Zakładowego w godzinach popołudniowych (po zakończeniu prac
wykonywanych przez firmę sprzątającą),
w) zadania wynikające z konieczności zapobiegania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i zapobieganiu
rozprzestrzeniania się choroby COVID 19:
- dezynfekcja powierzchni drzwi wejściowych do siedziby Oddziału Terenowego KOWR od ul. 1 Maja 6,
- dezynfekcja powierzchni drzwi wewnętrznych znajdujących się na parterze budynku,
- dezynfekcja miejsca obsługi interesantów,
- nadzór nad przestrzeganiem przez interesantów obowiązujących zasad bezpieczeństwa związanych z zapobieganiem
rozprzestrzenianiu się COVID – 19.
Środki do dezynfekcji zapewnia Zamawiający.
2) Wymagania wobec Wykonawcy i pracowników Wykonawcy:
a) pracownicy ochrony powinni być umundurowani w sposób przyjęty przez Wykonawcę
i umożliwiający ich łatwą identyfikację. Wykonawca zapewni pracownikom ochrony możliwość schludnego i estetycznego
wyglądu umundurowania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie pracowników świadczących
usługi oraz za ich bezpieczeństwo
w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy,
b) pracowników Wykonawcy powinna cechować wysoka kultura osobista, opanowanie, spostrzegawczość, umiejętność
obserwacji, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w warunkach monotonnych. Spośród sprawności
sensomotorycznych wymagane jest widzenie o zmroku, dobry słuch, zmysł równowagi, koordynacja wzrokowo-ruchowa.
Potrzebna jest sprawność układu ruchu, która pozwala na częste przemieszczanie się.
Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na wpisanie treści opisu przedmiotu zamówienia w
niniejszym wierszu ogłoszenia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe
wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w
Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263849,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686840,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263849,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wolf Służba Ochrony Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wolf II Służba Ochrony Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772292448

7.3.3) Ulica: ul. Racławicka 15-19/412

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-149

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263849,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot Umowy będzie realizowany w terminie 12 następujących po sobie miesięcy kalendarzowych tj.
od dnia 27.01.2024r. r. od godz. 12:00 do dnia 27.01.2025r. r. do godz. 12:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.